У витрати якого місяця можна віднести Оренднy плату,наприклад, за січень 2015, що сплатили у грудні 2014? І також,Всі розуміють,що у ФОП Дохід "невеличкий", а витрат - на 1000000,звідси питання :Чи маємо ми право показувати не всі фактично понесені витрати,а вибірково?(звісно в межах розумного, за правилами НКУ ))))))))))))))))))))))))))))))) Всім дякую!
И не одну! А если серьёзно : я вот так самостийно уменьшала затраты, ну чтобы в убыток не показывать месяц, проверяющие это увидели . Знаете что сказали ? Та заради Бога, будь ласка, будь ласка, тільки могли б і побільше витрат зняти...><
Як правильно поставити у витрати ЄСВ? Якщо сплатили в поточному році ЄСВ за минулий рік, чи маю я право поставити їх у витрати у поточний рік? ( питання також стосується самозайнятих)
Quote Offend Як правильно поставити у витрати ЄСВ? Якщо сплатили в поточному році ЄСВ за минулий рік, чи маю я право поставити їх у витрати у поточний рік? ( питання також стосується самозайнятих)
Quote Offend Як правильно поставити у витрати ЄСВ? Якщо сплатили в поточному році ЄСВ за минулий рік, чи маю я право поставити їх у витрати у поточний рік? ( питання також стосується самозайнятих)
за минулий - ні
Чи є лист пенсійного? Чи роз"яснення? Хочу знайти де це пише....
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.