Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Вид док-та НП (в реестре) по 1ому событию или по поставке?

Відправлено користувачем Ksunyasha 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Зравствуйте!
Помогите ответить на вопрос. В реестре НН во 2 разделе мы должны отражать приобретение товаров/услуг у ЕН и отмечать это видом документа - НП. Вопрос в следующем эти операции отражаются по факту поставки или по 1ому событию все-таки?
Естественно по первому событию.Не путайте прибыль с НДС.Так раньше всегда было и теперь не изменилось.А вид документа я ставлю БО.


Меня сбило с толку, что Наказе №1002 від 24.12.10 в п.11.4 написано так НП-документ, щи засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість. Что имеется в виду под словом "придбання" - факт поставки или предоплата тоже подходит?
а почему БО??? НП- услуги/товары у неплательщиков НДС
То что для 2-го раздела правильно НП - это точно.
А вот в какой момент нужно отразить это в реестре по поставке или 1ому событию?
принцип всего учета НДС-а - первое событие. По нему и отражайте
Спасибо за помощь. Я время не теряла и читала Єдину базу податкових знань:
Чи відображається передоплата, здійснена платником ПДВ за товари/послуги особам, які не зареєстровані як платники ПДВ в розділі ІІ Реєстру виданих та отриманих податкових накладних?
Коротка відповідь : Оскільки, передача права на розпоряджання товарами є їх постачанням, то на дату здійснення платником ПДВ передоплати за товари/послуги особам, які не зареєстровані як платники ПДВ, така передоплата підлягає відображенню в розділі ІІ Реєстру.
Повна відповідь : Відповідно до п.10 Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.2010 №1002 (далі – Порядок №1002) у розділі II Реєстру відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), ВМД, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг. Згідно з п.10.4 Порядку №1002 передбачено, що облік придбаних товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість, ведеться на підставі документів, що засвідчують постачання таких товарів/послуг. Підпунктом 14.1.191 п.14.1 ст.14 р.І Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) визначено, що, постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду. Оскільки, передача права на розпоряджання товарами є їх постачанням, то на дату здійснення платником ПДВ передоплати за товари/послуги особам, які не зареєстровані як платники ПДВ, така передоплата підлягає відображенню в розділі ІІ Реєстру.
Правда полный ответ очень путанный и из него мне лично вообще непонятны причинно-следственные связи, но вывод написан четко.
Как бы теперь это не забыть до следующего отчета smiling smiley
Quote
Ksunyasha
То что для 2-го раздела правильно НП - это точно.
Обычно банки являются плательщиками НДС. Проверьте на сайте налоговой по коду. Тогда НП не подходит, я ставлю БО. Суммы ставлю в столбец 7 и 8.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000426