Уважаемые форумчане! вчера подала 2 Повидомлення, но одно до обновления Медка,а другое после...стандартный набор документов..первое принято,а второе нет,с формулировкой в квитанции"Податковий документ не відповідає затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 електронному формату
(стандарту), а саме: помилка XML - звіт містить некоректні дані і не може бути збережений. Опис помилки:
- рядок 1. Поле 'Таб.1 гр.5'. Поле повинно містити цифри."
соответственно,и додатки не приняты....там вообще формулировка "Документ не може бути прийнятий - документ в електронному вигляді не відповідає затвердженому формату (стандарту) через відсутність заявлених у пакеті пов'язаних документів (порушено цілісність пакету)"
что мне делать в этой ситуации?????