Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Тебель учета рабочего времени. кто ведет?

Відправлено користувачем viktor23 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый вечер, уважаемы форумчане!
Созрел маленький, но интересный для меня вопрос.

Есть такой документ, как Табель учета рабочего времени.
За все время существования предприятия его успешно вел сотрудник отдела кадров.
Сейчас ситуация меняется и эту обязанность возлагают на начальников отделов, которые не рады дополнительным обязанностям.

Вопрос. Существуют ли какие-либо документы, четко указывающие, кто и в каких ситуациях должен вести табель учета рабочего времени?? Табельщика на предприятии нет. Количество работников - 30 человек.

PS: ссылки на законодательные и нормативные документы приветствуются!
Спасибо!
Quote
viktor23
Добрый вечер, уважаемы форумчане!
Созрел маленький, но интересный для меня вопрос.

Есть такой документ, как Табель учета рабочего времени.
За все время существования предприятия его успешно вел сотрудник отдела кадров.
Сейчас ситуация меняется и эту обязанность возлагают на начальников отделов, которые не рады дополнительным обязанностям.

Вопрос. Существуют ли какие-либо документы, четко указывающие, кто и в каких ситуациях должен вести табель учета рабочего времени?? Табельщика на предприятии нет. Количество работников - 30 человек.

PS: ссылки на законодательные и нормативные документы приветствуются!
Спасибо!

Документування розрахунків з оплати праці


На кожному підприємстві, установі, оріанізації виникас необхідність оцінити і оплатити працю, включивши згодом витрати на оплату праці до вартості продукції. При цьому документування господарських операцій має забезпечити одержання своєчасної об'єктивної інформації про чисельність працівників, використання робочого часу, виробіток продукції і розрахунки шодо оплати праці.

Облік руху особового складу підприємства здійснюється у відділі кадрів. При цьому обліку підлягають всі працівники незалежно від виконуваної роботи та обійманої посади.

До типових форм первинного обліку особового складу, затверджених наказом Міністерства статистики України від 09.10.95р. №253, входять:

■ Наказ (розпоряджння) про прийняття на роботу (ф. №П-1);

Особова картка (ф. №П-2);
Алфавітна картка (ф. № П-3);
Особова картка спеціаліста з вищою освітою, який виконує науково-дослідні, проектно-конструкторські і технологічні роботи (ф. №П-4);
Наказ (розпоряджння) про переведення на іншу роботу(ф. №П-5);
Наказ (розпоряджння) про надання відпустки (ф. №П-б);
Список про надання відпустки (ф.№П-7);
Наказ (розпорядження) про припинення дії трудового догонору (контракту) (ф. № П-8);
Табель обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати (ф. №П-12);
Табель обліку використання робочого часу (ф.№П-13);
Список осіб, які працювали в надурочний час (ф. №П-15);
Листок обліку простоїв (ф. №П-16).


Оформлення працівника здійснюється на основі наказу (розпорядження) про прийняття на роботу (ф. №П-1). На нього у відділі кадрів відкривають особову картку (ф. № П-2), до якої заносять відомості про працівника (і наступні -зміни у службовому стані), водночас роблять позначку про прийняття на роботу в трудовій книжці і присвоюють йому табельний номер. На працівників, прийнятих вперше, заповнюють нову трудаву книжку. Записи в особовій картці мають відповідати записам, здійснюваним у трудовій книжці.

Картки комплектуються структурними підрозділами підприємства в алфавітному порядку, створюючи картотеку працівників. Особові картки на працівників, шо вибули, підшиваються у спеціальній справі для кожного працівника.

Поряд з обліком особового склалу на підприємстві має бути організовано облік використання робочого часу.

Для обліку використання робочого часу застосовується табель (ф. № П-12, П-13), який ведеться уповноваженою на те особою.

Табельний облік застосовується з метою аналізу і контролю за використанням робочого часу і стану трудової дисципліни. Дані табельного обліку використовуються також для визначення заробітку працівників, які перебувають на погодинній оплаті праці, та окремим виплат іншим працівникам.

Табель являє собою іменний список усіх працівників відділу, служби та іншого структурного підрозділу підприємства з позначками проти кожного прізвища про використання робочого часу і ведеться окремо по категоріях, а в межах категорії працюючих – у порядку табельних номерів або в алфавітному порядку.

Табель містить відомості про відпрацьований час, години понаднормової роботи, запізнення і неявки, причини яких зашифровуються умовними позначками. Значно спрощується табельний облік при реєстрації тільки відхилень під нормальної тривалості робочого дня (через хвороби, відрядження, прогули, простої, години понаднормової роботи тощо). При цьому підставою для позначок у табелі про час невідпрацьований з поважних причин, є листки тимчасової непрацездатності, накази (розпоряджння) про надання відпусток, посвідчення про відрядження та інші документи.

Включення до табеля і виключення з нього працівників здійснюються на підставі первинних документів щодо обліку кадрів.

Оформлений належним чином табель засвідчується підписами відповідальних осіб (начальником структурного підрозділу, табельником) і в установлений термін подається до бухгалтерської служби підприємства для нарахування заробітної плати.

Для нарахування заробітної плати робітникам потрібні не лише дані про відпрацьований час, але і про виконану роботу. Документування виробітку робітників с необхідною умовою одержання достовірної інформації про кількість і якість виконання робіт.

Для нарахування основної заробітної плати працівникам з погодинною оплатою праці необхідні відомості про посадові оклади (на основі штатного розпису), про присвоєні розряди (на основі наказів по підприємству}, а також дані табельного обліку відпрацьованого ними часу за відповідний період (місяць тощо).

Нарахування основноії заробітної плати робітникам, яким встановлена відрядна оплата праці, здійснюється на основі підсумків про їх виробіток за розцінками за виконані роботи. Облік праці і основної заробітної плати даних працівників здійснюють на основі різних спеціальних документів, що застосовують при індивідуальному, серійному і масовому виробництвах. Основним первинним документом в індивідуальних виробництвах і обліку праці, виробітку і основної заробітної плати робітника-відрядника є наряд. У серійних виробництвах застосовується більш досконала документація з обліку праці, виробітку і оплаті праці — маршрутний лист, об'єднаний із змінним рапортом. У масовому виробництві промисловості робота, виконувана кожним робітником, як правило, однорідна. Частіше робітнка закріплюють за певною операцією. Тому у масових виробництвах застосовується, переважно, змінний рапорт без маршрутного листа або картки і розрахунку заробітної плати, до яких щоденно вноситься виробіток робітників. Інколи ведеться журнал робіт типу табельної відомості.

Первинними документами доплат робітнику-відряднику є:

лист на доплату — у вигадках, коли з незалежних від робітника обставин виникають відхилення від встановленого технологічного процесу, що викликають допоміжні витрати робочого часу порівняно з встановленою нормою;
лист простою (ф №П-1б) — лист на оплату простою не з вини робітника;
акт про брак (ф. №П-46) — за умови, що частковий брак продукції стався з вини (або не з вини) робітника;
табель — для відмітки фактичних годин нормової і понаднормової роботи кожного працівника і роботи в нічний час.
Заробітна плата спеціалістам нараховують так: при повному робочому місяці проставляється присвоєний оклад згідно з наказом по підприємству й відповідно до посади, а при неповному робочому місяці — оклад ділиться на кількість робочих днів у цьому робочому місяці й отриману денну заробітну плату множать на кількість відпрацьованих (згідно з табелем) робочих днів.

Зведеним документом, який відображає розрахунки з робітниками та службовцями, є розрахунково-платіжна відомість. Розрахунково-платіжні відомості складають щомісяця по кожному цеху, допоміжній службі або відділу з групуванням прізвищ робітників і службовців у розрізі категорій працюючих. Відомість складається із чотирьох частин. У першій частині вказується прізвище, ім'я, по батькові кожного працівника і його посада, другій—суми всіх видів нарахованої зарплати за її видами, в третій —утримання за їх видами, а четвертій — суми, які належать до виплати.
и еще - всегда главным аргументом бухгалтера ст.8 п.7 и ст.9 п.1 Закон "О бух.учете и фмн.отчетности" 16 липня 1999 року
N 996-XIV

п.7. ст. 8. - Головний бухгалтер або особа, на яку покладено ведення бухгалтерського облiку пiдприємства (далi - бухгалтер):
забезпечує дотримання на пiдприємствi встановлених єдиних методологiчних засад бухгалтерського облiку, складання i подання у встановленi строки фiнансової звiтностi;
органiзує контроль за вiдображенням на рахунках бухгалтерського облiку всiх господарських операцiй;

п.1. ст.9 Пiдставою для бухгалтерського облiку господарських операцiй є первиннi документи, якi фiксують факти здiйснення господарських операцiй. Первиннi документи повиннi бути складенi пiд час здiйснення господарської операцiї, а якщо це неможливо - безпосередньо пiсля її закiнчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на пiдставi первинних документiв можуть складатися зведенi облiковi документи.


Спасибо большое! Все предельно ясно!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00049700000000003