Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

НН от операторов связи

Відправлено користувачем Natalie 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Мы пользуемся услугами "Голден Телеком". Они присылают налоговые накладные, где подпись и печать просто распечатаны на принтере. Понятно, что они выдают тысячи налоговых за месяц. Может, кто-нибудь знает как можно от них добиться живой подписи и печати на НН? У кого-то есть успешный опыт в таких вопросах? Или в случае с операторами можно не бояться за судьбу своего налогового кредита и рассчитывать на лояльность проверяющих?
Как вы поступаете? Поделитесь, пожалуйста.
з київстаром мала аналогічну ситуацію, спочатку сказали написати письмове звернення на їхньому спеціальному бланку... через місяць прийшла незрозуміла відповідь, ну і тепер забираю накладні в їхньому сервісному центрі...

писала таке

Податкова накладна, оформлена Вами з порушенням порядку її заповнення, тобто з використанням факсиміле, і може бути визнана недійсною. А тому наше підприємство, що отримало таку накладну, позбавляється права на податковий кредит, а також валові витрати (рахунок-фактура оформлена без жодного підпису та печатки).
З посиланням на ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України хочу нагадати, що при вчиненні правочинів використання факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, електронно-числового підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій містяться зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.

Згідно з пп. 7.2.6 Закону України від 03.04.97 р. N 168/97-ВР "Про податок на додану вартість" із змінами(далі – Закон про ПДВ) підставою для нарахування податкового кредиту є податкова накладна, видана постачальником товарів (послуг), яка оформляється з дотриманням вимог пп. 7.2.1 Закону про ПДВ та В п. 18 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 30.05.1997 року № 165, (далі – Порядок № 165). Зокрема, у п. 18 Порядку № 165 зазначено, що всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати поставку товарів (послуг), і скріплюються печаткою такого платника податку – продавця. З огляду на це примірники податкової накладної мають підписуватися власноручно, без використання факсиміле, що стверджує і Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у листі від 19.03.2004 р. № 1699. Таку ж позицію займає Державна податкова адміністрація України у листі від 22.06.2005 року № 12277/7/10-1117/1929.

Також нагадую, що письмової згоди Сторін та відповідних умов застосування факсиміле в укладеній угоді немає.

Таким чином, повертаючись до на ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України, що підтверджує відсутність належних підстав для застосування факсиміле на податкових накладних та рахунках-фактурах прошу підписувати дані документи уповноваженій особі власноручно, без застосування факсиміле, а також з відтиском печатки.
Можете включать в нк по счету.
по поводу налоговых накладных пишите письмо отдел обслужиания, сбрасываете по факсу такого содежания: просим предоставлять налоговые накладные с оригинальной подписью и печатью. Уточните по номеру 490-00-00. Нам присылают с оригинальной подписью и печатью.


а мне билайн после многих писем и тел. ругани начал присылать нн с факсмильной плюс оригинальной подписью
УРОДЫ
почему Укртелеком высылает нормальные документы, а эти не могут???
может жаловаться, что не дают правильно оформленную нн ???????????????
Думала по счету. Но он не лучше для этих целей: заверен факсимиле, к тому же нет ни ИНН, ни номера их свидетельства о регистрации плательщиком НДС.
Попробую решить вопрос с помощью письма.
Большое спасибо!
FyDD, вы имеете ввиду писать жалобу и прикладывать к каждой декларации по НДС?
да. а как еще- просто не знаю
хочу к ним съездить лично, если не получится- буду писать
Все-таки жалобы не хочется писать... Давайте пожелаем друг другу "полюбовно" с ними договориться.
Я искренне этого желаю!
Quote
Natalie
Мы пользуемся услугами "Голден Телеком". Они присылают налоговые накладные, где подпись и печать просто распечатаны на принтере. Понятно, что они выдают тысячи налоговых за месяц. Может, кто-нибудь знает как можно от них добиться живой подписи и печати на НН? У кого-то есть успешный опыт в таких вопросах? Или в случае с операторами можно не бояться за судьбу своего налогового кредита и рассчитывать на лояльность проверяющих?
Как вы поступаете? Поделитесь, пожалуйста.
у меня есть еще и МТС и Оптима Телеком
подпись у них левая-это точно, а как отличить печать с принтера от живой печати?????
Ну, я просто сделала: провела по краешку печати мокрой спичкой (юный исследователь smiling smiley). А печать ни капли не размазалась. Значит, не из чернил сделана. Подделка sad smiley
У меня Оптима нормальные НН давала.
По МТС и КиевСТАр извечная проблема. У меня дата выписки не совпадает с датай отгрузки. Т.е. дата отгрузки ставят по оплате , а дата выписки последним числом месяца. И бороться бесполезно. Я тоже думал по поводу жалобы и присвоения статуса "ЗП", но опять же..это привлекает внимание и в случае проверке необходимо будет поднять аналогичные накладные за прошлые периоды, а там ситуация аналогичная, я думаю, поэтому лучше не привлекать внимание...
А МЕТРО что делает, они вообще прислали налоговые без графления (т.е. таблички как таковой нет) . С боем они наладили программу, теперь табличка есть
Уважаемые коллеги, добрый день

Кто работает с МТС знают, что форма налоговой накладной несколько отличается от той, что выдала налоговая.
Как боретесь? Или не боретесь smiling smiley
Я перезвонила им, мне сказали что они писали письмо в налоговую, и им дали разъяснение, что клеточки (там где ИНН и св-во) не обязательны.
Не ставлю под сомнение ответ из такой большой организации, скорее всего письмо у них такое есть, но все же, как-то не совсем уверена.
Они дали ссылку на журнал "Бухгалтерия" №55, там говорят есть статья по этому поводу. Может кто-то выписывает?

По поводу принтерной печати, сказали - подъезжайте распечатаем новые и поставим "живую" печать.

С ув.
Нашла ссылку о которой мне сказали в МТС в "Бухгалтерии", может кому то как и м не пригодится
[www.buhgalteria.com.ua]

Опубликовано в Бухгалтерии N9 (944) от 28 ФЕВРАЛЯ 2011 года с.55

"3. З метою більшої наочності, зручності заповнення та виключення помилок при написанні номерів рукописним способом форма податкової накладної передбачає наявність певної кількості комірок для цифрових реквізитів цього документа. При цьому, якщо номер договору містить більше шести розрядів, то платник податку має право додати потрібну кількість комірок.

Звертаємо увагу платників податку, що відсутність у відповідному полі податкової накладної комірок при заповненні правильних реквізитів не може бути підставою для визнання такої податкової накладної недійсною.

Крім того, електронний формат податкової накладної не містить обмежень щодо кількості знаків у полі «№» рядка «Вид цивільно-правового договору», а тому до цього поля може бути внесено більше 6 цифр."
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00028800000000007