Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Предприниматель общая система и рро

Відправлено користувачем Ленуська 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Подскажите предприниматель на общей системе вид деятельности сдача в аренду собственного нежилого помещения, я правильно трактую ст. 9 закона Украины о применении регистраторов расчетных операциий: "

1) при здійсненні торгівлі продукцією власного виробництва
та наданні послуг підприємствами, установами і організаціями усіх
форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського
харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств,
установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових
касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і
завірених печаткою у встановленому порядку;"

т.е. можн овести книгу ф.10, выдавть пко и на этом все????
у нас на этом все! Тоже сдача в аренду собств. нежилого помещения
Коллеги, а Вы ничего не попутали? Ведь русским по белому написано " підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності..."А ВЫ не підприємство, а ФОП.Вам нельзя в расчетах использовать ПКО ,ВКО, у Вас и кассы то нет.Думаю, или оплата наличкой через РРО, или по безналу на поточный рахунок. Мы работаем по второму " или " !


[buhgalter.factor.ua] и что теперь делать?? Мы с января работаем((confused smileyangry smiley, нам обьясняли что можем без РРО!! В налоговой..
Правильно вам сказали в ДПІ. Послуги можна без РРО.
Можна виписувати акт, а можна квитанцію форми ПО-Д2.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Обрадовали!!!! Спасибо!!! Значит можно без РРО?! Сдача в аренду , выписую ПКО
На общей стстеме РРО нужен

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Боишься - не делай, делаешь - не бойся,а сделал - не жалей!
да он нужен, но есть исключения..
Quote
tanka87
Обрадовали!!!! Спасибо!!! Значит можно без РРО?! Сдача в аренду , выписую ПКО

Та не ПКО. ПКО - це касовий документ, а ФОПи касу не ведуть.
Тому вам або акт, або ПО-Д2.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
т.е. нам квитангцию надо выписывать, а не ПКО!
Так ПО-Д2, або акт виконаних робіт, такий як у юриків,
куди ставити штампик "сплачено".



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Можна ще замість штампика "сплачено" товарний
чек (як на товар) прикладати до акту.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Коллега Шустрик, поддерживаю!!! ТОЛКОВО!Мы выдаем акт,счет на аренду ( как у юриков ).Работаем по безналу, денежка от арендаторов поступает на счет, соответственно, этим числом ( дата поступления денег) делаю запись в книгу.
Есть и такой вариант : мы ( ФОП на общ. системе) сдаем в аренду юр. лицу. Мы получаем оплату за аренду наличкой из их кассы по ВКО с соответствующим заполнением последнего.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00036199999999997