Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Положение о работе бухгалтерии

Відправлено користувачем GANS 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
У меня новое руководство, новые трабования, новые бумажки.....
Теперь надо : "Положение о работе бухгалтерии"
У кого есть - скиньте.
Спасибо.
а шо там писать, Гансик? первым делом - вкусный обед чтоб был предусмотрен smiling smiley
Анфисочка!

Я б так и написал да еще и пляшку приписал к обеду, но надо показать шо типа я сурьезный дядя smiling smiley


слова "Гансик" и "сурьезный" - несовместимы smiling smiley
Та то ж я на пьянках не сурьезный.......
Гансик, а что они хотят? влабай им
НАКАЗ
про організацію бухгалтерського обліку й облікову політику підприємства
Это у меня есть.
Теперь надо положение и должностные инструции
_____________________________________
(назва підприємства, установи, організації)


"ЗАТВЕРДЖУЮ" __________ (______________________)
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Директор __________________________


Посадова інструкція головного бухгалтера

1. Загальні положення
1.1. Посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права та відповідальність Головного бухгалтера підприємства.
1.2. Головний бухгалтер призначається на посаду і звільняється з посади відповідно до встановленого чинним трудовим законодавством порядку наказом директора підприємства.
1.3. Головний бухгалтер підпорядкований безпосередньо директорові підприємства.
1.4. На посаду Головного бухгалтера призначається особа, яка має повну вищу освіту відповідного напряму підготовки та стаж бухгалтерської роботи не менше 5 років.
1.5. Головний бухгалтер повинен знати:
- законодавство про бухгалтерський облік;
- постанови, розпорядження, накази, інші керівні, методичні і нормативні матеріали фінансових і контрольно-ревізійних органів з питань організації бухгалтерського обліку і складання звітності, а також ті, які стосуються господарсько-фінансової діяльності підприємства;
- цивільне право, фінансове, податкове і господарське законодавство; структуру підприємства, стратегію і перспективи його розвитку;
- положення й інструкції з організації бухгалтерського обліку на підприємстві, правила його ведення;
- порядок оформлення операцій і організацію документообігу за ділянками обліку;
- форми і порядок фінансових розрахунків;
- методи економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства, виявлення внутрішньогосподарських резервів;
- порядок приймання, оприбуткування, збереження і витрачання коштів, товарно-матеріальних і інших цінностей;
- правила розрахунку з дебіторами і кредиторами;
- умови оподаткування юридичних і фізичних осіб;
- порядок списання з рахунків бухгалтерського обліку нестач, дебіторської заборгованості та інших втрат;
- правила проведення інвентаризацій коштів і товарно-матеріальних цінностей;
- порядок і терміни складання бухгалтерських балансів і звітності;
- правила проведення перевірок і документальних ревізій;
- сучасні засоби комп'ютерної (обчислювальної) техніки і можливості їх застосування для виконання обліково-обчислювальних робіт та аналізу виробничо-господарської і фінансової діяльності підприємства;
- передовий вітчизняний і закордонний досвід удосконалення організації бухгалтерського обліку;
- основи технології виробництва;
- ринкові методи господарювання;
- законодавство про працю;
- правила і норми охорони праці.
1.6. У період тимчасової відсутності головного бухгалтера, його обов'язки покладаються на _______________________________________________________.

2. Функціональні обов'язки*
___________
* Функціональні обов'язки Головного бухгалтера визначені на основі й у обсязі кваліфікаційної характеристики за посадою Головного бухгалтера і можуть бути доповнені, уточнені при підготовці посадової інструкції виходячи з конкретних обставин.

2.1. Здійснює організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, схоронністю власності підприємства.
2.2. Формує відповідно до законодавства про бухгалтерський облік облікову політику виходячи зі структури й особливостей діяльності підприємства, необхідності забезпечення його фінансової стійкості.
2.3. Очолює роботу з підготовки та прийняття робочого плану рахунків, форм первинних облікових документів, які застосовуються для оформлення господарських операцій, за якими не передбачені типові форми, розробки форм документів внутрішньої бухгалгерської звітності, а також забезпечення порядку проведення інвентаризацій, контролю за проведенням господарських операцій, дотримання технології обробки бухгалтерської інформації і порядку документообігу.
2.4. Забезпечує раціональну організацію бухгалтерського обліку і звітності на підприємстві та у його підрозділах на основі максимальної централізації обліково-обчислювальних робіт і застосування сучасних технічних засобів та інформаційних технологій, прогресивних форм і методів обліку і контролю, формування і своєчасне представлення повної і достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майновий стан, доходи і витрати, а також розробку і здійснення заходів, спрямованих на зміцнення фінансової дисципліни.
2.5. Організує облік майна, зобов'язань і господарських операцій, придбаних основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з їх рухом, облік витрат виробництва, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій.
2.6. Забезпечує законність, своєчасність і правильність оформлення документів, складання економічно обгрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, виконаних робіт (послуг), розрахунків з заробітної плати, правильне нарахування і переказ податків і зборів у державний, регіональний та місцевий бюджети, страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, платежів у банківські установи, коштів на фінансування капітальних вкладень, погашення у встановлений термін заборгованостей банкам за позиками, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства.
2.7. Здійснює контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов'язань, витрат фонду заробітної плати, за встановленням посадових окладів працівникам підприємства, проведенням інвентаризацій основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів, перевірок організації бухгалтерського обліку і звітності, а також документальних ревізій у підрозділах підприємства.
2.8. Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат і непродуктивних витрат.


2.9. Вживає заходів з попередження нестач, незаконної витрати коштів і товарно-матеріальних цінностей, порушень фінансового і господарського законодавства. Бере участь в оформленні матеріалів про нестачі і розкрадання коштів та товарно-матеріальних цінностей, контролює передачу в необхідних випадках цих матеріалів у слідчі і судові органи.
2.10. Вживає заходів з нагромадження фінансових коштів для забезпечення фінансової стійкості підприємства.
2.11. Здійснює взаємодію з банками з питань розміщення вільних фінансових коштів на банківських депозитних внесках (сертифікатах) і придбання високоліквідних державних цінних паперів, контроль за проведенням облікових операцій з депозитними і кредитними договорами. цінними паперами.
2.12. Веде роботу з забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку нестач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення і здачі їх у встановленому порядку в архів.
2.13. Бере участь у розробці і впровадженні раціональної планової й облікової документації, прогресивних форм і методів ведення бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної техніки.
2.14. Забезпечує складання балансу й оперативних зведених звітів про доходи і витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської і статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку у відповідні органи.
2.15. Надає методичну допомогу працівникам підрозділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності й економічного аналізу.
2.16. Керує працівниками бухгалтерії.

3. Права
Головний бухгалтер має право:
3.1. Давати підлеглим йому співробітникам і службам доручення, завдання з низки питань, що входять у його функціональні обов'язки.
3.2. Контролювати своєчасне виконання завдань і окремих доручень підлеглими працівниками.
3.3. Запитувати й одержувати необхідні матеріали і документи, які стосуються діяльності Головного бухгалтера.
3.4. Вступати у відносини з підрозділами сторонніх установ і організацій для вирішення оперативних питань виробничої діяльності, що входять до компетенції Головного бухгалтера.
3.4. Представляти інтереси підприємства в сторонніх організаціях з питань, які належать до компетенції Головного бухгалтера.

4. Відповідальність
Головний бухгалтер несе відповідальність за:
4.1. Невиконання своїх функціональних обов'язків, а також роботу підлеглих йому працівників з питань їх виробничої діяльності.
4.2. Недостовірну інформацію про стан роботи на довіреній ділянці, показники фінансово-господарської діяльності, несвоєчасне подання різних відомостей та звітності.
4.3. Невиконання наказів, розпоряджень і доручень директорів підприємства.
4.4. Незабезпечення дотримання трудової і виконавчої дисципліни працівниками, які перебувають у підпорядкуванні Головного бухгалтера.

5. Право підпису. Умови роботи
5.1. Головному бухгалтерові для забезпечення його діяльності надається право підпису організаційно-розпорядчих документів з питань, що входять у його функціональні обов'язки, а також ] платіжних та інших фінансових документів.
5.2. Режим роботи Головного бухгалтера визначається відповідно до Правил внутрішнього трудового розпорядку, установлених на підприємстві.
5.3. У зв'язку з виробничою необхідністю Головний бухгалтер може виїжджати в службові відрядження (у т. ч. місцевого значення).
5.4. Для вирішення оперативних питань з забезпечення фінансово-господарської діяльності Головному бухгалтерові може виділятися службовий автотранспорт.




З інструкцією ознайомлений ______________________
(підпис)
инструкции уже нашел. Надо сочинять положення про роботу бухгалтерии
«Затверджую»


«____»____________200___р.


Положення
про бухгалтерську службу
ВАТ «Дзвоник»


1. Загальні положення
1.1. За організацію бухгалтерського і податкового обліку та організацію фінансової роботи відповідає Голова правління ________________. Для ведення фінансової роботи та обліку (бухгалтерського, податкового, статистичного, оперативного, управлінського) організовується бухгалтерська служба на чолі з головним бухгалтером у вигляді самостійного спеціалізованого структурного підрозділу, що входить до складу управління. Бухгалтерська служба складається із бухгалтерії. Голова правління призначає головного бухгалтера, який йому безпосередньо підпорядковується.
1.2. Вимоги головного бухгалтера щодо порядку подання до бухгалтерії необхідних документів та відомостей є обов'язковими для усіх підрозділів і служб підприємства. Виконання вимог головного бухгалтера з надання всіма службами і підрозділами, що мають відношення до обліку, документів та інформації, оформлених належним чином контролює Голова правління чи, за його дорученням, інші посадові особи.
1.3. Голова правління затверджує розроблені спеціалістами кошториси, бюджети, розроблену бухгалтерською службою облікову політику, затверджує графік документообігу, внутрішні приписи (інструкції) з ведення бухобліку, інвентаризації, складання і аналізу внутрішньої бухгалтерської та зовнішньої фінансової звітності.
1.4. У повсякденній роботі бухгалтерська служба керується законами, указами, положеннями, інструкціями і рекомендаціями вищих органів державної влади України з питань обліку, а також рішеннями місцевих органів влади і внутрішніми розпорядженнями керівництва ВАТ «Дзвоник» при дотриманні пріоритету законодавчих актів.
1.5. Підрозділи та служби ВАТ «Дзвоник» несуть повну відповідальність за законність здійснених господарських операцій і правильність їх оформлення. Вони зобов' язані своєчасно подавати до бухгалтерії необхідні для бухобліку і контролю документи (накази, постанови, розпорядження), а також договори, кошториси, нормативи, первинні і зведені облікові документи та інші матеріали. За несвоєчасне неякісне оформлення і складання цих документів, затримку передачі їх для відображення у бухгалтерському обліку і звітності, за недостовірність наведених в них даних, а також за складання документів, що відображують незаконні операції, відповідальність несуть особи, які склали та підписали ці документи. Списки посадових осіб, на яких покладено обов'язок складання первинних документів, та яким надається право їх підпису, погоджуються із головним бухгалтером ВАТ „Дзвоник”.
1.6. Штат бухгалтерії формують спеціалістами, які мають вищу освіту в галузі бухгалтерського обліку і податків і стаж роботи за профілем не менше 3 років. Спеціалістів, які не мають стажу роботи, приймають на роботу з ____місячним випробувальним терміном.
1.7. Спеціалісти бухгалтерії при прийнятті на роботу в обов'язковому порядку ознайомлюються з вимогами даного положення і керуються ними з урахуванням вимог посадової інструкції.
1.8. Зміни до даного положення можуть вноситися при зміні організаційної структури підприємства, за необхідності поліпшити роботу служби та в інших випадках шляхом викладення положення в новій редакції.

2. Основні завдання, що ставляться перед
бухгалтерською службою
­ Організація планування, ведення обліку і аналіз фінансово-господарської діяльності;
­ Забезпечення контролю за збереженням власності, раціональним витрачанням грошових коштів та матеріальних цінностей;
­ Дотримання прийнятої облікової політики та методології обліку;
­ Надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів.

3. Обов'язки бухгалтерської служби
— розробка наказу про облікову політику і проектів внесення змін до нього;
— організація обліку основних засобів, сировини, матеріалів, палива, готової продукції, коштів та інших цінностей підприємства, витрат виробництва та обігу, виконання кошторисів витрат, згідно з вимогами законодавства та національних стандартів;
— впровадження передових форм і методів бухгалтерського обліку на основі широкого застосування обчислювальної техніки;
— організація своєчасних розрахунків із заробітної плати з працівниками підприємства;
— складання звітних калькуляцій собівартості продукції, балансів і фінансової звітності;
— здійснення заходів щодо вдосконалення калькулювання собівартості окремих видів продукції;
— своєчасне нарахування і перерахування податків та інших платежів до Державного та місцевих бюджів України, позабюджетних фондів;
— забезпечення документального відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом коштів, нарахуванням і перерахуванням податків та інших платежів до бюджетів та позабюджетних фондів;
— своєчасне проведення інвентаризації коштів, товарно-матеріальних цінностей і розрахунків, а також ревізій у підпорядкованих підприємству господарствах із самостійним балансом;
— вжиття заходів щодо попередження нестач, втрат та інших порушень і зловживань, забезпечення своєчасності оформлення матеріалів за нестачами, втратами, крадіжками та іншими зловживаннями;
— складання податкової і фінансової звітності на основі достовірних первинних документів і відповідних бухгалтерських записів, своєчасне подання її відповідним органам;
— здійснення (спільно з іншими службами) економічного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, ліквідації втрат і непродуктивних витрат;
— застосування затверджених у встановленому порядку типових уніфікованих форм первинної облікової документації, суворе дотримання порядку оформлення цієї документації;
— забезпечення зберігання бухгалтерських документів і бухгалтерського архіву у встановленому порядку;
— інші обов'язки, покладені на неї наказами керівництва та іншими внутрішніми організаційно-розпорядчими документами.


4. Контроль, що здійснюється бухгалтерською службою
4.1. Бухгалтерія здійснює контроль за:
— правильним і своєчасним оформленням приймання та витрачання сировини, матеріалів, палива, готових виробів, товарів та інших цінностей;
— своєчасним стягненням дебіторської і погашенням кредиторської заборгованості;
— правильним використанням фонду оплати праці, обчисленням і видачею всіх видів премій, винагород і допомог, дотриманням встановлених штатів, посадових окладів, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, а також дотриманням платіжної і фінансової дисципліни;
— списанням нестач, втрат, дебіторської заборгованості та інших коштів;
— правильним і своєчасним проведенням та оформленням у встановленому порядку переоцінки товарно-матеріальних цінностей.

5. Права бухгалтерської служби
5.1. Спеціалісти бухгалтерії мають право:
— вимагати від інших підрозділів підприємства надання матеріалів (планів, звітів, довідок тощо), необхідних для здійснення функцій, що входять до компетенції бухгалтерії;
— розглядати і візувати договори та угоди, укладені підприємством, накази про встановлення та зміну умов оплати праці і преміювання, про прийняття, звільнення і переміщення матеріально відповідальних осіб на підприємстві, про списання цінностей;
— не приймати до виконання та оформлення документи за операціями, які порушують чинне законодавство і встановлений порядок приймання, оприбуткування, зберігання та витрачання коштів, обладнання, матеріальних та інших цінностей;
— подавати керівництву підприємства пропозиції про накладення стягнень на осіб, які допустили недоброякісне оформлення та складання документів, несвоєчасне передання їх для відображення на рахунках бухгалтерського обліку та звітності, а також внесли недостовірні дані до документів.
5.2. Право підписувати бухгалтерські звіти і баланси підприємства, статистичні звіти про виконання планів за найважливішими показниками виробничо-господарської діяльності підприємства, документи, що є підставою для прийому і видачі грошей, матеріальних й інших цінностей, а також, що змінюють кредитні і розрахункові зобов'язання підприємства, має тільки головний бухгалтер.
5.3. Вказівки бухгалтерії в межах функцій, передбачених цим Положенням, є обов'язковими для інших підрозділів підприємства.

6. Відповідальність бухгалтерської служби
6.1. Усю повноту відповідальності за якість і своєчасність виконання покладених на бухгалтерію завдань і функцій несе головний бухгалтер.
6.2. Ступінь відповідальності інших працівників бухгалтерії встановлюється посадовими інструкціями.


7. Взаємовідносини бухгалтерії з іншими підрозділами підприємства
7.1. З відділом технічного контролю.
Одержує: акти про брак із зазначенням винних в утворенні браку; висновки на одержані рекламації і розрахунок втрат у зв'язку з ліквідацією виявлених недоліків.
Надає: відомості про результати обліку втрат від браку в цехах за бракоповідомленнями і про віднесення сум на винних.
7.2. З відділами матеріально-технічного постачання і зовнішньої кооперації.
Одержує: відомості на зайві матеріали і неліквіди; інвентаризаційні відомості матеріальних цінностей; розрахунки та інші дані для стягнення з постачальників пені, штрафів і неустойок, а також висновки за претензіями, заявленими постачальниками; звітні дані про рух матеріалів і виробів і про їх залишки на кінець кожного місяця.
Надає: рахунки для акцепту; інформацію про неоплачені рахунки із зазначенням причин; ліміти на телефонні, телеграфні і витрати на відрядження; звітні дані про вартість матеріалів, комплектуючих виробів, витрачених цехами та відділами заводу.
7.3. З планово-економічним відділом.
Одержує: річні, квартальні й місячні плани виробництва у номенклатурі; плани виробництва продукції за номенклатурою та обсягом товарної продукції по цехах підприємства.
Надає: звіти з випуску продукції (за номенклатурою й у грошовій оцінці); матеріали про стан незавершеного виробництва; інші дані, необхідні для аналізу та планування.
7.4. З відділом організації праці і заробітної плати.
Одержує: кошторис використання фонду матеріального заохочення; затверджені положення про преміювання робітників, спеціалістів і службовців із фонду матеріального заохочення.
Надає: відомості про фактично нараховану заробітну плату за категоріями працюючих і госпрозрахунковими підрозділами; відомості про використання фонду матеріального заохочення; відомості про натуральні і грошові виплати понад фонд заробітної плати.
7.5. З відділом збуту.
Надає: дані про залишки готової продукції (за видами і типами); порівнювальні відомості за результатами інвентаризації; відомості про неплатоспроможність окремих замовників; повідомлення про застосування санкцій до покупців і замовників.
7.6. З юридичним відділом.
Одержує: результати розгляду за цивільними і кримінальними справами.
Надає: матеріали за фактами розкрадань і стягнень дебіторської заборгованості з громадян.

8. Структура бухгалтерської служби
8.1. Бухгалтерія ВАТ «Дзвоник» складається із наступних функціональних груп:
 Касо-банківська група у складі 1 чол. - бухгалтер-касир
 Матеріальна група у складі ___ чол. - бухгалтери-економісти
 Розрахункова група у складі ___ чол. - бухгалтери-економісти
 Нормативно-звітна група у складі ___ чол. – головний бухгалтер, заст.головного бухгалтера
8.2. Кваліфікаційний склад кожної групи, посадові інструкції та конвеєрна технологія обробки бухгалтерських документів від їх створення до здачі в архів розробляється під час затвердження Положення про облікову політику. З урахуванням постійної зміни організаційно-виробничих умов та втілення комп'ютерних технологій обробки облікових даних загальна технологія ведення обліку, функції окремих працівників та їх кваліфікаційний склад можуть змінюватися з метою приведення їх у відповідність до поточних умов.
Функціональна структура бухгалтерської служби

Посада Функціональні обов'язки
Головний бухгалтер Забезпечує ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних. Організовує роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій. Вимагає від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів. Вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну. Забезпечує складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам. Здійснює заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства. Бере участь у підготовці та поданні інших видів періодичної звітності, які передбачають підпис головного бухгалтера, до органів вищого рівня у відповідності до нормативних актів, затвердженими формами та інструкціями. За погодженням з власником (керівником) підприємства забезпечує перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проводить розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань. Здійснює контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів. Бере участь у проведенні інвентаризаційної роботи на підприємстві, оформленні матеріалів, пов'язаних із нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства. Забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах. Організовує роботу з підготовки пропозицій для власника (керівника) підприємства щодо:
визначення облікової політики підприємства, внесення змін до обраної облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
розроблення систем і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
визначення прав працівників на підписання первинних та зведених облікових документів;
вибору оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її працівників, підвищення професійного рівня бухгалтерів, забезпечення їх довідковими матеріалами;
поліпшення системи інформаційного забезпечення управління та шляхів проходження обробленої інформації до виконавців;
впровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства чи удосконалення діючої;
забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріалів, трудових та фінансових ресурсів, залучення кредитів та їх погашення;
виділення на окремий баланс філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів підприємства та включення їх показників до фінансової звітності підприємства.
Керує працівниками бухгалтерського обліку підприємства та розподіляє між ними посадові завдання та обов'язки. Знайомить цих працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві.
Бухгалтер-економіст Самостійно і в повному обсязі веде облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення даних. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку. За погодженням з власником (керівником) підприємства та керівником підрозділу бухгалтерського обліку, подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками і платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань. Бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства, у перевірках стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства. Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку. Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну. Бере участь у підготовці пропозицій щодо:
внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу;
розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій:
забезпечує збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, залучення кредитів та їх погашення, регулювання діяльності підприємства та інших питань, пов'язаних з інформацією про фінансове становище підприємства та результати його діяльності.
Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження на підприємстві.
Бухгалтер-касир Здійснює операції, пов'язані з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу підприємства, зберігає всі прийняті цінності. Одержує в установах банку готівку, робить записи в касовій книзі операцій одержання і видавання готівки за кожним прибутковим касовим ордером і видатковим документом в день їх надходження або видавання. Перевіряє наявність і достовірність підпису головного бухгалтера, а на видаткових документах - дозвільного напису керівника або уповноважених ним осіб, наявність всіх інших реквізитів на прибуткових касових ордерах та видаткових документах, а також зазначених у цих документах додатків (заяви, накладні, рахунки, довідки та ін.). Повертає документи в бухгалтерію для відповідного оформлення у випадку недодержання хоча б однієї з перелічених вимог. Підписує прибуткові касові ордери та видаткові документи відразу після одержання або видавання за ними готівки, а на доданих до них документах ставить штамп "Сплачено". Видає квитанцію особі, яка здала готівку в касу. Ставить штамп "Депоновано" або робить відповідний запис у платіжній відомості біля прізвищ осіб, яким не здійснено в установлений термін виплати, пов'язані з оплатою праці; складає реєстр депонованих сум, у платіжній відомості вказує фактично виплачену суму і суму, яка підлягає депонуванню, звіряє ці суми із загальним підсумком за платіжною відомістю та ставить свій підпис. Виписує видатковий касовий ордер на фактично видану за платіжною відомістю суму, передає його для реєстрації. Щоденно в кінці робочого дня виводить залишок грошових коштів у касі підприємства та передає в бухгалтерію підприємства звіт касира (копію записів у касовій книзі) разом з прибутковими касовими ордерами і видатковими документами під підпис особи, яка здійснює контроль за веденням касових операцій. Виконує інші обов'язки стосовно збереження в касі грошових документів, цінних паперів тощо.
Olena!

Спасибо огромное
Ганс....с тебя фаршированные кабачки будут smiling smiley
ой не могу....ухохотаться smiling smiley
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 29 грудня 2000 року N 273

Про затвердження каталогів бугаїв smiling smiley бугаи по каталогу smiling smiley
Анфисочка !

Та уже третий год ты грозишься заявиться на кабачки..... сказочница smiling smiley
Гансик...ага, так за тобою фиХ успеешь, ...все адреса проживания менаешь...и холодильник туда- сюда прячешь smiling smiley
Я только работу поменял месяц назад - первый раз за столько лет.....
А адреса проживания всё те же....
smiling smiley
Гансик, ты мне это...зубки не заговаривай, что у тя новая работа.....холодильник де подевал?
Холодильник купил новый..... раза в два больше smiling smiley
теперь у тебя будет ВДВОЕ больше вкусной еды smiling smiley
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00035499999999999