Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

ФОП на загальній системі витрачає власні кошти. Витрати?

Відправлено користувачем Nastusya 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Допоможіть відобразити в обліку витрати, а саме
ФОП на загальній системі. Наразі не має доходів, тому за оренду, рекламу, вивіску, канцтовари сплачує з власних заощаджень.
Всі чеки/квитанції є.
Як ці витрати "прикріпити" до ФОП,кщо податківці хочуть бачити нарахування прибутку за касовим методом.

Так розумію, що потрібнопровести авансовий звіт, а далі.? Буде заборгованість у ФОП перед самим собою (по авансових)?confused smiley
У меня ситуация похожая .я плачу налоги со своих денег..т.к. банк не отдает денег.. я просто все квитанции записала в книгу ..авансовые не делала .а теперь почитав ваш вопрос и засомневалась как правнльно..
"кщо податківці хочуть бачити нарахування прибутку за касовим методом."
мне вот эта фраза непонятна, я могу ошибаться, но в НКУ прописано, что для определение затрат для ФЛ-предпринимателей на общей системе нужно руководствоваться раз. 3 НКУ "Налог на прибыль", но никакого кассового метода по-моему нет
.............
177.2. Об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.
...............
177.4. До переліку витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом III цього Кодексу.

но у вас пока нет доходов, тогда зачем вам отражать затраты? будут доходы, тогда и включите или это связано с авансами по подоходному?
да и авансовые отчеты к вам не относятся, вы ж не юр. лицо, хотя сам документ можна оформить


Я боюсь, что все затраты, понесённые в месяце, когда нет ни копейки дохода нельзя будет уже никогда включить в затраты, даже когда ФЛП начнёт получать доходы.
дякую за відповіді. знову "прошерстила" всі бухгалтерські сайти і форуми.

думаю, що в будь-якому випадку буду поступати як зі звичайними авансовими. тобто по мірі надходження коштів повертати підприємцю його витрачені кошти як фіз . особи. - переказувати на особистий картковий рахунок з формулюванням на зразок " відшкодування витрачених власних заощаджень".

а от щодо нарахування податку з доходів - касовий метод, як хочуть податківці, чи згідно кодексу - дохід по оплаті, а витрати - документально підтверджені дозволені ПКУ? confused smiley добре, що до кінця року ще далеко.


поділіться, хто як веде облік у ФОП на загальній? суто касовий метод - дохід по оплаті і витрати лише оплачені.
чи дохід по оплаті, а витрати - підтверджені документально?
Quote
Nastusya
поділіться, хто як веде облік у ФОП на загальній? суто касовий метод - дохід по оплаті і витрати лише оплачені.
чи дохід по оплаті, а витрати - підтверджені документально?
Дохід - по поступленню коштів ( виторг через РРО + надходження коштів на поточний рахунок ).
Витрати - лише оплачені.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00043199999999999