Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Доходы и расходы на общей системе

Відправлено користувачем Oli444ka 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день, я новичок в работе с ЧП, работаю только третий месяц, бухгалтер что работал до меня почему то настаивал на том что доход должен превишать расход не менее чем на 10%, это со слов директора, пообщаться с ней нет возможности. Есть ли такая норма вообще, и где она прописана? В налоговом кодексе такого нет. Часто находила отыеты, на свои вопросы, на вашых форумах, и сейчас надеюсь на помощь.confused smiley
eye popping smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Oli444ka
Добрый день, я новичок в работе с ЧП, работаю только третий месяц, бухгалтер что работал до меня почему то настаивал на том что доход должен превишать расход не менее чем на 10%, это со слов директора, пообщаться с ней нет возможности. Есть ли такая норма вообще, и где она прописана? В налоговом кодексе такого нет. Часто находила отыеты, на свои вопросы, на вашых форумах, и сейчас надеюсь на помощь.confused smiley
Слыхала о таком...так советует делать налоговая, чтоб не нарваться на проверку...


///доход должен превышать расход не менее чем на 10%/// - я думаю это из ооооооочень старой песни про податкове навантаження.....smiling smiley
Це пісня про податкове навантаження. Правда воно у вас якесь трохи того...величеньке)) В нас поступила "рекомендація" про 4-6% тоді, як почалося відшкодування ПДВ - типу щоб "попрощє" було і на перевірки не нариватися.
Підкажіть, будь ласка, мається на увазі витрати загальні чи витрати на придбання товарів, бо тоді немає сенсу набирати інших витрат на зменшення чистого доходу. Дякую