Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Литовки и буклеты которые будем раздавать клиентам - как оприходыват и списыватьь

Відправлено користувачем Borod 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день.
Приобретаем у рекламного агенства листовки и буклеты которые будем раздавать клтентам.
Пару экземпляров оставим у себя.
На какой счёт оприходывать и как правильно списывать?
Мне тоже эта тема интересна. Кто-нибудь подскажите. Я думаю, что приходуем на 22 и списываем, как использованное в хоз. деятельности на 91сч. Списываем все, даже то, что осталось у нас по акту с нашей комиссией по списанию. Вот еще вопрос кто это листовки "по документам" раздавал?, если по факту наняли девочек за нал. Можно в акте указать : приказом №__от____ обязать экономиста(так как менеджеров и т.п. у нас нет) распространить листовки, не указывая, каким образом.
мы приходуем как канцтовары и списываем по приказу


Канцтовары некрасиво - счет 22 а в приказ "провести рекламную акцию 01.10.08 по 30.10.08 путем раздачи потенциальным клиентам буклетов, ответсвенный за раздачу Пупкин И.И. Контроль за исполнением приказа оставляю за собой. Директор _____
22 счёт - Малоцінні та швидкозношувані предмети.
Кацтовари, как раз и "Малоцінні та швидкозношувані предмети". Все канцтовари приходую на 22 счёт!
Буклеты и листовки тоже "Малоцінні", но не "швидкозношувані предмети" и они не используються в хоз. деятельности!
Как относится налоговая при проверке, если Буклеты и листовки оприходывать на 22 счёт и списать приказом ?
Я вообще приказа не пишу. Мы постоянно их заказываем. Приходую на 209, ежемесяно списываю, как розданные клиентам (вкладываем в товар). В налоговом учете другие расходы, п.5.4.4. Применяю п.5.9 на остатки.
В статье "Облік візиток" [www.dtkt.com.ua] - Визитки приходуют на 209 счёт! "Багато бухгалтерів ураховують візитні картки на рахунку 22 «Малоцінні та швидкозношувані предмети (МШП)», однак це невірно...."
В статье "Безкоштовна роздача пакетів із логотипом підприємства та ПДВ" [www.dtkt.com.ua] - пакеті приходуют на 281 счёт. "У випадку здійснення операцій з безкоштовної передачі товарів (робіт, послуг) база оподатковування ПДВ визначається виходячи з фактичної ціни операції, але не нижче звичайних цін. У зв’язку з цим можна зробити висновок, що якщо пакет з логотипом передається безкоштовно покупцю товару з метою реклами, то відповідно до вимог п. 5.3.1 Закону про прибуток не включаються до складу валових витрат витрати підприємства на …крім … витрат, пов’язаних із проведенням рекламної діяльності, що регулюються нормами підпункту 5.4.4 цієї статті. Оскільки пакет з логотипом буде фактично рекламою підприємства (за умови, що в підприємства оформлені усі відповідні документи)..."
Почему визитки приходут на 209 счёт, а кульки с нанесением логотипа, телефоном, и т.д. (таже информация что и на визитках) приходуют на 281 счёт?
Обязательно ли документально офрмлять рекламную акцию?
Кара Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Я вообще приказа не пишу. Мы постоянно их
> заказываем. Приходую на 209, ежемесяно списываю,
> как розданные клиентам (вкладываем в товар). В
> налоговом учете другие расходы, п.5.4.4. Применяю
> п.5.9 на остатки.

Я точно так же делаю. Без всяких приказов. Тоже с товаром, тоже акт на списание ежемесячно в количестве "строго на глаз"....
Всякие бланки, бумага, визитки не могутут относиться к малоценке. Малоценка - это родная сестра основных средств(10 и 11 счета), только служит менее года и стоит менее 1000 грн.
"У п. 5.4.4 Закони про прибуток наведено обмеження, стосовно віднесення на валові витрати витрат підприємства з метою реклами - такі витрати не повинні перевищувати 2% від оподатковуваного прибутку платника податків за попередній звітний (податковий) рік. Якщо ж у підприємства немає документів, що підтверджують передачу пакетів з метою реклами, чи була просто безкоштовна роздача, то в такому випадку у підприємства виникають не валові витрати, а валові доходи, на підставі п. 4.1.1 Закону про прибуток, це підтверджує і ДПАУ у своєму листі від 22.06.2004 р. № 4995/6/15-1116."
Кто-то учитывает эти 2% ?
Какие документы нужно оформлять для подтверждения того, что буклеты раздавались с целью рекламы?
2% - это в том случае, если рекламная продукция несет не только рекламную инфромацию, а еще и емет дополнительную функцию, напр. ручка, майка, пакет. Если это только рекламный продукт, то все на ВР
"2% - это в том случае, если рекламная продукция несет не только рекламную инфромацию, а еще и емет дополнительную функцию" - а в каком законном акте это указанно?
Читаем З-н о прибыли :п. 5.4. Особливості віднесення витрат подвійного призначення до складу валових витрат платника податку
До валових витрат включаються:

абзац первый п.п. 5.4.4. В"Витрати платника податку на проведення передпродажних та рекламних заходів стосовно товарів (робіт, послуг), що продаються (надаються) такими платниками податку." (Это относится в т.ч. и к буклетам и к листовкам)

А теперь идет абзац второй этого же п.5.4.4: "Витрати на організацію прийомів, презентацій і свят, придбання і розповсюдження подарунків, включаючи безоплатну роздачу зразків товарів або безоплатне надання послуг (виконання робіт) з рекламними цілями, але не більше двох відсотків від оподаткованого прибутку платника податку за попередній звітний (податковий) рік."

Т.е. если у вас это не презентация, не организация приемов и пр., а просто раздача листовок с инф. о фирме или о вашей деятельности, то пользуемся абзацем первым, а если презентация... то конечно 2%.
oks1996 Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Витрати платника податку на проведення передпродажних та рекламних заходів.

А как правильно оформить "проведення передпродажних та рекламних заходів", нужен приказ или какие-то другие документы?
"Оприходую" на 201рах. списую раз на місяць на 84. Без наказу а по акту "роздано потенційним покупцям". Ну дуже гарно,але по іншому ніяк..бо таки роздаємо, як визитівки.
Я делала приказ прибл.след.содержания :

НАКАЗ
По підприємству ТОВ “А”
№_____

м. Київ дата


Про проведення рекламних заходів - розповсюдження буклетів з інформацією про підприємство.

НАКАЗУЮ :
ФИО1– Заступнику директора по аналітиці та ФИО2– комерційному директору, власними силами провести роботу з просування, рекламних послуг (либо товара....)ТОВ «А» на ринку України. Для цього, підготувати та розповсюдити серед населення-потенційних покупців рекламні буклети з інформацією про ТОВ «А»



Директор ТОВ “А”
oks1996 Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Я делала приказ прибл.след.содержания :
>
> НАКАЗ
> По підприємству ТОВ “А”....
Спасибо. Думаю приказа будет достаточно!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00039600000000006