Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрий день. Виготовили нові ключі для директора.Надсилаю форму 1391103 щодо КЕП - не приймає - У повідомленні зазначала тип підпису ДИРЕКТОР. - Не приймає.
Лишила порожній рядок - Теж не приймає.

- квитанція №1 "В документі присутні рядки, для яких не знайдені відповідні підписи. Документ не підписаний усіма КЕП, які не обхідно зареєструвати!.

Що ще там вказувати?
Можливо хтось надсилав недавно дане повідомлення?
Quote
Mamochka
Добрий день. Виготовили нові ключі для директора.Надсилаю форму 1391103 щодо КЕП - не приймає - У повідомленні зазначала тип підпису ДИРЕКТОР. - Не приймає.
Лишила порожній рядок - Теж не приймає.

- квитанція №1 "В документі присутні рядки, для яких не знайдені відповідні підписи. Документ не підписаний усіма КЕП, які не обхідно зареєструвати!.

Що ще там вказувати?
Можливо хтось надсилав недавно дане повідомлення?
Спочатку накладаються підписи, вказані в повідомленні, а потім накладається дібчий підпис директора.

Для цього мають ще діяти старі ключі директора і вже діяти нові ключі.

Якщо дія старих закінчилась, то будь-який звіт, запит тощо надсилаєте і в першій квитанції буде повідомлення, що платник набув статусу суб'єкта електронного документообігу
Реєструємо ключ керівника
Щоб зареєструвати КЕП потрібно подати будь-який звіт чи запит до контролюючого органу. Але на практиці ми радимо відправити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (F/J1300204). Його потрібно підписати новим діючим КЕП керівника.
У відповідь ви отримаєте квитанцію з результатом обробки «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами» (F/J1400204) та «Повідомлення про набуття суб'єктом статусу електронного документообігу» (F/J1391099). Це означає, що у податковій зареєстровано КЕП керівника підприємства.

Реєструємо ключ бухгалтера (співробітника)
У випадку, коли ви маєте ще КЕП бухгалтера чи інших співробітників, які також мають право подавати звітність у контролюючі органи, то такі КЕП потрібно зареєструвати за допомогою «Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису» (F/J1391103).
У табличну частину даного звіту потрібно підтягнути усі КЕП бухгалтерів та співробітників, які потрібно зареєструвати у податковій, підписати ними документ, потім ключем директора та печаткою.
Зверніть увагу! Якщо на підприємстві є бухгалтер або співробітник, КЕП якого Ви будете реєструвати у ДПС, то можна не відправляти Запит за формою F/J1300204, а відразу відправити Повідомлення F/J1391103.
При цьому КЕП керівника підтягувати у табличну частину не потрібно, як і попередньому випадку.

[intelserv.net.ua]


У мене теж зміна ключів. Нові вже діють, старі ще діють. Намагалась відправити повідомлення про реєстрацію 1391103, ситуація така ж, як у автора теми.
Відправила запит про стан розрахунків з бюджетом, відповідь надійшла, а «Повідомлення про набуття суб'єктом статусу електронного документообігу» (F/J1391099) не знаю де шукати. Нема такого.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00038700000000003