Фопу на загальній системі, перерахували аванс в грудні 19р. м-ці за роботи, фоп закупив матеріал, виконав роботи склав і підписав акт. Замовник оплатив решту, але помилився і не доплатив 300грн. Оплата решти в січні місяці 20р.. Чи має право фоп включити до витрат кошти на закуплений матеріал? Чи включати іх уже в 20р. коли прийде остаточний розрахунок?
Имеет, если отгрузка была в декабре. Для включения в расходы нужно 3 условия - оплата поставщику, получение товара и его отгрузка. Оплата покупателя на расходы не влияет.
А если ФОП оплатил услуги не со своего счёта, а через кассу банка, но не сохранил чек? Можно ли отнести на расходы? Договор с поставщиком услуги есть, акт выполненных работ тоже, в акте указано, что заказчик оплатил услугу в полном объёме.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.