Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

ФОП на загальній: нема доходу є витрати!

Відправлено користувачем alenta 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Доброго дня!ФОП на загальній, на разі немає доходів, цілий місяць не працювали, але є невеликі витрати-РКО банку, комісії за користування овердрафтом по рахунку (брали на госп.д-сть)
Як ці витрати "прикріпити" до ФОП, якщо, за касовим методом доходу нема? Поділіться досвідом і порадою!



Семь раз - откати, один раз - проведи!
Не ризикувала б враховувати ці витрати у річному розрахунку.
Я також не ризикую,але всі затрати, понесені в цьму місяці,коли нема ні копійки доходу неможна буде включити в затрати тоді, коли зявиться цей дохід!



Семь раз - откати, один раз - проведи!


У податкової чітка позиція, тому краще не ризикувати.
А чим, вибачте, ця позиція підкріплена?
Є ст.177 ПК, в якій чітко сказано, що розрахунковим періодом є календарний рік і доходи, отримані підприємцем протягом цього року зменьшуються на витрати.
На тому треба і стояти.
А у податкової може бути багато позицій...

********************************************************************************************************************


Никогда не ожидай беды и не беспокойся о том, чего, может быть, никогда и не будет. Держись поближе к солнечному свету. (Бенджамин Франклин)
Quote
kuzma
А чим, вибачте, ця позиція підкріплена?
Є ст.177 ПК, в якій чітко сказано, що розрахунковим періодом є календарний рік і доходи, отримані підприємцем протягом цього року зменьшуються на витрати.
На тому треба і стояти.
А у податкової може бути багато позицій...
До якого доходу відноситься РКО за той місяць коли доходу не було? Якщо б банк би нараховував РКО за такий-то рік але стягував частинами, тоді повністю згодна. Але ж це не так.
А що, звітний період місяць?

********************************************************************************************************************


Никогда не ожидай беды и не беспокойся о том, чего, может быть, никогда и не будет. Держись поближе к солнечному свету. (Бенджамин Франклин)
Quote
kuzma
А що, звітний період місяць?
Ні, але витрати у виписці звучать приблизно так - "РКО за такий-то місяць" або "РКО за період з .. по ...", а в цьму періоді доходу нема. Я звичайно ж можу дуже сильно помилятися, але якщо ціна питання 50-100 грн., то навіщо ризикувати.
Не згодна категорично. Витрати понесені і ПК не забороняє включити їх до витрат річного розрахунку.

********************************************************************************************************************


Никогда не ожидай беды и не беспокойся о том, чего, может быть, никогда и не будет. Держись поближе к солнечному свету. (Бенджамин Франклин)
для себе,я роблю розрахунки помісячно,щоб потім річну швидко порахувати, от і вилазить солідний мінусовий чистий! Але якось не собі-нема доходу,а витрати відобразила!



Семь раз - откати, один раз - проведи!
eye rolling smiley

********************************************************************************************************************


Никогда не ожидай беды и не беспокойся о том, чего, может быть, никогда и не будет. Держись поближе к солнечному свету. (Бенджамин Франклин)
Минусовую декларацию у Вас конечно не примут.
Но, товарищи, есть законодательство, а что такое "не собі" я не знаю....уж извините...

********************************************************************************************************************


Никогда не ожидай беды и не беспокойся о том, чего, может быть, никогда и не будет. Держись поближе к солнечному свету. (Бенджамин Франклин)
kuzma, ой Господи, не по собі) Ото вже писака!



Семь раз - откати, один раз - проведи!
згідна з позицією, річна дека мінусовою не буде, але в книзі витрат, в графі "Чистий дохід" вилазить гарненький мінус, так як розноску роблю також помісячно!



Семь раз - откати, один раз - проведи!
Quote
kuzma
Не згодна категорично. Витрати понесені і ПК не забороняє включити їх до витрат річного розрахунку.
Підтримую. В якомусь місяці може бути і мінусовий дохід. Декларація ж річна. Інше питання, чи привели ці витрати до одержання доходу, нехай навіть у наступному місяці та чи зможете ви це довести.
Обслуговування розрахункового рахунку
звичайно ж прямісінькі витрати для отримання
доходу - для того ж він і відкритий...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
дякую всім, заспокоїли, буду відстоювати витрати! А от відсотки за користування овердрафтом краще не відносити? 139.1.4 Податкового кодексу.Сума нарахованих процентів відноситься до фінансових витрат відповідно до пункту 138.10.5 ПКУ. Оскільки ці витрати не є операційними, то до складу валових витрат підприємця на загальній системі вони не включаються?



Семь раз - откати, один раз - проведи!
Quote
Kisulya
Підтримую. В якомусь місяці може бути і мінусовий дохід.
Дохід мінусовим за визначенням бути не може. Якщо є хоч копійка доходу - я не заперечую проти витрат ніяк.
Категорія:
104. Податок на доходи суб’єктів підприємницької діяльності
Підкатегорія:
104.06 порядок обчислення
Запитання:

Як розраховується середньомісячний річний оподатковуваний доход ФОП, якщо протягом року в деяких місяцях отримано збитки, а в інших - доходи?
Відповідь:
Коротка
Повна

Повна:
Відповідно до норм ст. 42 Господарського Кодексу України від 16.01.03 N 436-ІУ (далі - ГКУ) підприємництво – це безпосередня самостійна, систематична на власний ризик господарська діяльність що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування регулюється статтею 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-УІ із змінами та доповненнями (далі – Кодекс).
Відповідно до п.164.1.3 ст.164 Кодексу загальний річний оподатковуваний дохід дорівнює сумі загальних місячних оподатковуваних доходів, іноземних доходів, отриманих протягом такого звітного податкового року, доходів, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності згідно із статтею 177 цього Кодексу, та доходів, отриманих фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність згідно із статтею 178 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 177.2 статті 177 Кодексу об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.
До переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом ІІІ Кодексу (п.177.4 ст. 177 Кодексу).
Підпунктом 138.1 статті 138 Кодексу встановлено, що до витрат операційної діяльності включаються витрати, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6-138.9, підпунктами 138.10.2 – 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 Кодексу.
Доходи фізичних осіб - підприємців, отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності оподатковуються за ставками, визначеними в пункті 167.1 статті 167 Кодексу.
Відповідно до підпункту 162.4 статті 162 Кодексу, якщо фізична особа – платник податку вперше отримує оподатковувані доходи всередині податкового періоду, то перший податковий період розпочинається з дня отримання таких доходів.
Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менш як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачуються до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада).
У разі зменшення суми отриманого доходу за попередній календарний квартал поточного року більше ніж на 20 відсотків у порівнянні з розрахунковою очікуваною сумою доходу на такий квартал платник податку має право зменшити суму авансового платежу, що підлягає сплаті у наступний строк, встановлений цим підпунктом, пропорційно зменшенню суми зазначеного доходу. Для такого зменшення суми авансового платежу фізичною особою - підприємцем до настання строку сплати такого авансового платежу до органу державної податкової служби подається заява у довільній формі, що містить розрахунок зменшення суми авансового платежу та коротке пояснення обставин, що призвели до зменшення суми отриманого доходу.
Відповідно до п.177.5 ст.177 Кодексу фізичні особи – підприємці подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені Кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи.
Отже, розмір середньомісячного річного оподатковуваного доходу розраховується як отриманий загальний річний оподатковуваний дохід зменшений на суму документально підтверджених річних витрат поділена на кількість календарних місяців, протягом яких здійснювалась діяльність.
Згідно із пп.177.5.3 п. 177.5 ст.177 Кодексу остаточний перерахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в річній податковій декларації з урахуванням сплаченого ним протягом року податку на доходи фізичних осіб та збору за провадження видів підприємницької діяльності на підставі документального підтвердження факту їх сплати.


Мое мнение, что в годовую декларацию расходы без доходов внести можно , так как расчитываем СРЕДНЕМЕСЯЧНЫЙ годовой доход, НО их нельзя указать в отчете в ПФ - это бред, но именно так.... ПФ не давно разьяснил, что минимальный взнос и ЕСВ для ФЛ на ОС не может быть меньше чем минимальный размер установленный для ЕН, в месяце в котором получен доход.
да, в пенсионный я делю помесячно, без "минусов", просто насторожил минусовый чистый за месяц, в книге! А вот проценты, по овердрафту, все таки не кину в расход?



Семь раз - откати, один раз - проведи!
подскажите, а если у нас ФЛП на ОС у него расходы превышают доходы, практически каждый месяц! в налоговую я показываю не большую прибыль, а вот остальные расходы которые я не учла при составлении декларации мне можно в книгу записывать? там получается минус в гр 12
Думаю, отчеты должны соответствовать книге.

********************************************************************************************************************


Никогда не ожидай беды и не беспокойся о том, чего, может быть, никогда и не будет. Держись поближе к солнечному свету. (Бенджамин Франклин)
с этим я согласна, но если у меня в книге не будет записан расход за апрель, а я его захочу взять в августе, тогда я просто теряю эту сумму
Роз'яснення
Міністерство доходів і зборів України
"Практика застосування норм Податкового кодексу України: останні зміни"
01.07.2013
.....

Зважимо на основне правило податкового обліку приватного підприємця, який застосовує загальну систему оподаткування, наведене в п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу: об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручкою у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.

З наведеної норми доходимо висновку, що, по-перше, доходи та витрати відображаються за касовим методом. Тобто доходи визнаються не в момент їх нарахування, а в момент отримання. Витрати визнаються лише в тому випадку, якщо вони фактично понесені (оплачені), а не тільки нараховані. По-друге, витрати відображають у момент отримання доходу, якого вони стосуються, а не в момент їх оплати.

Відповідно до п. 177.11 ст. 177 Податкового кодексу фізичні особи - підприємці подають річну податкову декларацію, тому звітним періодом для підприємця є календарний рік. Таким чином, для визначення чистого доходу такого календарного року беруть отримані за цей рік доходи та витрати, пов'язані з отриманням цього доходу. Якщо дохід отримано в одному звітному році, а пов'язані з цим доходом витрати будуть понесені в наступному році, вони не можуть враховуватися для цілей оподаткування.

Приклад 2. У звітному податковому році підприємець надавав послуги з перевезення вантажів орендованим автомобілем. Сума, яка має бути сплачена замовником за договором, становить 300000 грн. без урахування ПДВ. З них сплачено 250000 грн. За цей самий період підприємцем нараховано витрати (орендна плата, заробітна плата з нарахуваннями водіїв, вартість пально-мастильних матеріалів, інші витрати з обслуговування орендованого автомобіля) на суму 180000 грн. без урахування ПДВ. З них сплачено постачальникам 140000 грн. Чистий оподатковуваний дохід звітного податкового року становить 110000 грн. (250000 - 140000). Не оплачену у звітному податковому році частину послуг з перевезення буде включено до оподатковуваного доходу в тому році, коли її оплатять. Подібним чином вирішується питання і з витратами. Наприклад, якщо в наступному податковому році надійде оплата за надані в минулому році послуги у розмірі 50000 грн. (300000 - 250000), і підприємець оплатить витрати минулого року 40000 грн. (180000 - 140000), то 50000 грн. він включає до оподатковуваного доходу і 40000 грн. - до податкових витрат наступного року.
DtKt_Consultant2, а це з бази безглуздих знань,
чи якась узагальнююча консультація?!?!?!



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
нет это не обобщающая консультация, которая утверждается обычно приказами, но следует принять к сведению такую позиция Миндоходов и сборов, это Разъяснение от 01.07.2013
Дякую...smiling smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
DtKt_Consultant2 дякую. Невже вони накінець-то спромоглися уточнити цю деталь. Виявляється я навіть мислила правильно. >grinning smiley<
Добрый день. Поделитесь как правильно заполнить отчет по ЕСВ по ФОПу на общей системе при наличии убыточных месяцев. Я правильно понимаю, что в отчете в этом месяце ставится прочерк? А если доход например составил 200 грн. - сумма ЕСВ (34,7%) -69,40 указывать фактически полученную или сумму минимального ЕСВ?
Quote
marja
Добрый день. Поделитесь как правильно заполнить отчет по ЕСВ по ФОПу на общей системе при наличии убыточных месяцев. Я правильно понимаю, что в отчете в этом месяце ставится прочерк? А если доход например составил 200 грн. - сумма ЕСВ (34,7%) -69,40 указывать фактически полученную или сумму минимального ЕСВ?
Ні, вказуєте факт, а для доплати до мінімального внеску є іншиї звіт "Додаток 6 таблиця 2"
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00048400000000001