на протязі року директор за власні кошти їздив у відрядження, купував всякі дрібниці до офісу... виплачувався борг за звітами йому в кінці року... питання: як зробити відмітку про виплату - на кожному звіті окремо, чи на останньому на всю суму боргу...
А я считаю, что на последнем, ведь сумма перерасхода накапливается и выплачивается только в конце.
Я тоже так считаю. Как вообще можно ставить на каждом отчете, если выплачивали в конце? Допустим на 28 февраля у Вас задолженность 1000 грн. и Вы будете выплачивать ее в апреле, так как же Вы можете поставить апрельскую выплату в отчет февраля? Отчет то делался на 28 число и в строке "перевитрата" должна стоять сумма 1000грн.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.