Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

ПДВ при продажу офісу

Відправлено користувачем ЛІЯ 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
При продажу офісу зобов'язання нараховуються згідно договору купівлі-продажу чи акту приймання-передачі (це перша подія). Дякую
Это как вопрос надо понимать?
Продажа офиса ничем не отличается от любой другой продажи, которая у Вас есть.
перша подія - (якщо не було передплати) - момент перехода права власності, а це повинно бути прописано в договорі.


В договоре можно написать, что офис переходит к продавцу в собственность уже завтра, а , например, в течение месяца продавец должен очистить помещение и передать его покупателю.
Просто мене бентежить те, що в пенсійний фонд платиться при підписанні договору, то чи не є сам договір документом на перехід права власності?
Сума дуже велика і тому я переживаю
Тобто, якщо в договорі прописати, що право власності переходить в момент підписання акту приймання-передачі, то податкові зобовязання виникають на дату підписання акту?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000295