Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

ФОП на загальній системі. Витрати

Відправлено користувачем Milana06 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Фопу на загальній системі, перерахували аванс в грудні 19р. м-ці за роботи, фоп закупив матеріал, виконав роботи склав і підписав акт. Замовник оплатив решту, але помилився і не доплатив 300грн. Оплата решти в січні місяці 20р.. Чи має право фоп включити до витрат кошти на закуплений матеріал? Чи включати іх уже в 20р. коли прийде остаточний розрахунок?
Имеет, если отгрузка была в декабре. Для включения в расходы нужно 3 условия - оплата поставщику, получение товара и его отгрузка. Оплата покупателя на расходы не влияет.
А если ФОП оплатил услуги не со своего счёта, а через кассу банка, но не сохранил чек? Можно ли отнести на расходы?
Договор с поставщиком услуги есть, акт выполненных работ тоже, в акте указано, что заказчик оплатил услугу в полном объёме.


А документа, подтверждающего оплату, нет, поэтому нет основания для записи в книгу доходов и расходов.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00031700000000001