Усім доброго дня! Магазин електротоварів. Облік ведемо у програмі 1С. Будь ласка, поділіться досвідом: як організувати роботу. Менеджер збирає замовлення, я документально оформлюю (в 1С), склад збирає замовлення. Можливо, є додаткове ПЗ для менеджера, аби він формував замовлення і надсилав мені для подальшої обробки.
Скачайте в гугл плей менеджеру приложение 1С, далее найдите инструкцию как развернуть в облаке Вашу 1с, пусть скачает менеджер себе на смартфон, и сразу собирает заказы в 1С, если он это делает на выезде, не на бумагу будет собирать, а сразу в программу. Единственное тут лучше программиста просить потом все настроить, ну или разбираться самим, долго, но если долго мучатся)))
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.