Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Сплата податків за найманих працівників ФОПом

Відправлено користувачем e_s86 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня!
Підкажіть будь-ласка.
Я - ФОП, хочу взяти на роботу найманого працівника. Про укладання трудового договору і його реєстрацію у центрі зайнятості - знаю. А от що далі?
Раніше треба було йти у різні фонди (ПФ.....) і отримувати страхові свідоцтва.
А як тепер? Треба ж платити єсв і пдфо за цих працівників.
То як саме їх поставити на облік? Йти у податкову з цими трудовими договорами?
Тепер всі податки, і зарплатні в тому числі,
адмініструюцця (перевіряюцця) податковою...
Найманих, окрім цнтру зайнятих, більш ніде
не потрібно реєструвати... Просто нараховуєте
їм зарплату і відповідні податки, дізнаєтесь в
податковій рахунки на які їх сплачувати, платите
і здаєте звітність... та й по всьому...eye rolling smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
цнтру зайнятих=центру зайнятості winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!


о, дуже дякую за оперативніть!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00029799999999996