Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Додаток 5 в ФСНС подаем?

Відправлено користувачем Люда 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Добрый день!
Напомните пожалуйста в этом году так же подаем Додаток 5 в фонд по несчастному случаю?

- бросте пожалуйста бланк
- где посмотреть адреса для каждого района слышала что они по переезжали за год....
можно сдать через Медок

Quote
let_natali
можно сдать через Медок
а можно пободробней про М Едок.. что-то я не вижу в нем этого отчета


и я не нахожу.... подскажите плиззз будем ОЧЕНЬ благодарныsmileys with beer
В Медке форма есть, но возле нее галочки нет на е-мэйле. Выходит, что ее нельзя отправить, только распечатать sad smiley
Якщо мова йде про Відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності, то в Медку цей звіт є.
Знайти так:
Файл - Створити звіт - ФСС від нещасних випадків - C0200604 (нещ. вип.) Відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності.
а кто-нибудь будет в Соц. страх от несчастного случая Печерского района Киева по почте отправлять этот отчет ???

можете пожалуйста написать их адрес и телефон ...

а договор на "визнан.эл. подписи" тоже заранее надо с ними заключать? это если есть лицензия??
Quote
ksyxa_29
а договор на "визнан.эл. подписи" тоже заранее надо с ними заключать? это если есть лицензия??

Це ви про шо?!?! про нещастя - нажаль тільки ніжками або поштою...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
ага..як жаль шо до них ше не дошло покращення(((як у миндоходов...smiling smiley
подавати даний звіт потрібно по юр особам тільки чи і по ФОП та самозайнятим?
Всім юридичним і ФОПам, які мають найманих працівників...
Самозайнятих, думаю, теж критерій найманих визначає...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
в нашому випаку самозайнята має працівника, наверно теж потрібно
А в Айфине тоже нельзя сдать по электронке?
Quote
Хельга
А в Айфине тоже нельзя сдать по электронке?

по-моему у них просто нет электронки, на которую бы шли отчеты ....

А кто знает их телефон? Интересует Оболонский р-н. Или там сейчас всех в одном месте принимают?
Лівобережний відділ
(Деснянський, Дарницький, Дніпровський та Оболонський райони)

м. Київ, провулок Магнітогорський, 1
Електронна адреса: des@fssnv.kiev.ua
Начальник відділу Рибалко Надія Євгенівна – тел./факс: 393-34-30
Сектор страхових тарифів - тел.: 362-88-32; 362-88-34; 362-88-35; 383-87-35
Сектор профілактики нещасних випадків та професійних захворювань - тел.: 362-88-31; тел./факс:393-34-30

м. Київ, вул. Бальзака, 64
Сектор страхових виплат – тел.: 383-87-31; 532-69-08; 532-60-23; 530-21 38; тел./факс:532-94-04

Правобережний відділ
(Шевченківський, Солом’янський, Святошинський, Голосіївський, Печерський та Подільський райони)

м. Київ, вул. Фрунзе, 160, корп. Б
Електронна адреса: pod@fssnv.kiev.ua
Начальник відділу: Сіренко Олександр Вікторович
Сектор страхових тарифів – тел.: 362-88-39; 362-88-67; 362-88-37; 362-88-73; 383-87-26; 383-87-45;
362-88-59
Сектор страхових виплат - тел.: 362-88-39; 362-88-67; 362-88-73; 383-87-26; 362-88-37; 383-87-45;
362-88-59
Сектор профілактики нещасних випадків та професійних захворювань - тел./факс: 499-91-55, тел.: 362-88-54; 221-35-68

Quote
ksyxa_29
ага..як жаль шо до них ше не дошло покращення(((як у миндоходов...smiling smiley


thumbs upsmileys with beer
Quote
dar_ya
Лівобережний відділ
(Деснянський, Дарницький, Дніпровський та Оболонський райони)

м. Київ, провулок Магнітогорський, 1
Електронна адреса: des@fssnv.kiev.ua
Начальник відділу Рибалко Надія Євгенівна – тел./факс: 393-34-30
Сектор страхових тарифів - тел.: 362-88-32; 362-88-34; 362-88-35; 383-87-35
Сектор профілактики нещасних випадків та професійних захворювань - тел.: 362-88-31; тел./факс:393-34-30

м. Київ, вул. Бальзака, 64
Сектор страхових виплат – тел.: 383-87-31; 532-69-08; 532-60-23; 530-21 38; тел./факс:532-94-04

Правобережний відділ
(Шевченківський, Солом’янський, Святошинський, Голосіївський, Печерський та Подільський райони)

м. Київ, вул. Фрунзе, 160, корп. Б
Електронна адреса: pod@fssnv.kiev.ua
Начальник відділу: Сіренко Олександр Вікторович
Сектор страхових тарифів – тел.: 362-88-39; 362-88-67; 362-88-37; 362-88-73; 383-87-26; 383-87-45;
362-88-59
Сектор страхових виплат - тел.: 362-88-39; 362-88-67; 362-88-73; 383-87-26; 362-88-37; 383-87-45;
362-88-59
Сектор профілактики нещасних випадків та професійних захворювань - тел./факс: 499-91-55, тел.: 362-88-54; 221-35-68

Спасибо большое!
Я последние 3 года отправляю обычным письмом 2 экземпляра + вкладываю подписанный конверт с маркой, мне возвращают в моем конверте с отметкой мой экземпляр. (Оболонский, Киев)
Quote
Инфузория
Я последние 3 года отправляю обычным письмом 2 экземпляра + вкладываю подписанный конверт с маркой, мне возвращают в моем конверте с отметкой мой экземпляр. (Оболонский, Киев)


ничего ж себе...вот это я понимаю прогресс у Фонди нещасного випадку...не то что у некоторых...

А почтовый индекс Левобережного отделения никто не подскажет?
Quote
SAM
А почтовый индекс Левобережного отделения никто не подскажет?

02660

Quote
Шустрик
Всім юридичним і ФОПам, які мають найманих працівників...
Самозайнятих, думаю, теж критерій найманих визначає...

Подскажите пожалуйста, если ФОП без сотрудников нужно подавать этот отчёт?
Quote
TanyaOdessa
Quote
Шустрик
Всім юридичним і ФОПам, які мають найманих працівників...
Самозайнятих, думаю, теж критерій найманих визначає...

Подскажите пожалуйста, если ФОП без сотрудников нужно подавать этот отчёт?
нет
Якшо у ФОП немає найманих і, якшо були, всі трудові
договори зняті з реєстрації в ЦЗ - то подавать непотрібно...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
В январе 2013 года ФОП уволил всех наемных и занялся другим видом деятельности уже без наемных. Как в этом случае сдавать отчет?
Я сьогодні консультувалась у нещасті з приводу реєстрації
в ЦЗ трудових договорів 25 грудня (хоч нараховувати за
ці дні зарплатню не збираємось) то сказали все-одно подать
з загальним об'ємом по деці, тільки без кількості працівників...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Прикольно, так у меня видимо тоже без количества работников выйдет. А если у нового вида деятельности класс риска больше, но наемных ведь не будет? Только морока с изменением класса....
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000445