"Податковий, банківський, митний Консультант" №8 від 21.02.2011 р.
Татьяна Добродій, начальник відділу розгляду звернень платників Департаменту оподаткування фізичних осіб ДПА України.
витяг:
Чи перераховувати до бюджету ПДФО з нарахованої, але не виплаченої, зарплати?
(питання: У зв'язку з фінансовим станом підприємство виплатило не в повному обсязі нараховану заробітну плату за грудень 2010р. За січень 2011 року також виникла заборгованість із заробітногї плати. Чи потрібно перераховувати до бюджету ПДФО на нараховану, але не виплачену заробітну плату? Якщо так, то в які терміни?
Із 01.01.11 відповідно до п.176.2 "д" Податкового кодексу (далі - ПК) підприємство як податковий агент зобов'язане подавати до органу ДПС за місцем своєї реєстрації податкову декларацію з ПДФО за базовий податковий період, що дорівнює календарному місяцю.
Податкова декларація подається протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пп.49.18.1 ПК). У п.57.1 ПК зазначено, що сума податкового зобов"язання, зазначена в податковій декларації, повинна перераховуватися до бюджету протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку, передбаченого для подання такої декларації.
Ураховуючи що відповідно до п.18.1 ПК на податкового агента покладено обов'язок перерахування ПДФО до бюджету від імені та за рахунок коштів платника податків, такий податковий агент повинен у зазначені терміни перерахувати до бюджету суму ПДФО з нарахованої, але не виплаченої заробітної плати. У наведеній ситуації ПДФО з наразованої, але не виплаченої заробітної плати за січень 2011 року слід перерахувати до бюджету до 03.03.11Р.(включно).
штрафи:
п.126.1 ПК
п.127.1 ПК