Ок, згодна. Тим більше, що податковий і бухгалтерський це різне. Але ж податкова запитує чому різниця.
А ще мені не зрозуміло, що робити в такому випадку, коли заключено договір одного підприємства з іншим про те що, наприклад, ми Замовники, а вони Виконавці, які приймають кошти від людини.
Наприклад 100 грн. людина прийшла заплатила в касу Виконавця.
З них 20 грн. витрати на доставку. (доставку буде здіснювати виконавець)
А 80 грн. повертає виконавець замовнику.
Бо такий вид розрахунків записаний в договорі.
З договора: "Послуги з доставки оплачує замовник.... факт про надання послуг підверджується документом, який Виконавець надає Замовнику.
Різниця, тобто 20 грн., при надходженні коштів залишається на рахунку виконавця й замовнику не перераховується."
Вони дають первинний документ про виконання послуг.
Тобто 100 грн, я ставлю в дохід. 20 грн на витрати.
А Податок з чого платити з 100 грн. чи з 80 грн. Мені в касу прийшло тільки 80 грн.
Якби не цей пункт в договорі тоді все було б зрозуміло. Вони заплатили б нам 100 грн. Я б оподаткувала їх. І повернула б назад 20 грн. за послуги.
Та це неможливо. Договір підписано. І переробляти його ніхто не буде.
Дякую тому хто допоможе.