Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Представництва відгукніться!!!!

Відправлено користувачем accountent 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 7 з 18    Сторінки: ПершаПопередні23456789101112НаступнаОстання
Quote
oksigrom
Здравствуйте, начинаю работать с представительством без хоз.деятельности и прошу Вашей помощи в разъяснении некоторых вопросов:
1.Нужно ли мне создавать приказ об учетной политике предприятия?
2. Может ли такое представительство заказывать рекламу продукции в СМИ и газетах, а также заказывать изготовление буклетов - не будет ли это считаться хоз.деятельностю?
3. Должна ли мне материнская компания предоставить какой нибудь документ на основные средства, которыми она нас обеспечила)
Может кто-то предложит почитать какую нибудь литературу. Буду благодарна за любой ответ.

Облікова політика в мене є.
Про діяльність представництва:
[golaw.ua]
На цей рахунок вже склалася досить однозначна судова практика апеляційних судів та Вищого адміністративного суду України (далі – ВАСУ).

Досить цікавим є рішення ВАСУ від 14 березня 2013 № К/9991/35822/11 у справі за позовом представництва Нідерландської компанії про скасування податкового повідомлення-рішення, підставою для винесення якого стало визнання податковими органами діяльності представництва як господарської. У даній справі суд підтримав сторону представництва і визнав, що діяльність представництва носить допоміжний характер, оскільки відрізняється від діяльності материнської компанії. При цьому основними видами діяльності материнської компанії згідно з витягом із торгового реєстру була торгівля агрохімічними продуктами, у тому числі засобами по догляду за рослинами. У той же час, основними видами діяльності представництва були дослідження кон’юнктури ринку, виявлення громадської думки, консультування з питань управління та комерційної діяльності. За період перевірки представництво не здійснювало торгівлю агрохімічними чи іншими супутніми продуктами і не здійснювало іншу діяльність аналогічну діяльність материнської компанії. На підставі цього ВАСУ дійшов висновку, що діяльність представництва носила допоміжний і підготовчий характер.

А як ви обладнання завезли в Україну? без документів?
може кому буде цікаво:

Державна фіскальна служба України вирішила перевірити всі представництва. У першу чергу це стосувалося некомерційних представництв (не є платниками податку на прибуток та додану вартість) та сервісних компаній, які надають послуги виробникам лікарських засобів.

[www.apteka.ua]
ууу, як все сумно

[www.omp.com.ua]

Відповідно до інформації однієї з районних податкових інспекцій главк фіскальної служби віддав розпорядження щодо проведення перевірок представництв фармацевтичних компаній, зареєстрованих у м. Києві. Основний наголос робиться на оскарженні пільгового статусу представництв та їх перекваліфікації у постійні представництва.

Задля підтвердження ведення останніми оподатковуваної господарської діяльності перевіряють:

наявність розбіжностей між назвою компанії, від імені якої зареєстровано представництво, і назви компанії-заявника, вказаної під час реєстрації лікарських засобів в Україні, просуванням яких займається представництво;
наявність розбіжностей між назвою компанії, від імені якої зареєстровано представництво, і назви компанії-виробника лікарських засобів, вказаної під час реєстрації лікарських засобів в Україні, просуванням яких займається представництво;
наявність розбіжностей між назвою компанії, від імені якої зареєстровано представництво, та компанії-власника прав на торгову марку, просуванням якої займається представництво.


тут гарно розписано про організацію діяльності некомерційного представництва
[attorneys.ua]

Зокрема, на комерційний характер діяльності представництва та співпадіння видів діяльності представництва і хед-офісу може вказувати нижчезазначене:
надання представництву прав участі у виробництві/дистрибуції лікарських засобів на території України, зокрема на управління процесами реалізації препаратів через дистриб’юторів;
наявність у штатному розкладі посад, пов’язаних з реалізацією препаратів (комерційні представники, менеджери зі збуту тощо);
наявність відділу продажу;
вказівка ​​у внутрішніх документах (наказах на відрядження, посадових інструкціях, дорученнях) на те, що конкретні особи мають повноваження укладати комерційні угоди, спрямовані на отримання доходу представництвом (контракти на поставку лікарських засобів, договори на надання послуг третім особам, наприклад, на рекламу препаратів, вироблених не хед-офісом),
вказівка на представництво як на сторону в договорах на поставку лікарських засобів, що укладаються головним офісом;
наявність системи обліку руху товарів.
Як приклад перекваліфікації представництва на комерційне внаслідок недотримання вказаних вище рекомендацій можна привести спір між представництвом німецької фармкомпанії та Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Київ у справі № 826/8147/13-а (постанова Окружного адміністративного суду м. Київ від 10.07.2013 р., постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 05.09.2013 р., ухвала Вищого адміністративного суду України від 11.11.2014 р.).
Підставою для визнання представництва німецької фармкомпанії комерційним (постійним) стали нижчезазначені факти: представництво рекламувало препарати, які вироблялися не материнською компанією, а також здійснювало маркетингові дослідження щодо таких лікарських засобів (податковий орган досліджував реєстраційні свідоцтва відповідних ліків); крім того, представництво поряд з хед-офісом було стороною договору про реалізацію препаратів в Україні.
Quote
ELNik

Облікова політика в мене є.

А як ви обладнання завезли в Україну? без документів?
Спасибо большое за ответ.
Если я Вам пришлю свою эл.почту можете мне прислать образец учетной политики?
А оборудование компания покупала на территории Украины на вторичном рынке.
И еще один вопрос: при оформлении сотрудников нам в Генеральной дирекции по обслуживанию иностранных представительст (ГДИП), сказали что с каждым работником должен быть заключен договор о трудоустройстве. Я так понимаю что если эти договора будут то тогда не надо создавать коллективный договор?
Если можно и мне образец учетной политики. elena_gerasimenko@i.ua
А кто должен подписывать учетную политику?дир. Представительства или дир. материнской компании?
Наказ про обілікову політику повинен бути, в нас його не читали при перевірці, але гортали і бачили, що є.
По Інпредкадрах:
в нас один Договір з ними від представництва, з працівниками ніяких контрактів немає. Тільки Накази про прийом на роботу.
1.Нужно..
2. Может заказывать рекламу, только в том случаи, если в основных видах деятельности вашего нерезидента, нету вида деятельности реклама + когда размещаете рекламу нельзя указывать цену товара и писать, что вы ведете коммерческую деятельность, только информационно о товаре, который производит ваш нерезидент и могут быть контакты вашего офиса.
3.Какими ОС вас обеспечили?

Quote
oksigrom
Здравствуйте, начинаю работать с представительством без хоз.деятельности и прошу Вашей помощи в разъяснении некоторых вопросов:
1.Нужно ли мне создавать приказ об учетной политике предприятия?
2. Может ли такое представительство заказывать рекламу продукции в СМИ и газетах, а также заказывать изготовление буклетов - не будет ли это считаться хоз.деятельностю?
3. Должна ли мне материнская компания предоставить какой нибудь документ на основные средства, которыми она нас обеспечила)
Может кто-то предложит почитать какую нибудь литературу. Буду благодарна за любой ответ.
директор представительства.
Quote
elena_g
Если можно и мне образец учетной политики. elena_gerasimenko@i.ua
А кто должен подписывать учетную политику?дир. Представительства или дир. материнской компании?
Изготовление буклетов, промоматериалов - можна, мы списываем во время участия в выставках.
Здравствуйте, подскажите, представительство некоммерческое занимается изучением рынка, как учитывать отельные услуги, если к нам приезжают гости? Надо будет НДФЛ и военный сбор взымать с расходов на гостиницу по иностранцам?
Да, нужно будет взымать и показывать их (иностранцев) в отчетности по 1-ДФ,
Здравствуйте, за 2015 год представительства сдают, как и раньше Розрахунок прибутку + Відомості про доходи, звільнені від оподаткування или Новую декларацию о прибыли + Додаток ПЗ?
Розрахунок по прибутку + Відомості
Фін звіт за 2015

Доброго дня! Кто уже сдавал ф. 1-м, 2-м? Всегда сдавала Розрах+Ведомости в налоговую и Фин звит малого пр-я (пустой) в Единое окно. Сейчас налоговая просит указать в фин звите 2-м (аргументирует: фин звит четко привязан к расчету прибыли):
ЧД стр.2000 = стр.01 Розрахунку (т.е. Доходи отримані представництвом)
Інші витрати стр.2270 = стр.05 Розрахунку (т.е. Витрати понесені)

Получается немаленькая сумма чистой прибыли!
Поделитесь, пожалуйста, своими соображениями
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, представительство некоммерческое, но справки у нас не будет, решили платить налог с целевой помощи.
1.Я должна подать 1-м,2-м и что еще?
2.Декларация о прибыли сейчас одна для всех или для представительств особенная?
3.Налог будет просто 18% от поступивших на счет денег?
Спасибо.
Думаю, що вам краще з таким питання звернутись до інспектора по прибутку.
Ще питання: коли ви зареєстровані? чи подавали таку довідку хоч раз?
В такому випадку є можливість подавати той самий Розрахунок і рахувати коефіцієнт 0,7 або Декларацію по прибутку - в залежності, що буде вам вигідніше + подаєте 1-м, 2-м.
Якщо фінансування перевищить 1 млн.грн, тоді зобов"язані реєструватись платником ПДВ.
Якщо ви складаєте Розрахунок тоді: фінансування - дохід, множимо на коефіцієнт 0,7 - витрати, далі доходи - витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
Або якщо Декларація, тоді валові доходи (фінансування) - валові витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
І ще є ризик, що коли станете постійним представництвом, важко буде доказати через рік з Довідкою, що ви вже стали некомерційним, хіба що тільки через суд.
Думаю вартує порадитись із юристом.
5 років подаю Розрахунок в податкову і ні разу фін.звіт не подавала, ми - некормерційне представництво.

Quote
pev
Фін звіт за 2015

Доброго дня! Кто уже сдавал ф. 1-м, 2-м? Всегда сдавала Розрах+Ведомости в налоговую и Фин звит малого пр-я (пустой) в Единое окно. Сейчас налоговая просит указать в фин звите 2-м (аргументирует: фин звит четко привязан к расчету прибыли):
ЧД стр.2000 = стр.01 Розрахунку (т.е. Доходи отримані представництвом)
Інші витрати стр.2270 = стр.05 Розрахунку (т.е. Витрати понесені)

Получается немаленькая сумма чистой прибыли!
Поделитесь, пожалуйста, своими соображениями
Quote
accountent
Думаю, що вам краще з таким питання звернутись до інспектора по прибутку.
Ще питання: коли ви зареєстровані? чи подавали таку довідку хоч раз?
В такому випадку є можливість подавати той самий Розрахунок і рахувати коефіцієнт 0,7 або Декларацію по прибутку - в залежності, що буде вам вигідніше + подаєте 1-м, 2-м.
Якщо фінансування перевищить 1 млн.грн, тоді зобов"язані реєструватись платником ПДВ.
Якщо ви складаєте Розрахунок тоді: фінансування - дохід, множимо на коефіцієнт 0,7 - витрати, далі доходи - витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
Або якщо Декларація, тоді валові доходи (фінансування) - валові витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
І ще є ризик, що коли станете постійним представництвом, важко буде доказати через рік з Довідкою, що ви вже стали некомерційним, хіба що тільки через суд.
Думаю вартує порадитись із юристом.


а про реєстрацію платником ПДВ, це точно? у некомерційного представництва ж відсутні операції з постачання товарів...eye popping smiley
в мене в розрахунку прибутку не має - всі доходи вказую в рядку "Доходи, звільнені від оподаткування на підставі міжнародного договору"...
Якщо представництво некомерційне, подає довідку кожного року, діє як некомерційне представництво, і показує доходи і витрати - звільнені на підставі міжнародного договору - воно звільнене від прибутку і ПДВ.
Quote
accountent
Якщо представництво некомерційне, подає довідку кожного року, діє як некомерційне представництво, і показує доходи і витрати - звільнені на підставі міжнародного договору - воно звільнене від прибутку і ПДВ.

дякую! Вам вже потрібно написати статтю для якогось журналу про облік у представництвах smiling smiley
Quote
accountent
Думаю, що вам краще з таким питання звернутись до інспектора по прибутку.
Ще питання: коли ви зареєстровані? чи подавали таку довідку хоч раз?
В такому випадку є можливість подавати той самий Розрахунок і рахувати коефіцієнт 0,7 або Декларацію по прибутку - в залежності, що буде вам вигідніше + подаєте 1-м, 2-м.
Якщо фінансування перевищить 1 млн.грн, тоді зобов"язані реєструватись платником ПДВ.
Якщо ви складаєте Розрахунок тоді: фінансування - дохід, множимо на коефіцієнт 0,7 - витрати, далі доходи - витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
Або якщо Декларація, тоді валові доходи (фінансування) - валові витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
І ще є ризик, що коли станете постійним представництвом, важко буде доказати через рік з Довідкою, що ви вже стали некомерційним, хіба що тільки через суд.
Думаю вартує порадитись із юристом.

Дякую за відповідь, навздогін такі питання:
1. Як заповнити 1-м та 2-м, якщо по оборотці прибутку в мене немає, я признаю доходи разом з витратами та списую з рахунку "Цільове фінансування". Тож залишку по 791 в мене нема, як тоді пояснити,звідки прибуток в розрахунку?
2.Де мені шукати Розрахунок оподатков. прибутку в медку?
3. Якщо фінансування в мене 100 грн - це дохід, 100*0,7=70 - це витрати, 100-70=30 Це і єприбуток? Потім * на 18%, так я зрозуміла?
Quote
accountent
Якщо представництво некомерційне, подає довідку кожного року, діє як некомерційне представництво, і показує доходи і витрати - звільнені на підставі міжнародного договору - воно звільнене від прибутку і ПДВ.

а ви, як некомерційне представництво, в рядку 02 вказуєте витрати (доходи помножені на 0,7) ?
чи тільки дохід в р.01,03.1?
кажуть, що якщо показуємо витрати з коеф.0,7, то це значить ми визнаємо, що ми комерційне представництво
Quote
Franchi
Quote
accountent
Думаю, що вам краще з таким питання звернутись до інспектора по прибутку.
Ще питання: коли ви зареєстровані? чи подавали таку довідку хоч раз?
В такому випадку є можливість подавати той самий Розрахунок і рахувати коефіцієнт 0,7 або Декларацію по прибутку - в залежності, що буде вам вигідніше + подаєте 1-м, 2-м.
Якщо фінансування перевищить 1 млн.грн, тоді зобов"язані реєструватись платником ПДВ.
Якщо ви складаєте Розрахунок тоді: фінансування - дохід, множимо на коефіцієнт 0,7 - витрати, далі доходи - витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
Або якщо Декларація, тоді валові доходи (фінансування) - валові витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
І ще є ризик, що коли станете постійним представництвом, важко буде доказати через рік з Довідкою, що ви вже стали некомерційним, хіба що тільки через суд.
Думаю вартує порадитись із юристом.

Дякую за відповідь, навздогін такі питання:
1. Як заповнити 1-м та 2-м, якщо по оборотці прибутку в мене немає, я признаю доходи разом з витратами та списую з рахунку "Цільове фінансування". Тож залишку по 791 в мене нема, як тоді пояснити,звідки прибуток в розрахунку?
2.Де мені шукати Розрахунок оподатков. прибутку в медку?
3. Якщо фінансування в мене 100 грн - це дохід, 100*0,7=70 - це витрати, 100-70=30 Це і єприбуток? Потім * на 18%, так я зрозуміла?

По Розрахунку есть ответы раньше в этой теме, Smuglanka от 22.01.2014. посмотрите
Зараз на консультаційній лінії меня сказали:
якщо ми не комерційне представництво - звіт не подаємо взагалі - така зараз відповідь в базі ...

але якщо ви вже здавали Розрахунок 2, то вже далі здавайте ....
Quote
pev
Quote
Franchi
Quote
accountent
Думаю, що вам краще з таким питання звернутись до інспектора по прибутку.
Ще питання: коли ви зареєстровані? чи подавали таку довідку хоч раз?
В такому випадку є можливість подавати той самий Розрахунок і рахувати коефіцієнт 0,7 або Декларацію по прибутку - в залежності, що буде вам вигідніше + подаєте 1-м, 2-м.
Якщо фінансування перевищить 1 млн.грн, тоді зобов"язані реєструватись платником ПДВ.
Якщо ви складаєте Розрахунок тоді: фінансування - дохід, множимо на коефіцієнт 0,7 - витрати, далі доходи - витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
Або якщо Декларація, тоді валові доходи (фінансування) - валові витрати знайшли чистий прибуток і нарахували податок.
І ще є ризик, що коли станете постійним представництвом, важко буде доказати через рік з Довідкою, що ви вже стали некомерційним, хіба що тільки через суд.
Думаю вартує порадитись із юристом.

Дякую за відповідь, навздогін такі питання:
1. Як заповнити 1-м та 2-м, якщо по оборотці прибутку в мене немає, я признаю доходи разом з витратами та списую з рахунку "Цільове фінансування". Тож залишку по 791 в мене нема, як тоді пояснити,звідки прибуток в розрахунку?
2.Де мені шукати Розрахунок оподатков. прибутку в медку?
3. Якщо фінансування в мене 100 грн - це дохід, 100*0,7=70 - це витрати, 100-70=30 Це і єприбуток? Потім * на 18%, так я зрозуміла?

По Розрахунку есть ответы раньше в этой теме, Smuglanka от 22.01.2014. посмотрите

Прочитала, але там випадок, коли податок не платиться, я ж маю нарахувати податок, бо немає довідки, зовсім заплуталася вже. Виходить, я подаю 1-м,2-м, розрахунок та відомості?
Залишилося питання, де в Медку шукати Розрахунок та Відомості?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 7 з 18    Сторінки: ПершаПопередні23456789101112НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00043199999999999