Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Нужно ли СПД с наемными работниками вести кассовую книгу?

Відправлено користувачем yan_sv 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Здравствуйте! Всегда вела только ведомости начисления и расчетно-платежную ведомость, в которой видны начисления и то что выдано на руки, в ведомостях работники расписывались и все. Передала этих СПД другому бух-ру, а она проконсультировалась с аудитором и ей сказали что нужно вести кассовую книгу, и не только по з/п, а вообще по всей наличке! Объясню немного принцип работы- у СПД есть расчетный счет и предпринимательская карточка, на р/сч заходили безнальные оплаты за товар,мы их перебрасывали на карточку . снимали в удобное время и за товар расплачивались наличкой. документы подтверждающие расходы я не собирала, есть договора с поставщиками.По безналу платила и налоги по З/П. Нужно ли в такой системе работы было вести полностью учет налички в кассовой книге? И как вести теперь учет после 1 апреля 2011 года
Огромная просьба помочь с ссылками на закон.

Коллеги поделитесь опытом.
СПД какая система налогообложения? ЕН или общая?

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза


у единоналожников нет кассы!! Вы обязаны вести только книгу формы 10. Никаких кассовых книг не надо!!! С 1-го апреля для ЕН в плане ведения учета пока ничего существенно не поменялось.

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
вот нашла кое что из ответов ДПІ у Шевченківському районі м. Києва:
"....Порядок ведення касових операцій у національній валюті України підприємствами (підприємцями) визначає Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, яке затверджено Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 637 (далі — Положення № 637).
Фізичні особи — підприємці касову книгу не ведуть (пункт 4.2 Положення № 637), оформлення готівкових операцій прибутковими та видатковими касовими ордерами (глава 3 Положення № 637) встановлено тільки для юридичних осіб.
Статтею 9 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.95 р. № 265/95-ВР (із змінами та доповненнями, далі — Закон № 265) передбачена можливість не застосування реєстраторів розрахункових операцій та розрахункових книжок при продажу товарів (наданні послуг) суб’єктами підприємницької діяльності — фізичними особами, оподаткування доходів яких здійснюється відповідно до законодавства з питань оподаткування суб’єктів малого підприємництва (в тому числі шляхом отримання свідоцтва про сплату єдиного податку), якщо такі суб’єкти не здійснюють продаж підакцизних товарів (крім пива на розлив), за умови ведення такими особами книг обліку доходів і витрат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України за поданням державного органу, уповноваженого провадити державну регуляторну політику....."
А як бути ФОП на загальній системі оподаткування ( платник НДС)? Чи вести касову книгу? І як підтверджувати витрати по авансових звітах і виплату з/п?
ФОП на общей системе ведет кассовую книгу...

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
Quote
Маришечка
у единоналожников нет кассы!! Вы обязаны вести только книгу формы 10. Никаких кассовых книг не надо!!! С 1-го апреля для ЕН в плане ведения учета пока ничего существенно не поменялось.
Скажите а если нет расчетного счета тогда необходимо вести кассовую книгу ? Спасибо!
А де зафіксовано ведення касової книги для ФОП на загальній системі? І як її можна правильно вести , якщо ФОП використовує готівку для своїх власних потреб ? smiling smiley буду дуже вдячна за роз"яснення
Quote
iriskakiev
Quote
Маришечка
у единоналожников нет кассы!! Вы обязаны вести только книгу формы 10. Никаких кассовых книг не надо!!! С 1-го апреля для ЕН в плане ведения учета пока ничего существенно не поменялось.
Скажите а если нет расчетного счета тогда необходимо вести кассовую книгу ? Спасибо!
в смысле нет р/с? система налогообложения какая?

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
Quote
Маришечка
ФОП на общей системе ведет кассовую книгу...
нет, не ведет

"Фізичні особи — підприємці касову книгу не ведуть (пункт 4.2 Положення № 637), оформлення готівкових операцій прибутковими та видатковими касовими ордерами (глава 3 Положення № 637) встановлено тільки для юридичних осіб".
Quote
d'Arina
Quote
Маришечка
ФОП на общей системе ведет кассовую книгу...
нет, не ведет

"Фізичні особи — підприємці касову книгу не ведуть (пункт 4.2 Положення № 637), оформлення готівкових операцій прибутковими та видатковими касовими ордерами (глава 3 Положення № 637) встановлено тільки для юридичних осіб".

да, согласна, они ж ведут книгу учета доходов и расходов. А при расчете наличкой обязаны использовать РРО

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
А як же бути із заробітною виплатою заробітної плати ? Достатньо вести відомості на виплату ??? І включати в видатки в Книзі? Це і буде документальне підтвердження???

І ще хвилює питання про відображення витрат на відрядження працівників
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00037100000000001