Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Списание мыла и др. предметов чистящих- моющих

Відправлено користувачем Liusik 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Скажите, может кто списывает такое. Пришлось оприходовать весь этот бардак оф. Так как нужен был ПК. Теперь нужно списать всё, чтобы в ВВ попало. Какие нормы? Как обосновать?. Как списать? и бумагу же надо какую-то придумать. Помогите...
смотря на какую суму хотите списать. Обычно списывается на затраты.
Я понимаю, что на затраты. Вопрос в другом. Если попало в ПК , то и в ВВ должно попасть. Как обосновать для налоговой, что это нужно вкрай для ведения хоз. деятельности. И потом, есть же наверняка какие-то нормы. Где найти?


Статтею 165 Кодексу Законів про працю та статтею 8 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.92 № 2694-XII (далі – Закон про охорону праці) встановлено обов’язковість безоплатної видачі мила на роботах, пов’язаних із забрудненням. А на роботах, де можливий вплив на шкіру людини шкідливо діючих речовин, передбачена видача миючих та знешкоджуючих засобів.

Перелік таких засобів і норми їх видачі українським законодавством досі не встановлено. Містяться дані норми лише в Інструкції з санітарного утримання приміщень та обладнання виробничих підприємств Міністерства охорони здоров’я СРСР від 31.12.66 р. № 658-66 (далі – Інструкція № 658).

Однак для підприємств, на яких не проводяться роботи, пов’язані із забрудненням, а також роботи, де можливий вплив на шкіру людини шкідливо діючих речовин, вказані вище статті 165 КЗпП та 8 Закону про охорону праці не застосовуються. Відповідно, «нешкідливі» підприємства не можуть керуватися спеціальними нормами Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» (далі – Закон про прибуток), що регулюють віднесення витрат на придбання миючих та знешкоджуючих засобів та засобів гігієни до складу валових витрат. Тому при оподаткуванні такої операції підприємству необхідно керуватись загальними нормами даного Закону.

Витрати на придбання миючих та знешкоджуючих засобів належать до витрат подвійного призначення. Їх оподаткування залежатиме від характеру використання. Згідно з пп. 5.2.1 Закону про прибуток до складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв’язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, з урахуванням обмежень, встановлених пунктами 5.3–5.7 статті 5.

Гарантії прав на охорону праці надаються працівнику під час укладання трудового договору (див. розділ II Закону про охорону праці). Згідно із ст. 6 Закону про охорону праці умови праці на робочому місці, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що використовуються працівником, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам законодавчих актів.

Одним з таких документів є Інструкція № 658, відповідно до норм якої територія підприємства має утримуватися в чистоті. Прибирання робочих приміщень від пилу повинно провадитися механічним шляхом і – залежно від характеру пилу – мокрим способом (змив підлоги водою, підтримання підлоги у вологому стані) або пневматичним способом (стаціонарними і пересувними пилососними установками). Збір і видалення токсичного пилу здійснюються тільки пилососами або мокрим способом.
Враховуючи все наведене вище, витрати на придбання миючих та знешкоджуючих засобів для забезпечення охорони праці на підприємстві можна включати до валових витрат підприємства на підставі пп. 5.2.1 Закону про прибуток. Але при цьому рекомендуємо в колективному договорі або наказі по підприємству вказати на необхідність здійснення таких витрат з наступним формулюванням:

«з метою виконання соціальної політики підприємства, дотримання вимог ст. 19 Закону України «Про охорону праці», пункту 5 постанови КМУ № 994 «Про затвердження Переліку заходів та засобів з охорони праці, витрати на здійснення та придбання яких включаються до валових витрат» вжити заходи, що спрямовані на поліпшення умов праці, життя і здоров’я працівників, забезпечити на підприємстві дотримання встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, належних умов праці шляхом прибирання приміщень та розташування засобів гігієни у спеціально відведених для цього місцях».

Оскільки мило, інші миючі та знешкоджуючі засоби відносяться до запасів, то, як і всі інші товарно-матеріальні цінності, дані оборотні активи беруть участь у перерахунку за п. 5.9 Закону про прибуток.

НДФЛ нет, т.к. нельзя персонифицировать эти затраты
Большущее спасибо! Очень всё исчерпывающе понятно.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00029899999999994