Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Питання по неприбуткових організціях

Відправлено користувачем veronika_fond 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
1. Скажіть будь-ласка які документи і куди необхідно подати щоб оформити на роботу бухгалтера та секритаря у Благодійний Фонд?
2. Які звіти (де їх зразки) необхідно подавати і коли, якщо є зразки заповнення то де? (діяльність Благодійної організації
Кадрові питання в неприбутковій організаціі также само оформлюються , як і в звичайних підприємствах. Шукайте інформацію в інтернеті [kadrovyk.com.ua]
отчет неприбыльщики сдают раз в год, льготы, 1ДФ - поквартально - это в ГНИ. В ПФУ - ежемесячно, фонд занятости - при приеме новых сотрудников. Т.е. все как у всех, только вместо деке о прибыли - отчет об использовании средств неприб. организациями


а если в 1 кв не было деятельности, сдавать пустые льготы или не надо?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00031599999999998