Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Экологический налог с бытового мусора платить не нужно!

Відправлено користувачем godzelh 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вот здесь об этом пишут и дают обоснование

[its.1c.ua]

смотри комментарий к письму министерства природы
всё дело в том что отходы предприятия это не бытовые


Quote
Михаил
всё дело в том что отходы предприятия это не бытовые
і що?confused smiley
Спасибо огромное!!! Теперь только остаётся натыкать носом тупую инспекторшу в налоговой. Ура!!!!
Quote
Михаил
всё дело в том что отходы предприятия это не бытовые
смотря какое предприятие
тут важен другой вывод
==
Итак, в первой части письма Минприроды указывает на то, что временное хранение отходов в контейнерах или урнах не является размещением отходов в понимании ст.1 Закона Украины от 05.03.98 г. № 187/98-ВР «Об отходах» (Закон об отходах).
==

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Наказом ДПС України від 16.12.2011 № 258 затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо сплати екологічного податку, що справляється за розміщення побутових відходів (далі – Узагальнююча податкова консультація).

Відповідно до Узагальнюючої податкової консультації місця тимчасового зберігання відходів, наприклад, для тимчасового зберігання небезпечних відходів перед передачею на знешкодження або утилізацію спеціалізованим організаціям, контейнери або урни для збирання побутових відходів не є місцями їх остаточного видалення і не відносяться до спеціально відведених місць чи об’єктів.

Платниками екологічного податку за розміщення побутових відходів є лише ті суб’єкти господарювання, що розміщують їх у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах, на використання яких отримано відповідний дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища або його органів на місцях.

[odpi-hm.at.ua]



Редаговано разів: 1. Востаннє 19/12/2011 12:16 користувачем DK-admin.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

16. 12. 2011 р. № 258


Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо екологічного податку, що справляється за розміщення побутових відходів

Керуючись статтею 52 Податкового кодексу України,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Узагальнюючу податкову консультацію щодо екологічного податку, що справляється за розміщення побутових відходів (додається).

2. Департаменту оподаткування юридичних осіб (Любченко О.М.) наказ у триденний термін від дня реєстрації передати до Департаменту взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю.

3. Департаменту взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю (Семченко О.В.) наказ у десятиденний термін від дня реєстрації довести до відома платників податків через засоби масової інформації та розмістити на офіційному веб-сайті Державної податкової служби України у мережі Інтернет.

4. Головам комісій з проведення реорганізації державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі довести наказ до відома підпорядкованих державних податкових інспекцій.

5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Лекаря С.І.



Голова О.В. Клименко






ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ДПС України
16.12.2011 №258


Узагальнююча податкова консультація
щодо сплати екологічного податку, що справляється
за розміщення побутових відходів


В Узагальнюючій податковій консультації щодо сплати екологічного податку, що справляється за розміщення побутових відходів, вживаються такі скорочення:
Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI – Кодекс;
Закон України від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР „Про відходи” – Закон;
Положення про Міністерство екології та природних ресурсів України, затверджене Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 452/2011, – Положення.

Платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів (включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників), під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюється, зокрема, розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини (п.п. 240.1.3 п. 240.1 ст. 240 Кодексу).
Розміщення відходів – зберігання (тимчасове розміщення до утилізації чи видалення) та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об'єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами (п.п.14.1.223 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).
Побутові відходи – відходи, що утворюються у процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення (Закон).
Спеціально відведені місця чи об'єкти – місця чи об’єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів чи здійснення інших операцій з відходами (Закон).
Спеціально уповноваженими органами виконавчої влади у сфері поводження з відходами є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та його органи на місцях, державна санітарно-епідеміологічна служба України, інші органи виконавчої влади відповідно до компетенції (ст. 22 Закону).
Видача дозволів на зберігання та видалення відходів у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку належить до компетенції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та його органів на місцях у сфері поводження з відходами (п. „р” ст. 23 Закону).
Головним органом у системі центральних органів виконавчої влади у формуванні і забезпеченні реалізації державної політики у сфері поводження з відходами є Міністерство екології та природних ресурсів України (п. 1 Положення).
Відповідно до листа Мінприроди України від 06.12.11 № 23982/07/10-11 основне призначення спеціально відведених місць чи об’єктів – видалення відходів шляхом захоронення або знешкодження, тобто проведення остаточних операцій видалення. Згідно із статтею 21 Закону рішення про відвід (відведення) земельних ділянок для розміщення відходів і будівництва об’єктів поводження з відходами приймають органи місцевого самоврядування, оскільки саме розміщення відходів є найбільш небезпечним фактором впливу на стан навколишнього природного середовища оточуючих земельних ділянок, зокрема ґрунтів.
Місця тимчасового зберігання відходів, наприклад для тимчасового зберігання небезпечних відходів перед передачею на знешкодження або утилізацію спеціалізованим організаціям, контейнери або урни для збирання побутових відходів не є місцями їх остаточного видалення і не відносяться до спеціально відведених місць чи об’єктів.
Отже, платниками екологічного податку за розміщення побутових відходів є лише ті суб’єкти господарювання, що розміщують їх у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах, на використання яких отримано відповідний дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища або його органів на місцях.



Директор Департаменту
оподаткування юридичних осіб О.М. Любченко
А кто нибудь платил налог с бытового мусора? Если да, то что теперь можно требовать деньги назад?
А может кто-то "новичку" подсказать по поводу расчетов и как быть? Просто раньше я не подавала деку по эконалогу (2011 г) ведь мы арендаторы - поэтому отчитывались арендодатели (они выставляли счета за вывоз мусора)....А сейчас надо уточнить некоторые не понятные для меня вопросы, ведь ситуация изменилась.
Ситуация такова! Мы заключили договор с Коммунальным автотранспортным предприятием на вывоз ТБО. КАТП будет ежемесячно выставлять счета из расчета за 1 куб. м бытовых отходов 6,55 грн. с НДС. Мы оплачиваем эти счета и все? Я имею ввиду, что в 2012 г. в связи с выходом письма № 258 от 16/12/2011 г. - мы НЕПЛАТЕЛЬЩИКИ ЭКОНАЛОГА! Здесь я правильно понимаю?
И второй момент - есть ли какие-нибудь нормы по количеству (лимит) по вывозу ТБО? Ведь к примеру, если работает на предприятии 10 человек, а вывозится этих ТБО как будто работает за 100 чел... - это будет иметь значение для подачи или не подачи деки по эконалогу? ИЛи количество ТБО не нимеет никакого значения?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00031500000000007