Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Терміново потрібно визначитися як по підприємству нумерувати накази?

Відправлено користувачем ane4ka-nn 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Я знаю, що підприємство само обирає метод нумерації, хтось додає букву, хтось просто наскрізь нумерує. Підкажіть якийсь оптимальний варіант нумерації. У кого як?
підприємство само обирає метод нумерації вы же сами ответили на вопрос, т.е кому как удобно.Я, например, разделяю приказы на кадровые, по предприятию, по командировкам и т. д.мне так удобнейsmiling smiley
А как именно вы нумеруете? Допустим, 1-к, 2-відр, 3-відр, 4-о/д... или 1-к, 2-к, 3-к..... 1-відр., 2-відр., 3-відр., 4-відр... ?


Quote
ane4ka-nn
А как именно вы нумеруете? Допустим, 1-к, 2-відр, 3-відр, 4-о/д... или 1-к, 2-к, 3-к..... 1-відр., 2-відр., 3-відр., 4-відр... ?

я так, только у меня отдельно по кадрам, а остальные в куче.
ой, не дописала, в смысле так: 1-к, 2-к, 3-к..... 1-відр., 2-відр., 3-відр., 4-відр.
Конечно эта тема скажем так, не бухгалтерская, но все же актуальна. Особенно если предприятие маленькое, на нем работает всего несколько человек, и бухгалтер зачастую исполняет на нем и функции секретаря. Сама сейчас в такой ситуации, а поскольку к деловодству, как к таковому, дела не имела никогда, кроме нумерации первички )) , то сейчас вникаю.
Нашла неплохую статью из Журнала "Секретарь-референт" 2005 г.
Вот полезная выдержка:

"Працівник, відповідальний за організацію діловодства на підприємстві, повинен реєструвати усі організаційно-розпорядчі документи за встановленою на підприємстві формою (нумерація, індекс), починаючи з початку року в послідовному порядку. Доцільно окремо реєструвати накази з основної діяльності; накази з адміністративно-господарських питань; накази з особового складу; розпорядження із загальних питань; розпорядження з фінансових питань.
Зауважимо, що особливу увагу слід приділити наказам, які стосуються фінансових питань (накази про службові відрядження, введення в експлуатацію основних засобів тощо), оскільки саме ці документи впливають на відображення в обліку витрат підприємства. Одним з перших таких наказів на новоствореному підприємстві буде наказ «Про облікову політику». Цей документ є компетенцією бухгалтера підприємства, оскільки він визначає основні методи ведення бухгалтерського обліку в поточному звітному році, отже, довірити складання такого важливого документа можна лише спеціалісту. Наказ «Про облікову політику» видається кожного року."

[secretar.com.ua]
А вы регистрируете приказы в книгк регистрации приказов по особовому складу?
Quote
ane4ka-nn
А вы регистрируете приказы в книгк регистрации приказов по особовому складу?

вы наверно скучаете на работе?))))

или у вас там завод?)))
Quote
ane4ka-nn
А вы регистрируете приказы в книгк регистрации приказов по особовому складу?
Проверяла инспекция по труду, требовала Книгу приказов по личному составу. Так что приказы по ОК считаю нужно регистрировать .
У нас общая нумен\рация, и регистрация тоже, отдельно по личному составк=у нет. Проверяла охрана труда, не придиралась.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00032900000000001