Лукашенко рассказал об излечение коронавируса косой Погода порадует украинцев идеальными условиями, но повезет не всем Стало известно, сколько украинцев недовольны декоммунизацией В Киеве разрешили купаться на девяти пляжах “Слуга” Бужанский попал в базу Миротворца Ученые впервые полностью расшифровали человеческую Х-хромосому «Вершина лета». Синоптик рассказала, какой будет погода в Украине В Мариинском парке будет новая большая детская площадка Две группы кораблей НАТО вошли в Черное море для учений с ВМС Украины Укргидрометцентр спрогнозировал, когда закончится летняя погода
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Оновлення M.E.Doc - 11.02.006! Зміни у функціоналі програми

Відправлено користувачем Medoc 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
ЗМІНИ В ОНОВЛЕННІ 11.02.006

ЗМІНИ У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ

Звітність
Реєстр звітів
Для головних документів звітів ЄСВ Додаток 4 та Додаток 7 реалізовано можливість друку головного документа, додатків та квитанцій. У вікні Друк додано опцію Друкувати квитанцію.

Єдиний внесок
Додано нові контролі до таблиць:
Додаток 4 (J3000412):
◦ Таблиця 2 (J3040212);
◦ Таблиця 3 (J3040312);
◦ Таблиця 4 (J3040412, F3040412);
◦ Таблиця 6 (J3040612, F3040612).

Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL)
1. Реалізовано можливість створення Звіту актуарія в отриманому пакеті документів. Звіт створюється за допомогою команди головного меню Файл – Створити звіт актуарія або команди контекстного меню Створити звіт актуарія.
Створення Звіту актуарія можливе (команда меню доступна) для пакетів документів, що мають статус Отриманий та, якщо ЄДРПОУ актуарія, зазначене у документах, відповідає ЄДРПОУ поточної організації.

2. Реалізовано можливість обирати адресата документа, для випадку, коли вихідний документ може бути надісланий як актуарію, так і аудитору. При виконанні команди Відправити відкривається вікно для вибору адресата: Аудитор або Актуарій.

Первинні документи

Реєстр первинних документів
1. Для зручності користувачів у таблиці Реєстру первинних документів внесено зміни:
• змінено назву поля ПДВ на Заг. сума ПДВ.
• додано нові поля:
• Обсяг (ставка 20%)
• Обсяг (код ставки 7%)
• Обсяг (код ставки 901)
• Обсяг (код ставки 902)
• Обсяг (код ставки 903)
• ПДВ 7%
• ПДВ 20%
За замовчуванням поля приховані. Щоб відобразити/приховати поля скористайтеся Конфігуратором таблиці, натиснувши на панелі інструментів кнопку .
Реалізовано експорт нових полів у форматі Excel.

2. Назву команди Створити – Документ довільного формату змінено на Створити – Універсальний документ. Команда призначена для створення, підписання ЕП та відправки контрагентам документа із вкладеннями різних форматів.

3. При створенні Універсального документа із вкладеннями різних форматів додано можливість заповнювати поля:
• Найменування документа у реєстрі – вводиться з клавіатури, введена назва відображається у колонці Найменування таблиці Реєстру первинних документів, поле може залишатися пустим, у такому випадку у таблиці реєстру відображатиметься назва «Універсальний документ».
• ПІБ підписанта – значення обирається з довідника Відповідальні особи;
Реалізовано відображення кодів філій відправника та отримувача документа. Код філії не відображається, якщо відправник та/або отримувач документа не є філією.

4. Налаштовано відбір документів за допомогою фільтру панелі інструментів за значеннями колонок таблиці, що містять дати. Також, налаштовано відбір документів при одночасному застосуванні фільтра панелі інструментів за значеннями колонок ЄДРПОУ та Дата експорту.

5. Для Податкових накладних, переміщених до архіву, налаштовано відображення статусу після отримання квитанцій про погодження від контрагента.

Автоматична обробка документів
1. Реалізовано можливість відправки документа «Довідка про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального» (J0210401, F0210401) за допомогою автообробника. У розділі Налаштування обробки документів СЕА у список Типи документів додано тип ДД – Довідка про зведені дані (обсяги пального).

2. У розділі Імпорт первинних документів з диску – Імпорт вкладень до первинних документів додано опцію Замінювати спеціальні символи в номері документа. Якщо опцію встановлено, здійснюється заміна заборонених операційною системою символів у імені файлу на відповідні дозволені символи у полі номера первинного документа.
Ці доопрацювання також виконано у сервісі Універсальної автоматичної обробки документів.

Облік акцизного податку
Показники рівнемірів/витратомірів
Реалізовано можливість експорту в Еxсеl таблиць показників системи моніторингу рівнемірів/витратомірів. Експорт виконується по команді головного меню Файл – Експорт – Експорт таблиці в Excel.

Адміністрування
Сертифікати
Оптимізовано механізм формування імен файлів при збереженні сертифікатів на диск. Реалізовано додавання 3-х останніх символів серійного номера до назви кожного файлу сертифіката, що зберігається.

Управління ролями
Реалізовано можливість надавати доступ до вхідних первинних документів за кодом та назвою отримувача. У розділі налаштувань Управління ролями – Первинні документи – Реєстр первинних документів додано блок Регулювання доступу за кодом та найменуванням отримувача.
Для забезпечення можливості налаштування доступу за отримувачем у Конструкторі шаблонів додано нові системні поля Код отримувача та Найменування отримувача (блок Основні поля).
Дані у блоці Регулювання доступу за кодом та найменуванням отримувача відображаються лише у випадку, якщо для організації існують вхідні первинні документи, в яких заповнені поля Код отримувача та/або Найменування отримувача.
Після виконання налаштувань ролі у блоці Регулювання доступу за кодом та найменуванням отримувача у модулі Реєстр первинних документів користувачу будуть доступні лише ті вхідні первинні документи, які містять обрані код та найменування отримувача.
У таблиці Реєстру первинних документів додано нові поля: Код отримувача та Найменування отримувача. Щоб відобразити/приховати поля скористайтеся Конфігуратором таблиці, натиснувши на панелі інструментів кнопку .

Журнал подій
1. Додано опцію Збереження параметрів системи. Якщо опцію встановлено, у журналі зберігається інформація про змінення налаштувань у розділах: Адміністрування – Параметри системи – Налаштування проксі та Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта.
2. Реалізовано можливість збереження інформації про подію Прийом пошти.

Картка підприємства
Додано розділ Логотип. У розділі реалізовано можливість завантаження та редагування зображення логотипу підприємства. Завантажений логотип підприємства відображається у документах фінансової звітності за МСФЗ у форматі iXBRL.

Параметри системи – Електронна пошта
Додано інструкцію для налаштування авторизації поштових скриньок Gmail та Ukr.net з використанням паролів додатків. Інструкція знаходиться у довідці програми (F1) модуля Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта. Зверніть увагу, для поштової скриньки Gmail налаштування паролів додатків доступно при увімкненій двохетапній аутентифікації. Більш детальну інформацію дивіться у довідці програми та на сайтах розробників сервісів.

Зарплата
Звіти
У розділ Кадровий облік додано звіт KD000901 «Довідка з місця роботи». Для автоматичного заповнення звіту оберіть необхідних працівників у розрахунковій відомості та при створенні звіту натисніть Заповнити. Або створіть звіт у розділі Реєстр звітів/Облікові документи/Кадровий облік, з підключеного довідника оберіть необхідного працівника та натисніть Заповнити на панелі інструментів.

Сервіс універсальної автоматичної обробки документів
Для зручності користувачів реалізована можливість запуску Сервісу універсальної автоматичної обробки документів за допомогою файлу apnet.exe.
Алгоритм запуску apnet.exe аналогічний запуску ПЗ M.E.Doc для робочого місця у термінальному режимі роботи.
На робочому місці користувача необхідно створити ярлик файлу apnet.exe. Запуск Сервісу універсальної автоматичної обробки здійснюється за допомогою створеного ярлика.
Під час запуску виконується копіювання необхідних файлів Сервісу універсальної автоматичної обробки, після чого здійснюється запуск APMonitor.exe (з каталогу профіля користувача C:\Users\<Ім’я користувача>\AppData\Roaming\MEDOC\<ID каталогу>\).
Також, залишається можливість запуску Сервісу універсальної автоматичної обробки за допомогою APStart.exe після копіювання каталогу АР з серверу.

Експорт та імпорт даних
1. Оновлено алгоритм імпорту даних із формату DBF та TXT у Реєстр виданих та отриманих податкових накладних. Актуалізовано опис імпорту із формату DBF та TXT, що знаходиться у каталозі …\Medoc\help\manuals\Структура файлів імпорту Реєстру ПН (DBF, TXT).pdf.

2. Реалізовано експорт форм у форматі ДКУ за І квартал 2020 року:
F2KD43 Ф №2д Звіт про надходження та використання коштів загального фонду
F4_1KD43 Ф №4-1д Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги
F4_2KD43 Ф №4-2д Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень
F4_3KD43 Ф №4-3д Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду
F4_4KD43 Ф №4-4д Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів
F7KD1S43 Ф №7д.1 (спец. ф.) Звіт про заборгованість за окремими програмами
F7KD1Z43 Ф №7д.1 (заг. ф.) Звіт про заборгованість за окремими програмами
F7KM1S43 Ф №7м.1 (спец. ф.) Звіт про заборгованість за окремими програмами
F7KM1Z43 Ф №7м.1 (заг. ф.) Звіт про заборгованість за окремими програмами
F7KDS43 Ф №7д (спец. ф.) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами
F7KDZ43 Ф №7д (заг. ф.) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами
F7KMZ43 Ф №7м (заг. ф.) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами
F7KMS43 Ф №7м (спец. ф.) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами
F2KM43 Ф №2м Звіт про надходження та використання коштів загального фонду
F4_1KM43 Ф №4-1м Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги
F4_2KM43 Ф №4-2м Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень
F4_3KM43 Ф №4-3м Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду
FINB0008 Форма №1-дс Баланс
FINR0008 Форма №2-дс Звіт про фінансові результати
FKD26024 Додаток 26 Довідка про суми дебіторської та кредиторської заборгованості установи за операціями, які не відображаються у формі №7д, №7м «Звіт про заборгованість бюджетних установ»
3. Реалізовано експорт 7-х форм у форматі ДКУ за періоди І Квартал, І Півріччя та 9 Місяців 2020 року:
F7KD1Z43 Ф №7д.1 (заг. ф.) Звіт про заборгованість за окремими програмами
F7KD1S43 Ф №7д.1 (спец. ф.) Звіт про заборгованість за окремими програмами
F7KM1Z43 Ф №7м.1 (заг. ф.) Звіт про заборгованість за окремими програмами
F7KM1S43 Ф №7м.1 (спец. ф.) Звіт про заборгованість за окремими програмами
F7KDZ43 Ф №7д (заг. ф.) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами
F7KDS43 Ф №7д (спец. ф.) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами
F7KMZ43 Ф №7м (заг. ф.) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами
F7KMS43 Ф №7м (спец. ф.) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами

[medoc.ua]
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00026899999999999