Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Сроки возмещения сотруднику потраченных им собственных средств

Відправлено користувачем Ovcharuk 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Уважаемые коллеги, такой вопрос. Сотрудник сдал авансовый отчет, согласно которому он потратил энную сумму /немного/ на хознужды. В течение каких сроков я обязана ему возместить эти средства? 637 Положение конкретно об этом не говорит, НБУ ссылается на ЦКУ, вроде бы и не наказуемо, но в какой-то статье Дт-Кт нашла замысловатую фразу, что налоговики не очень хорошо относятся к тому, чтобы сотрудники "финансировали" предприятие.

В кассе сейчас полный ноль, равно как и на р/сч, деньги появятся только после 5 сентября. Вот сижу и думаю, провести авансовый в сентябре или провести сейчас и пусть висит за предприятием задолженность?

Как думаете?
Проведите сейчас, а возместите как будут деньги.

существуют разные мнения на этот счет. ИМХО - если сотрудник не требует возврата и ни в каких локальных актах не прописаны такие сроки - когда вернете тогда и будет, либо когда потребует......


--------------------------------------------
Те, кто соблюдает нейтралитет, сталкиваются с ненавистью побежденных и презрением победителей. Никколо Макиавелли

Допомога нашим бійцям на сході
Приват 4731185602392919 Есаулова Тетяна
НП, відділення №80, Київ, 063-400-3434


Якщо у вас є наказ що співробітники можуть купувати товар(послуги)
за власні гроші - то переживати нічого і термінів по авансовим не має.
Якщо такого наказу нема, то раджу написати щось на кшалт доповнення
до облікової політики. Інакше податківці хотять вважати це за продаж підприємству
з усіма наслідками.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Хороші податківці радять, щоб на кінець кварталу ці суми не висіли, тобто, щоб підприємство розрахувалось із працівниками, бо погані - можуть ці суми визнати, як фін. допомогу з усіма наслідками на кінець кварталу. Але це не офіційна думка. Це для обережних бухгалтерів, а сміливим можна розраховуватись коли будуть кошти.
Всем спасибо за мнения, но я как бухгалтер осторжный grinning smiley, хотела бы попросить Шустрика - у вас нет образца такого приказа? eye rolling smiley
Про облікову політику підприємтсва.


В зв’зку з набранням чинності Порядку №440, затвердженим наказом ДПАУ №440 від 19.09.2003

Н А К А З У Ю :

доповнити наказ №.... від ......... року пунктом .....:

На директора та бухгалтера.... (можна додати ще когось) покладається обов’язок здійснювати контроль за використанням, списанням, залишками та закупівлею ТМЦ і послуг (канцтовари, поштові послуги, послуги нотаріуса, заправку картриджів, оплату послуг мобільного зв’язку і т. п. ) необхідних у господарській діяльності підприємства. У разі витрачання працівником власних коштів для здійснення закупівлі згідно з цим наказом, працівнику виплачується компенсація витрачених коштів після дати затвердження Звіту про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Шустрик
Про облікову політику підприємтсва.


В зв’зку з набранням чинності Порядку №440, затвердженим наказом ДПАУ №440 від 19.09.2003

№ 440 утратил силу, с 31.01.2011 на эту тему действуют Порядок и форма отчета, утвержденные наказом від 23.12.2010 № 996.
Quote
Aleksa_
Quote
Шустрик
Про облікову політику підприємтсва.


В зв’зку з набранням чинності Порядку №440, затвердженим наказом ДПАУ №440 від 19.09.2003

№ 440 утратил силу, с 31.01.2011 на эту тему действуют Порядок и форма отчета, утвержденные наказом від 23.12.2010 № 996.

Ну так я це доповнення ваяла ще коли він був дійсний.
Нема проблеми наваяти з новим наказом.....................
Дякую за інфу......thumbs up



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
А мне подскажите, а то ситуевина дурацкая: в 2009 году были "наклепаны" авансовые отчеты, накопилась задолженность подотчетнику (он же дир ) больше 100 тыщ, суммы на сегодняшний день не возместили, а услуги, которые оплатил дир и которые отражены в авансовом относили на расходы деку, причем документы, которые подтверждали бы расходы невпорядке,т.е либо только копии квитанций, либо квитанции неправильные и т.п.Мне их удобно взять сейчас в доходы, т.к. расходов тьма тьмущая, ну и сами авансовые невпорядке, хочу понять есть ли какие нюансы, или никаких заморочек нет, ставлю себе в доход, кредиторка по 372 закрывается и усе красиво?
Quote
Buhgalter2012
На проверке когда-то налоговик сказал 3 года

если есть точка отсчета исковой давности......


--------------------------------------------
Те, кто соблюдает нейтралитет, сталкиваются с ненавистью побежденных и презрением победителей. Никколо Макиавелли

Допомога нашим бійцям на сході
Приват 4731185602392919 Есаулова Тетяна
НП, відділення №80, Київ, 063-400-3434
З ЄБПЗ:

Запитання:
Чи передбачені терміни повернення коштів підприємством працівнику, який витратив власні кошти на господарські потреби або у відрядженні?
Відповідь:
Коротка:

Питання відшкодування витрат, понесених працівником при придбанні товарів для підприємства, та інші питання правомірності використання власних готівкових коштів працівниками підприємства для вирішення виробничих (господарських) питань відносяться до майнових відносин між суб’єктом господарювання та працівником та регулюються Цивільним кодексом України. Нормами Податкового кодексу України та Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні не регулюються зазначені питання та не відносяться до компетенції державної податкової служби.
Повна:
Порядок видачі готівкових коштів під звіт або на відрядження та строки подачі Звіту про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт визначено нормами п. 170.9 ст. 170 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-IV (далі – ПКУ) та п.2.11 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Національного банку України від 15.12.04 № 637 із змінами та доповненнями (далі – Положення №637).
У разі придбання працівником товарів для потреб підприємства, використання коштів (у тому числі власних) у відрядженні, подається у визначені законодавством строки до бухгалтерської служби Звіт за формою, затвердженою наказом ДПА України від 23.12.10 N996 «Про затвердження форми Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядку його складання», а також підтверджувальні про використання коштів документи.
Тобто, відповідно до поданого Звіту суб’єкт господарювання повинен відшкодувати витрати, понесені працівником на господарські потреби підприємства або у відрядженні.
При цьому, питання відшкодування витрат, понесених працівником при придбанні товарів для підприємства, та інші питання правомірності використання власних готівкових коштів працівниками підприємства для вирішення виробничих (господарських) питань відносяться до майнових відносин між суб’єктом господарювання та працівником та регулюються Цивільним кодексом України. Нормами ПКУ та Положення №637 не регулюються зазначені питання та не відносяться до компетенції державної податкової служби.
Quote
YuraKo
З ЄБПЗ:

Запитання:
Чи передбачені терміни повернення коштів підприємством працівнику, який витратив власні кошти на господарські потреби або у відрядженні?
Відповідь:
Коротка:

Питання відшкодування витрат, понесених працівником при придбанні товарів для підприємства, та інші питання правомірності використання власних готівкових коштів працівниками підприємства для вирішення виробничих (господарських) питань відносяться до майнових відносин між суб’єктом господарювання та працівником та регулюються Цивільним кодексом України. Нормами Податкового кодексу України та Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні не регулюються зазначені питання та не відносяться до компетенції державної податкової служби.
.

Вот такие ответы я и читала. Только суть не в том, ДОЛЖНО ли предприятие возмещать сотруднику потраченные им личные средства, это и так ясно, что должно. Суть в том, есть ли какие-то сроки этого возмещения.cool smiley Очень щепетильный вопрос, правильно кто-то писал, если сотрудник купил за свой счет инвентарь, к примеру, на 1000грн., сдал авансовый в конце квартала, а деньги ему вернули через пару недель, не расценит ли налоговая при проверке это как доход предприятия?smoking smiley Предприятие-то в свою очередь этот инвентарь по шустрячку оприходовало, тут же согласно приказа об учетной политике списало, вроде бы как затраты...В общем, палка двух концов.


Я бы как налоговик придралась бы.grinning smiley Посему пишу по совету Шустрика дополнение к приказу и строго буду контролировать, чтобы такие ситуации не возникали в конце отчетного периода, ну его.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000358