Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Закон о защите персональных данных. Что делать?

Відправлено користувачем Elena_U 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 33 з 86    Сторінки: ПершаПопередні2829303132333435363738НаступнаОстання
не совсем поняла,кого лучше указывать распорядителем,себя?
Quote
rozum11
Так в базе по охране труда, бухгалтерского учета вы используете данные которые уже вносятся в БПД работники, контрагенты....
смысла регистрировать еще повторно я не вижу...
нужно изначально понимать что является ПД...
я еще слышал о регистрации отчетов по ЗП.... глупости


я прекрасно понимаю что такое БПД и могу сказать что не все данные по базе данных работников ходят например в базу данных по охране труда. Не так ли????
С форума бухгалтер 911.не все так просто :
Знайома бухгалтре була на семінарі. Сказали їй таке:
. Рекомендували їм реєструвати 3 бази :
- наймані працівники
- база фізи.осіб, які працювали по договорах ЦПХ
- тут мені винесло мозок: база фіз.осіб для звітування в ДПІ, ПФ і соцфонди, мета - звітування до ПФ, соцфондів таДПІ щодо доходів , виплачених фізособах.

Служба под оставке заяв курьером [feniks.kiev.ua]


Quote
stels
мы же у себя храним базы по охране труда технике безопасности например базы по налоговому и бухгалтерскому учету разве их не надо регистрировать????

Поясните, что значит база по бухучету и налоговому учету? У вас есть база данных сотрудников, контрагентов, учредителей. И эти базы вы используете в коммерческой деятельности. А какие персональные данные (не сотрудников, не контрагентов...) вы используете в бух учете?
А подписывать-то каким ключем и загружать какой сертификат? Мнений много: директор или печать?
Quote
FyDD
это было на стр.20 темы

Вышло обновление Медок
ЗМІНИ У ОНОВЛЕННІ 10.00.037
ЗМІНИ У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ:

1. Для проекту "Державна служба захисту баз персональних даних" реалізовано підписання ЕЦП "Заяви про реєстрацію бази персональних даних", що формується на сайті [rbpd.informjust.ua]
Для підписання Заяви потрібно виконати наступні дії:
1.1. Обрати команду Файл/Імпорт/Заяви про реєстрацію бази персональних даних.
1.2. Вказати шлях до розміщення вивантаженого файлу у форматі *.xml або *.doc. Обрати файл.
1.3. Відкриється вікно "Файл". За замовчанням, підписи відсутні. Натиснути на кнопку "Підписати".
1.4. Відкриється вікно "Підпис". Почергово накласти комплект підписів.
1.5. У вікні "Файл" галочкою відмітити один із сертифікатів, який бажаєте завантажити на сайт. Натиснути "Ок".
1.6. У вікні "Зберегти файл" вказати шлях для вивантаження файлів.
Згідно затвердженого формату Державною службою захисту баз персональних даних, для подальшого завантаження на сайт, в результаті підписання Заяви формуються наступні документи:
a. Заповнена, але не підписана заява.
b. Заповнена, підписана заява.
c. Сертифікат підписувача.
Завантажте збережені файли на сайті [rbpd.informjust.ua]

аналогично и здесь - три подписи
[www.mainmaker.com]

т.е. все три подписи

я подписывал все три подписи+ сертификат печати
приняли к рассмотрению
а дальше-кто знает
а вообще редкие сволочи, -как "здорово" организовали
в тоже время в инстр, говорится об одной подписи, но как подписать если не в МеДке --я не понял, а там в МЕДке рекомендовали все три подписи

[www.zpd.gov.ua]
Інструкція створення та подачі заяви в електронному вигляді
1. Створення заяви
· Виберіть пункт меню сайту "Створити заяву" та підпункт меню з відповідною назвою заяви ("Про реєстрацію БПД" або "Про надання витягу з реєстру"), яку необхідно створити.
· Заповніть відомостями всі поля форми заяви.
· Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче всіх полів форми заяви, та натисніть кнопку "Сформувати заяву".
· Якщо вказані на формі заяви відомості є коректними, та контрольні символи з зображення вказані вірно, відкриється сторінка "Збереження файлу заяви" з повідомленням про успішне формування файлу заяви.
· На сторінці "Збереження файлу заяви" натисніть елемент "Зберегти файл заяви" (файл заяви відкривати не потрібно!) та збережіть файл заяви на локальному диску комп’ютера.
2. Підпис файлу заяви електронним цифровим підписом
· Підпишіть збережений на локальному диску комп’ютера файл заяви електронним цифровим підписом та збережіть підписаний файл заяви на локальному диску комп’ютера.

3. Подача заяви Реєстратору
· Виберіть пункт меню сайту "Подати заяву", і на сторінці, що відкриється, натисніть на елемент "Подати заяву в електронному вигляді".
· Відкриється нова сторінка, до 3-х полів якої, за допомогою кнопок "Обзор", необхідно обрати на локальному диску та завантажити наступні файли:
Ø файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Документ XML");
Ø підписаний ЕЦП файл заяви (максимальний розмір файлу – 512 кБ, тип файлу "Підписаний файл");
Ø файл публічного сертифіката (максимальний розмір файлу - 100кБ, тип файлу "Сертифікат безпеки").
· Внесіть контрольні символи з зображення, що знаходиться нижче полів вибору файлів, та натисніть кнопку "Подати заяву".
· Якщо вказані на сторінці файли є коректними, та контрольні символи з зображення вказані вірно, заява у електронному вигляді буде передана Реєстратору та зареєстрована у базі даних заяв.
· Після реєстрації заяви відображається повідомлення про успішну подачу заяви в електронному вигляді, в якому зазначено реєстраційний номер заяви. На адресу електронної пошти заявника, вказану у заяві, надходить повідомлення про успішне подання заяви, яке містить реєстраційний номер заяви. Зареєстрована заява відображається на головній сторінці сайту у результатах пошуку зареєстрованих заяв.
Я так понимаю, что все равно каким ключом подписывать, лишь бы они расшифровали заяву. Если вручну, то заяву должен подписать директор и должна стоять печать предприятия. Соответственно, в електронном виде: или ключ директора+сертификат дир-ра или ключ печати+серт. печати. Логично?
Quote
stels
Я насчитала у себя 6 баз минимум сдала пока только 3 не многовато ли? У кого сколько подскажите?
Ого, у меня всего 2.
мои заявы зарегитсрированы
Поточний стан: Зареєстровано
а что дальше????
они меняют стан- зарег-но или отказано ??

как узнать
зайти в раздел Пошук базы перс. дан.??
Подскажите пожалуйста! если я ФЛП - изготовитель оборудования, у меня работает 4 человека.
Мне нужно регистрировать 4-х работников и помимо этого всех контрагентов, которым предоставляю свою продукцию???
Quote
aliona101988
Подскажите пожалуйста! если я ФЛП - изготовитель оборудования, у меня работает 4 человека.
Мне нужно регистрировать 4-х работников и помимо этого всех контрагентов, оторым предоставляю свою продукцию???
если Ваши контрагенты - физлица и Вы обладаете, храните и используете данные о них в процессе хоз. деятельности - фио, паспортные данные, телефоны и т.п(ИМХО) - то нужно регить т.н базу этих физиков
Quote
keru_gretta
Я так понимаю, что все равно каким ключом подписывать, лишь бы они расшифровали заяву. Если вручну, то заяву должен подписать директор и должна стоять печать предприятия. Соответственно, в електронном виде: или ключ директора+сертификат дир-ра или ключ печати+серт. печати. Логично?
мне кажется, что если подписывает дир, то там в заяве есть поле ответственный , его нужно заполнить данные дира.
Quote
FyDD
мои заявы зарегитсрированы
Поточний стан: Зареєстровано
а что дальше????
они меняют стан- зарег-но или отказано ??

как узнать
зайти в раздел Пошук базы перс. дан.??

нет в пошук заявы там надо ввести номер заявы и код доступа увидите свою заяву с поточним станом. 3 варианта стану-зарегистрирована, отказано, принято решение про регистрацию.

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
мне пришла рассылка по почте, пригласили на семинар (Киев) 14.12, посвященный теме "Базы персональных данных: как успеть зарегистрировать их до 1.01.12". Не хочу злить администрацию сайта, может тут нельзя давать ссылки) Можете мне в ЛС написать, я вам перешлю ссылку на страницу компанию-организатора
надеюсь, это поможет бухгалтерам и кадровикам
Маришечка
спасибо, у меня стан - Зарег-но
буду ждать

а кого то уже зарегистрировали ??? есть такие случаи?
Смотрю на сайте регистрации, что очень многим отказано (просматривала даты 10 и 11 ноября, пока, на сколько я понимаю, расматривается вторая декада ноября). Интересно какую причину отказа указывают? Может кто-то получил какое-то письмо или уведомление.
Quote
Luna-Mila
Смотрю на сайте регистрации, что очень многим отказано (просматривала даты 10 и 11 ноября, пока, на сколько я понимаю, расматривается вторая декада ноября). Интересно какую причину отказа указывают? Может кто-то получил какое-то письмо или уведомление.

там вообще непонятно как идет регистрация этих баз, есть и декабрьские уже зарегистрированы базы, а есть еще ноябрьские, которые висят зарег-ны только заявы

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
согласно Положення "про Державний реєстр баз персональних даних та порядок його ведення" 13. ДСЗПД відмовляє у реєстрації бази персональних даних у разі, коли подані відповідно до пункту 7 цього Положення
відомості, є неповними чи недостовірними.

7. Заява повинна містити:

звернення про внесення бази персональних даних до Реєстру;

інформацію про володільця бази персональних даних:

- найменування, резидент/нерезидент, код платника податків
згідно з ЄДРПОУ або податковий номер (для резидента),
місцезнаходження - для юридичних осіб;

- прізвище, ім'я та по батькові (за наявності), громадянство,
номер, серія паспорта та орган, що його видав, а також для
громадян України реєстраційний номер облікової картки платника
податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні
переконання відмовилися від присвоєння реєстраційного номера
облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це
відповідним органам державної влади, що підтверджується відміткою
в паспорті), місце проживання - для фізичних осіб;

інформацію про найменування і місцезнаходження бази
персональних даних:

- адреса фактичного розміщення - для баз даних у формі
картотек;

- фактичні адреси зберігання носіїв інформації - для баз
даних в електронній формі;

інформацію про мету обробки персональних даних у базі
персональних даних з посиланням на нормативно-правові акти,
положення, установчі чи інші документи, які регулюють діяльність
володільця бази персональних даних, у тому числі про їх категорії
та правові підстави такої обробки;

інформацію про інших розпорядників баз персональних даних:

- найменування, резидент/нерезидент, код платника податків
згідно з ЄДРПОУ або податковий номер (для резидента),
місцезнаходження - для юридичних осіб;

- прізвище, ім'я та по батькові (за наявності), громадянство,
номер, серія паспорта та орган, що його видав, а також для
громадян України реєстраційний номер облікової картки платника
податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні
переконання відмовилися від присвоєння реєстраційного номера
облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це
відповідним органам державної влади, що підтверджується відміткою
в паспорті), місце проживання - для фізичних осіб;

документ, що підтверджує зобов'язання стосовно виконання
вимог законодавства щодо захисту персональних даних.
Quote
Luna-Mila
Смотрю на сайте регистрации, что очень многим отказано (просматривала даты 10 и 11 ноября, пока, на сколько я понимаю, расматривается вторая декада ноября). Интересно какую причину отказа указывают? Может кто-то получил какое-то письмо или уведомление.

Мне так же отказали -регистрировала 10/11,но это было до того,как МЕДОК сделал обновление в котором уже можно было подписывать.
Отказ именно был из-за не подписанной базы .

Зарегистрировала новую базу 24/11-тишина......
Спасибо всем неравнодушным к данной проблеме! И все таки, осталось не понятным, в частности для меня, кого вписывать в распорядители и регистрировать ли базу данных "Учредители", если он всего лишь 1.
При регистрации заявы "Файл цифрового підпису:*" это файл ЭЦП или подписанная ЭЦП заявка?
И я вот опять поднимаю вопрос:кого нужно вписать в распорядители?
Quote
Vetta
И я вот опять поднимаю вопрос:кого нужно вписать в распорядители?

Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) володілець бази персональних даних - фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб'єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних у цій базі даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом.
Володілець бази персональних даних може доручити обробку персональних даних розпоряднику бази персональних даних відповідно до договору в письмовій формі.
Розпорядник бази персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем бази персональних даних, на підставі договору в письмовій формі, або законом надано право обробляти ці дані.

Відповідно до вимог Закону обробка персональних даних повинна здійснюватися для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку встановленому законодавством.
Крім того, володілець бази/баз персональних даних повинен:
· визначити та затвердити мету обробки персональних даних у базах персональних даних,
· встановити склад персональних даних,
· встановити процедуру обробки персональних даних,
· визначити відповідальну особу/структурний підрозділ, відповідальний за організацію процесів з обробки персональних даних,
· здійснити реєстрацію баз персональних даних.
В правових підставах заяви указать только 1 пункт ст.11 Закона? Я написала "Згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних, надана у формі документа на паперовому носії" Это правильно? Подскажите, пожалуста.
При регистрации заявы "Файл цифрового підпису:*" это файл ЭЦП или подписанная ЭЦП заявка?

Источники говорят что нужно загружать именно подписанную заяву. Когда какие подписи накладывать? Директора или Директор+печать.
[nads.gov.ua]
пройдя по этой ссылке,начало по-немногу доходить ,но не до конца..предпоследний пункт ссылка на Державний реєстр баз персональних даних ,где,я так понимаю это все дело формируется и откуда отправляется.
Статус "Зарегистрировано" - ни очем не говорит. Надо чтобы стояло - Прийнято ришення.
Quote
misirina
Quote
Vetta
И я вот опять поднимаю вопрос:кого нужно вписать в распорядители?

Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) володілець бази персональних даних - фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб'єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних у цій базі даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом.
Володілець бази персональних даних може доручити обробку персональних даних розпоряднику бази персональних даних відповідно до договору в письмовій формі.
Розпорядник бази персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем бази персональних даних, на підставі договору в письмовій формі, або законом надано право обробляти ці дані.

Відповідно до вимог Закону обробка персональних даних повинна здійснюватися для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку встановленому законодавством.
Крім того, володілець бази/баз персональних даних повинен:
· визначити та затвердити мету обробки персональних даних у базах персональних даних,
· встановити склад персональних даних,
· встановити процедуру обробки персональних даних,
· визначити відповідальну особу/структурний підрозділ, відповідальний за організацію процесів з обробки персональних даних,
· здійснити реєстрацію баз персональних даних.

Я это много раз читала, объясните "на пальцах" : это директор и глав.бух ? Ну хоть кто-нибудь подскажите.
Зачем многие регистрируют несколько баз, например, сотрудники, контрагенты, учредители?
Ведь можно зарегистрировать всего одну базу - "Физические лица".
Или я что-то неправильно понимаю?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 33 з 86    Сторінки: ПершаПопередні2829303132333435363738НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00056