Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня, прошу допомоги по заповненнют книги доходів та витрат для ФОП на загальній системі оподаткування та платника ПДВ, а саме питання відноситься до графи 6 , 9 та 10. Якою датою потрібно заповняти дані витрати, чи відносити до отримання поточного доходу чи можливо в день їх виникнення??? Підприємець надає транспортні перевезення. Наприклвад: було куплено запчастини(з заміною) до авто та ДП, проте не оплачено, також було виплачено З/П+ВНЕСКИ. водій поїхав у відрядження за даний рейс перерахували кошти. ЯК ПРАВЕЛЬНО ЦЕ ВСЕ У КНИЗІ ОПИСАТИ???
Дуже буду вдячна за допомогу, а то взяла підприємця за рік в якого жодного запису немає, роблю перші спроби упорядкування((((
Если вы купили, то в книге цифра отражается днем оплаты за покупку, если продали, то датой оплаты за продажу.ЗП и ЕСВ начисленный я пишу отдельно, т.к. дата ЗП и оплаты начисленного ЕСВ у меня разные. Расходы я заполняю, если по предоплате, то датой актов.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000251