Реєструємо ключ керівника
Щоб зареєструвати КЕП потрібно подати будь-який звіт чи запит до контролюючого органу. Але на практиці ми радимо відправити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (F/J1300204). Його потрібно підписати новим діючим КЕП керівника.
У відповідь ви отримаєте квитанцію з результатом обробки «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами» (F/J1400204) та «Повідомлення про набуття суб'єктом статусу електронного документообігу» (F/J1391099). Це означає, що у податковій зареєстровано КЕП керівника підприємства.
Реєструємо ключ бухгалтера (співробітника)
У випадку, коли ви маєте ще КЕП бухгалтера чи інших співробітників, які також мають право подавати звітність у контролюючі органи, то такі КЕП потрібно зареєструвати за допомогою «Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису» (F/J1391103).
У табличну частину даного звіту потрібно підтягнути усі КЕП бухгалтерів та співробітників, які потрібно зареєструвати у податковій, підписати ними документ, потім ключем директора та печаткою.
Зверніть увагу! Якщо на підприємстві є бухгалтер або співробітник, КЕП якого Ви будете реєструвати у ДПС, то можна не відправляти Запит за формою F/J1300204, а відразу відправити Повідомлення F/J1391103.
При цьому КЕП керівника підтягувати у табличну частину не потрібно, як і попередньому випадку.
[
intelserv.net.ua]