якщо у вас різниця один день, то ваш покупець може говорити, що ви кошти отримали наступного числа, а не того коли вони послали. Правильно виписува ПН по події першій - ви це всі прекрасно знаєте.
Про підсумкову ПН написано тільки в Порядку 165 в п. 17 і звучить це так -" У разі здійснення поставки товарів (послуг), поставка яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв'язках із покупцем, покупцю може бути виписана зведена податкова накладна, виходячи із визначеної у договорі періодичності оплати поставленої продукції (1 раз на п'ять днів; 1 раз на десять днів тощо), але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця. При цьому до зведеної податкової накладної обов'язково додається реєстр товаротранспортних накладних чи інших відповідних супроводжувальних документів, згідно з якими здійснено поставку товарів (послуг). "
Якщо у вас дві поставки, то сорі - підсумкову ПН тут важко застосувати. Адже пп. 7.3.1 Закону про ПДВ ніхто не відмінив