Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Кто знанет что с сервером в налоговой-вчера

Відправлено користувачем ФОН 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Привет! Кто знанет что с сервером в налоговой-вчера отослала звитну нову и ни ответа ни привета- звонила в налоговую -ничего конкретного сказать не могут(
В мене така ж ситуація - вчора відправила деку по ПДВ, і до сьогодні-нічого.Дхвонила в бест звіт сказали, що щось із сервером в податковій.Сказали, що все буде Ок і прийдуть повідомлення ,і квитанції до обіду.Але чомусь на душі не легше, переживаю ((((
Slezinka [ Відповісти приватно ]
Re: прием электронной отчетности 20 липня, 2011 09:28
Вот, что вчера написали на сайте бухгалтер 911

" Щодо стану центрального сервера ДПС України повідомляємо:

На даний час на сервері Центру прийому електронної звітності тривають технічні роботи, у зв'язку з чим тимчасово призупинено прийом звітів електронною поштою. Попередні прогнози щодо відновлення роботи сервера ДПС України - 19/07 - 20/07. Рекомендації платникам податків:

- Не потрібно повторно відправляти звіти, на які не прийшли квитанції. Після відновлення роботи сервера, усі звіти будуть оброблені та платникам податків надійдуть відповідні квитанції;

Звертаємо увагу, що після запуску роботи сервера можлива черга на обробку звітів"


капец-нервничаю!
могут принять из пакости завтрашним числом!
А наша налоговая (Червонозаводская Харьков) сказала
- ноги в руки и в очередь....
Львів
вчора надсилала близько 13:00 декларацію по ПДВ... жодної квитанції... сьогодні зранку побігла в податкову... там таких як я тьма тьмуща... ні в кого не приймають звіти - кажуть "маєте електронку, то і здавайте по електронці, неполадки були вчора, а сьогодні все нормально..."
мені як самій "буйній" smiling smiley провели звіт, правда поставили штамп "конфіденційно", сказали шо "отримано" поламався і попросили ще раз надіслати звітну нову сьогодні....
ото сижу і не знаю - слати, чи ні... і чи дійсна та дека з "конфіденційно"????
ФОН
Нет, немогут.

Massa
Меньше их слушайте. Перестраховываются.

Нечемнуся
См.ответ Yulka, выше.
народ, наверное, я руки в ноги вперед в дпи святошинскую( вот, уродцы, там сидят! достало просто. работы тьма, а тут еще и ЭТО!
можливо хтось знає, чи буде дійсна дека зі штампом "конфіденційно"?????
даже не знаю - не сталкивалась
у кого есть договора на електронку на бумажном носителе не примут, знаю из личного опыта...
Quote
Massa
А наша налоговая (Червонозаводская Харьков) сказала
- ноги в руки и в очередь....

Октябрьская то же самое!!! Сговорились, не иначе!!!
20.07.2011р.

Уважаемые Клиенты!

Сервер Центра приема электронной отчетности ГНС Украины работает в обычном режиме! В связи с тем что вчера 19.07.2011 и сегодня утром 20.07.2011 сервер работал неустойчиво, в случае отсутствия квитанций о получении отчета у Вас до 12-00 20.07.2011 рекомендуем звонить в налоговую или отправлять отчет повторно.

Корпорация «Интеллект-Сервис»

[www.bestzvit.com]
начальник нашої ДПІ теж сказав повтороно надсилати... надіслала... вже як півгодини чекаю квитанцій...
Нечемнуся , ваша податкова в якому районі Львова?
Ясно.У мене Личаківська.Подзвонила, сказали , що немає наших звітів.Відправила ще раз.Чекаю....
А заново отправлять "звітну" чи "нову звітну" ?
Я відправляла звітну.Якщо перша з відправлених звітна буде прийнята, то всі наступні будуть видалені
до сих пор нет квитанций, и на отчеты, отправленные после 12ти
Как у всех дела? До сих пор нет квитанций. А в ручном варианте не принимают.
Я тоже отправила отчеты нову звитну в 12.30 ни ответа ни привета.
Я отправила повторно - никаких квитанций, позвонила инспектору, она сказала что все видит, приходится верить на слово.
А у меня при отправке выдает ошибку
Помилка відправлення повідомлення 535 Incorrect authentication data
Это у всех такое? или только у меня?
Я уже паниковать начала, а такая фигня у многих...eye popping smiley
только у вас. Там же по-русски smiling smiley написано, что неправильные данные авторизации.
Проверьте рпавильность логина/пароля в меню "Настройки электронной почты", и подключите к решению вопроса - системного администратора.
А как вы повторно отправили? У меня старый не удаляеться, а новый на него ложиться...
Просто отправляете то, что уже было отправлено еще раз
Я отправила повторно то что уже отправляла, ничего нового не создавала
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00048800000000004