Обов'язково на початку запитання пишіть назву конфігурації і реліз програми.
1) робимо документ "Введення початкових залишків по зарплаті", але в кожному заповнюємо заборгованість за один місяць на закладці "нарахування". Таким чином отримуємо три документи. Інші закладки заповнювати не потрібно.
Заборгованість по фондах і податках можна ввести операціями (ручними проводками)
2) документ "Коригування боргу" з видом операції "введення початкових залишків". Суму боргу не ставимо, а ставимо галочку "немає ПН", ставимо Суму ПДВ і рахунок ПДВ кредит.( зобов). 00. Тоді сформується проводка Дт 6442 Кт 00. При введнні док "Реєстрація вхідного податкового документу" рахунок 6442 закриється.
4) нарахування по податках проводимо ручними операціями
в програмі автоматизовано лише нарахування комунального податку, податку на прибуток, ПДФО.
_______________________________________________
1С:БУХГАЛТЕРИЯ 8 — ДОСТУПНО И ВСЕРЬЕЗ!