Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Основные средства

Відправлено користувачем glavbyhka_2012 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день уважаемые коллеги! Как всегда срочный вопросик. Ситуация: предприятие (малое) приобрело комплекс стоимостью 300 тысяч гривен, поставила пока его на 152 счет, так как еще не ведут деятельность, на 151 счет отношу всякие расходы по изготовлению документации на комплекс, начнут работать введем в эксплуатацию. Сейчас установили видеонаблюдение за территорией комплекса (видеокамеры стоимостью 780 грн. + установочные работы и другие материалы по установке) как мне все это разрулить? НА 151 счет, 152 счет, на 10 счет или на 93 счет, что куда?
Коллеги где вы, мне очень нужно чье-то еще мнение..........
1. Непонятно, почему вы расходы на приобретение ведете на одном субсчете 15-го, а расходы по доведению в состояние, готовое к вводу в эксплуатацию - на другом. Как я понимаю, вам ближе 152-й.
2. Да вот так же и разрулить по тому же принципу - пока на 15-й, если предполагается ввод в эксплуатацию - то потом на 10-й. Но при этом нужно понимать как именно вы будете использовать этот комплекс - для собственного использования или для сдачи в аренду. Если последнее, то такой комплекс - инвестиционная недвижимость - счет 100 и ПСБУ 32. При этом смотрите п. 23 ПСБУ 32.
Если и так и так - т.е., частично использовать будете сами, частично - в аренду - см. п. 6 ПСБУ 32.
Если ОС - то см. ПСБУ 7:
Об'єкт основних засобів - це: закінчений пристрій з усіма пристосуваннями і приладдям до нього; конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій; відокремлений комплекс конструктивно з'єднаних предметів однакового або різного призначення, що мають для їх обслуговування загальні пристосування, приладдя, керування та єдиний фундамент, унаслідок чого кожен предмет може виконувати свої функції, а комплекс - певну роботу тільки в складі комплексу, а не самостійно; інший актив, що відповідає визначенню основних засобів, або частина такого активу, що контролюється підприємством.
Надо смотреть, камеры могут использоваться самостоятельно, вне комплекса, или нет. Если нет - то на увеличение стоимости. Если да, то каждая камера - объект ОС отдельный. Работы по их подключению, проводка и установочные материалы - однозначно в бухучете на увеличение первоначальной стоимости комплекса. Т.е., все тот же 15-й счет, а потом перенос на 10-й, но как переносить - всем гамузом или с разбивкой на объекты, зависит.


Большое спасибочкиsmiling bouncing smiley
На балансі маємо комп, який вже себе замортизував, але ще працює. У лютому купили 2 оперативки, щоб поміняти на цьому компі. Чи можна зробити модернізацію основного засобу, балансова вартість якого = 0?
Виходить, якщо так, то в мене балансова вартість має збільшитись на вартість оперативки (381,32грн.). А як бути з амортизацією, якщо термін експлуатації цього об'єкта минув?
П.С. Зробила цю всю процедуру (модернізацію) в 1С:Підприємсто 7.7. Балансова вартість компа збільшилася і стала, відповідно, рівною вартості доставленої оперативки (бо була=0), але амортизацію не рахує, бо минув термін експлуатації. Що робити?
я могу ошибаться, но после модернизации вы должны сделать акт ввода в эксплуатацию,т.к. в процессе модернизации вы им не пользовались.Амортизация будет со следующего месяца считаться
Klubnika, дякую, ви знаєте, спробувала за березень нарахувати амортизацію - рахує. Але я з експлуатації його не виводила і наново не вводила. Вичитала десь, що це відбувається за рішенням суб'єкта господарювання. Скільки нам тої оперативки поставити: максимум одна година, можна й не виводити з експлуат. Але амортизація в тому місяці, в якому відбулась модерніз. не нараховується, правильно?
Ще таке питання. Поламалась шліфмашинка (на 112 рах. як МНМА). Наказом директора виводимо з експлуат. для ремонту, після ремонту наказом директора вводимо знову в експлуатацію? І тут потрібен акт введення в експлуатацію?
Якими проводками вивести з експлуатації: Дт1532 - Кт112? 1С.Підприємство 7.7 не робить такої проводки (як некоректна)
[www.dtkt.com.ua]

в низу статьи есть таблица с проводками
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00033799999999995