Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Організація обліку в 1С

Відправлено користувачем katareina 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Усім доброго дня!
Магазин електротоварів. Облік ведемо у програмі 1С.
Будь ласка, поділіться досвідом: як організувати роботу. Менеджер збирає замовлення, я документально оформлюю (в 1С), склад збирає замовлення. Можливо, є додаткове ПЗ для менеджера, аби він формував замовлення і надсилав мені для подальшої обробки.
1-С на несколько пользователей и работайте себе все в одной базе
Скачайте в гугл плей менеджеру приложение 1С, далее найдите инструкцию как развернуть в облаке Вашу 1с, пусть скачает менеджер себе на смартфон, и сразу собирает заказы в 1С, если он это делает на выезде, не на бумагу будет собирать, а сразу в программу. Единственное тут лучше программиста просить потом все настроить, ну или разбираться самим, долго, но если долго мучатся)))


Например 1с заказы: [play.google.com]
или есть управление небольшой фирмой, смотря что у Вас под такую программу и подобрать приложение.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000303