Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

послуги банку в реєстрі податкових накладних

Відправлено користувачем Нечемнуся 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
за січень так і не включила послуги банку в реєстр... не знала як... можливо зараз є якісь роз'яснення і хто як виходить із цієї ситуації????
вообще включать не собираюсь)


Quote
RAT
вообще включать не собираюсь)





И я нне включаю, а зачем? там же нету ндс?
нужно вкдючать п.6 ПОРЯДКУ ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних
Почала включати, бо штрафи будуть більші, накладно якось получається.
так а як включаєте??? що пишете у графі вид документа????
що пишете у графі вид документа????
пишу прочее і ставлю, де номер прочерк
11.4. У графі 5 зазначається вид документа згідно з такими
позначеннями:
ПН - податкова накладна ( z1401-10 );
РК - розрахунок коригування до податкової накладної
( z1401-10 ) (додаток 2 до податкової накладної) ( z1401-10 );
ВМД - вантажна митна декларація ( za140-07, 910а-2007-п );
ЧК - касовий чек;
ТК - транспортний квиток;
ГР - готельний рахунок;
ПЗ - рахунок за послуги зв'язку;
ПО - послуги, вартість яких визначається за показниками
приладів обліку;
ЗП - заява платника та копії товарних чеків або інших
розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у
зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних
документів, складених відповідно до Закону України "Про
бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" ( 996-14 ),
що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг відповідно до
пункту 201.10 статті 201 розділу V Кодексу ( 2755-17 );
НП - документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на
митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники
податку на додану вартість.
У разі якщо дані документа включаються до уточнюючих
розрахунків за звітний період, до виду документа додається
літера "У" (наприклад, ПН - податкова накладна ( z1401-10 ), ПНУ -
податкова накладна ( z1401-10 ), яку включено до уточнюючих
розрахунків).

прочерк раніше можна було ставити, а тепер от не знаю якому виду документу відповідають послуги банку...
Quote
Тетяна
Почала включати, бо штрафи будуть більші, накладно якось получається.

А какие такие штрафы то будут?! За что?!

но ведь услуги банка не облагаются НДС? зачем вносить в реестр?
Quote
Taifun
но ведь услуги банка не облагаются НДС? зачем вносить в реестр?

+1000%
И я свои "5" копеек вставлю

Все хотят чтоб мир вокруг них вертелся Кому-то это удается ... остальные утверждают, что это зло
У нас все таки реестр выданных и полученных НН.
А не книга приобретения и продаж!!!!!!

Вот в декларации в 11.1 отображаю
Quote
Alexey_Donetsk
У нас все таки реестр выданных и полученных НН.
А не книга приобретения и продаж!!!!!!

Вот в декларации в 11.1 отображаю

+100 smiling smiley
Ну так я ж про шо ж и говорю smiling smiley
Какие еще могут быть штрафы и вообще вопросы на невнесение того, что не влияет на налогообложение?!
Может еще и з/пл с ЕСВ будем в реестр вписывать?! grinning smiley

я ни когда не включала ремонт авто и у меня была НН, только собралась включать с января, а в налоговой сказали, не морочь голову... мы сами не знаем зачем им это нужно..вноси все как и раньше.
А просто штрафи за неправильне заповнення декларації.
Реестр это не декларация. За что штраф??.
Декларація заповнюється на підставі даних реєстру. Не заповнили реєстр, так як вони хочуть- неправильно заповнена декларація. Я сама не робила цього ніколи. На семінарі дама з податкової озвучила викладену вище їхню точку зору. Ось така каша. Треба, напевно, самому обирати, як краще зробити. Завтра все може змінитись.
Тетяна, тоді підкажіть як саме Ви включаєте банківські послуги... бо проблема в тому, що я не знаю, як правильно внести банківські послуги в реєстр... на мою думку, що жоден з передбачених видів документів не відповідає послугам банку...
Я на сайті банку знайшла ІПН. Вид документу-БО (Документ бухобліку), порядковий номер=номер запису у реєстрі. Далі просто суми (рядок8=рядку9) Зараз немає часу шукати і скинути Вам посилання. Так роз*яснювали з ДПА.
Quote
Тетяна
Декларація заповнюється на підставі даних реєстру. Не заповнили реєстр, так як вони хочуть- неправильно заповнена декларація. Я сама не робила цього ніколи. На семінарі дама з податкової озвучила викладену вище їхню точку зору. Ось така каша. Треба, напевно, самому обирати, як краще зробити. Завтра все може змінитись.

Вы не тёть с налоговой слушайте, а законы читайте и думайте. У них работа - пугать, а наша - не бояться smiling smiley

але вид "БО" відноситься до виданих накладних а не отриманихyawning smiley
На сайте ГНАУ вопрос-ответ на данную тему.
Яким чином платнику ПДВ заповнити графи розділу I та розділу ІІ Реєстру отриманих та виданих податкових накладних при здійсненні операцій з придбання/поставки товарів/послуг, які не є об’єктом оподаткування?
Повна відповідь : Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних затверджений наказом ДПА України від 24.12.10 №1002 (далі – Порядок №1002). Відповідно до Порядку №1002 облік операцій з постачання товарів/послуг, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість відповідно до вимог ст. 196 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями, ведеться на підставі документів бухгалтерського обліку. При занесенні до розділу І "Видані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт поставки товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування: у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі; у графах 2, 3 - відповідні реквізити документа; у графі 4 - "БО"; у графі 5 - найменування (прізвище, ім'я, по батькові - для фізичної особи) покупця; у графі 6 - позначка "O" нуль; у графах 7, 11 - загальна сума поставки товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування; у графах 8, 9, 10, 12 - позначка "O" нуль. При занесенні до розділу ІІ "Отримані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт придбання товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування: у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі та проставляється у графі 4; у графах 2, 3 - відповідні дати отримання та виписки документа; у графі 5 – "БО"; у графі 6 - найменування (прізвище, ім'я, по батькові - для фізичної особи) постачальника; у графі 7 - позначка "O" нуль; у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість придбаних товарів (послуг) в залежності від подальшого їх використання; у графах 10, 12, 14 та 16 - позначка "O" нуль.
У меня на одном предприятии УкрсибБанк списывает по 2 грн. за каждую платежку + кас. обсл. + абонплата+ клиент банк. Платежей 50 в месяц. Как это отобразить в реестре еще и правильно?

И представьте этот реестр. Одни РКО. Поэтому я считаю отображать все это не целесообразно.
У меня и в мыслях не было включать эту хрень в реестр - и банк их себе в реестр не включает тоже, так что включая вы только запутаете наши доблестные органы- сходиться-то не будут реестрыsmoking smiley, об этом вы думали?
У меня и в мыслях не было включать эту хрень в реестр - и банк єто себе в реестр не включает тоже, так что включая вы только запутаете наши доблестные органы- сходиться-то не будут реестрыsmoking smiley, об этом вы думали?
Подскажите, а проценты за пользование кредитом включаются в реестр или нет. Раньше я не включала, а теперь не знаю. в базе Податковых знань на сайте ДПА нашла такой бред что на голову не налазитmoody smiley

# 2755 Як в податковій декларації з ПДВ та в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних відображається операція з виплати платником ПДВ та отримання банком відсотків коштами за договорами кредитування?
# Коротка відповідь та
# Повна відповідь відповідь ідентична: Відповідно до пп.196.1.5 п.196.1 ст.196 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями не є об’єктом оподаткування операції з надання послуг з інкасації, розрахунково-касового обслуговування, залучення, розміщення та повернення коштів за договорами позики, депозиту, вкладу (у тому числі пенсійного), управління коштами та цінними паперами (корпоративними правами та деривативами), доручення, надання, управління і переуступки фінансових кредитів, кредитних гарантій і банківських поручительств особою, що надала такі кредити, гарантії або поручительства. Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затверджений наказом ДПА України від 25.01.2011 №41 (далі – Порядок №41). Відповідно до Порядку №41 операція з виплати платником ПДВ банку відсотків коштами за договорами кредитування, відображається по рядку 3 декларації з ПДВ. Отримані банком виплати від платника ПДВ у вигляді відсотків коштами за договорами кредитування, відображається по рядку 10.2 декларації з ПДВ. Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних затверджений наказом ДПА України від 24.12.10 №1002 (далі – Порядок №1002). Відповідно до Порядку №1002 облік операцій з постачання товарів/послуг, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість відповідно до вимог ст.196 р.V ПКУ, ведеться на підставі документів бухгалтерського обліку. Виплачені банку відсотки коштами за договорами кредитування платником ПДВ відображаються у розділі І "Видані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних на підставі документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт поставки товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування, при цьому: у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі; у графах 2, 3 - відповідні реквізити документа; у графі 4 - "БО"; у графі 5 - найменування (прізвище, ім'я, по батькові - для фізичної особи) покупця; у графі 6 - позначка "O" нуль; у графах 7, 11 - загальна сума поставки товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування; у графах 8, 9, 10, 12 - позначка "O" нуль. Отримані банком виплати від платника ПДВ у вигляді відсотків коштами за договорами кредитування, у розділі ІІ "Отримані податкові накладні" реєстру отриманих та виданих податкових накладних документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт придбання товарів (послуг), які не є об'єктом оподаткування, при цьому: у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі та проставляється у графі 4; у графах 2, 3 - відповідні дати отримання та виписки документа; у графі 5 – "БО"; у графі 6 - найменування (прізвище, ім'я, по батькові - для фізичної особи) постачальника; у графі 7 - позначка "O" нуль; у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість придбаних товарів (послуг) в залежності від подальшого їх використання; у графах 10, 12, 14 та 16 - позначка "O" нуль.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000467