Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Как правильно изменить место деятельности на едином налоге

Відправлено користувачем amam1 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Фоп 2 группа Единого налога может изменить место ведения деятельности, а потом в срок предусмотренный ПКУ (не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни) внести изменения в реестр Единого налога?
Или нужно сначала внести в реестр Единого налога новое место деятельности и только потом там можно вести деятельность?
Ну по ідєї, якшо ваому покупцю потрібно буде давать копію
виписки з реєстру платників єдиного податку, шоб там була
ця адреса - то потрібно сперш внести зміни і взять новий витяг smoking smiley
А там вирішуйте самі smileys with beer



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
ваому=вашому tongue sticking out smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!


а если субаренда? фоп арендует у юр.лица, которое юр.лицо арендует, часть помещения, скажем так, рабочее место? изменять ли место деятельности?
Quote
vodopian
а если субаренда? фоп арендует у юр.лица, которое юр.лицо арендует, часть помещения, скажем так, рабочее место? изменять ли место деятельности?
Честно говоря, НИЧЕГО не поняла из Вашего вопроса.....
ФОП арендует у юрика.
У этого ФОПа в едином податке записано это место деятельности (арендованное у юрика).
Дальше что ?
в выписке у ФОПа написано "місце впровадження діяльності" прописка", вот планируется договор субаренды. Нужно ли вносить изменение в ЕДР?
Quote
Шустрик
Ну по ідєї, якшо ваому покупцю потрібно буде давать копію
виписки з реєстру платників єдиного податку, шоб там була
ця адреса - то потрібно сперш внести зміни і взять новий витяг smoking smiley
А там вирішуйте самі smileys with beer

А если Фоп 2 гр. ЕН например сдал в аренду 01.01.17. помещение, а в реестр плательщиков ен внес это помещение (как место ведения деятельности) 03.02.17. То это нарушение?
Пку 298.5. вроде четко устанавливает сроки внесения изменений.
298.5. У разі зміни податкової адреси суб'єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни.
А в вашій квартирі є можливість займатись тими
видами діяльності, шо записані в ваших КВЕДах drinking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Шустрик
А в вашій квартирі є можливість займатись тими
видами діяльності, шо записані в ваших КВЕДах drinking smiley
да, можем.
Quote
vodopian
в выписке у ФОПа написано "місце впровадження діяльності" прописка", вот планируется договор субаренды. Нужно ли вносить изменение в ЕДР?
Конечно, внесите изменения, подав заявление....зачем же вам налог на недвижимость платить...
Доброго дня! ФОП 2 група зареєстроваий у Вінницькому районі, найманих поки що немає, але плануються незабаром. Взяв в оренду склад і офіс в місті(здається 20ОПП подавали), зараз бере магазин в оренду в тому ж місті. Що мені треба подавати в податкову :20ОПП? А заяву на зостосування спрощеної системи подавати чи ні? Дякую )
і питання ще: найманий( перший у ФОПА 2 група( подавати повідомлення і все?
Quote
17Ang
Доброго дня! ФОП 2 група зареєстроваий у Вінницькому районі, найманих поки що немає, але плануються незабаром. Взяв в оренду склад і офіс в місті(здається 20ОПП подавали), зараз бере магазин в оренду в тому ж місті. Що мені треба подавати в податкову :20ОПП? А заяву на зостосування спрощеної системи подавати чи ні? Дякую )
20-ОПП подається на кожний новий об єкт оподаткування, заяву на внесення нової адреси місця здійснення діяльності обов язково
Quote
17Ang
і питання ще: найманий( перший у ФОПА 2 група( подавати повідомлення і все?
так, повідомлення....а що значить "і все?"...
Цікавить чи заяву на єдиний подавати, коли найманий , там є галочка про кількість найманих чи такої необхідності нема, а про нарахування, податки, звітність-все зрозуміло. Ще будь-ласка таке питання: є орендоване приміщення , є також інше(договір позички) на нього також 20-ОПП і заява на єдиний. Дякую
Quote
17Ang
Цікавить чи заяву на єдиний подавати, коли найманий , там є галочка про кількість найманих чи такої необхідності нема, а про нарахування, податки, звітність-все зрозуміло. Ще будь-ласка таке питання: є орендоване приміщення , є також інше(договір позички) на нього також 20-ОПП і заява на єдиний. Дякую

В налоговую только уведомление о приеме на работу.. Смысл этой галочки в заяве мне вообще не ясен, эта информация вроде в вытяге не отражается.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00040000000000007