Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Help 1c 8.1 ПДФО

Відправлено користувачем macejko2007 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Help 1c 8.1 ПДФО
Допоможіть мені я новачок у галузі обліку. мені потрібно внести дані в 1С v8.1. така ситуація. новостворене підприємство згідно статуту складається із засновників 1 підприємства і 2 фіз осіб. Підприємством (новостворене) куплено 2 будівлі у фіз особи. Юристами засновників було оформлено і сплачено по договорах купівлі - продажу податок з доходів фіз осіб. Нажаль договорів у мене немає, я тільки прийняв справи. Мені потрібно внести дані із виписки банку. Як цей податок взагалі нараховується при купівлі-продажу і , з якої фіз. особи? І як мені відобразити в 1С v8.1 податок?
А документацию прочитать религия не позволяет? Или телефон линии консультаций отменили?
Re: Help 1c 8.1 ПДФО
Извините не очень понятно,что Вас интересует,если подоходный налог то это ставка единая для всех-15%.Если регистрация предприятия в системе 1С - то там необходимо завести карточки на Засновникив,и от руки ввести некоторые счета. По одному вопросу и поможем.


Re: Help 1c 8.1 ПДФО
macejko2007, смотрю тут умников много, а помочь некому winking smiley
Не выдержал.
Потрібно знайти документ "Відображення взаєморозрахунків з контрагентми в 1-ДФ"

Там все зможете відобразити і нарахований дохід і ПДФО.
Успіхів!

=========================================
Расчет средней для 1С:Бухгалтерия для Украины 8
Правильное внедрение 1С:Предприятие 8
=========================================
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.