Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Потеря свидетельства о гос.регистрации юр.лица

Відправлено користувачем energen 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Подскажите, как восстановить свидетельство о гос.регистрации юридического лица? может кто сталкивался.
Старое было утеряно.
Надо ли писать заявление в УВД?
Quote
energen
Подскажите, как восстановить свидетельство о гос.регистрации юридического лица? может кто сталкивался.
Старое было утеряно.
Надо ли писать заявление в УВД?

У нас такая же ситуация была. Вот что я делала.

1. Зашла на сайт Верховної Ради України по ссылке [zakon1.rada.gov.ua]

2. Зашла на сайт ДП «Інформаційно-ресурсний центр» который является техническим администратором единых и государственных реестров, розпорядителем которых является Государственная регистрационная служба Украини и Министерство экономического развития и торговли [irc.gov.ua]
Зашла там в подраздел "Реєстри" и в этом подразделе ещё зашла в подраздел "Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР)". Прочитала интересующую меня информацию.
Ещё зашла на этом же сайте в раздел "Корисна информація" Прочитала интересующую меня информацию.

3. Зашла на сайт Державної реєстраційної служби України (Укрдержреєстр) [www.drsu.gov.ua]
Зашла на этом сайте в раздел "Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", а в этом разделе Вам понадобятся три подраздела:
- "Форми реєстраційних карток";
- "Форми запитів та повідомлень, які подаються державному реєстратору";
- "Органи державної реєстрації" (выберете Вашу область и район области Вашего предприятия)

4. Узнала телефоны и часы приёма гос. регистратора.

5. Пришла к гос. регистратору и спросила: что делать и какой порядок действий при утере оригинала документа?
Заодно и переписала новые реквизиты и суммы для оплаты гос. пошлины.

6. ВОТ ЧТО Я ЕЩЁ НАШЛА, МОЖЕТ ВАМ ПОМОЖЕТ.
Заміна свідоцтва про державну реєстрацію та видача дубліката оригіналу установчих документів та змін до них, засвідчених державним реєстратором
Для заміни свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його втратою або пошкодженням засновники (учасники) юридичної особи (фізична особа - підприємець) або уповноважений ними орган чи особа повинні подати державному реєстратору особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи:
• заяву встановленого зразка про заміну свідоцтва про державну реєстрацію. Якщо реєстраційна картка надсилається поштою, підписи на картці посвідчуються нотаріально ;
• не придатне для використання свідоцтво про державну реєстрацію, якщо підставою для заміни свідоцтва є його пошкодження;
• документ, що підтверджує внесення плати за публікацію повідомлення про втрату або заміну свідоцтва про державну реєстрацію (51 грн.);
• довідку, видану органом внутрішніх справ за місцезнаходженням юридичної особи (фізичної особи - підприємця), про реєстрацію заяви про втрату оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію, якщо підставою для заміни свідоцтва є його втрата;
• документ про підтвердження внесення реєстраційного збору за заміну свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його втратою або пошкодженням (17 грн. ).

Якщо документи для проведення заміни свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його втратою або пошкодженням подаються особою, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, чи фізичною особою - підприємцем особисто, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт.
Якщо такі документи подаються представником юридичної особи чи фізичної особи - підприємця, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт та надається документ або нотаріально засвідчена копія документа, що засвідчує повноваження представника.
У разі втрати оригіналів установчих документів засновники (учасники) юридичної особи або уповноважений ними орган чи особа подає державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заяву про втрату оригіналів установчих документів встановленого зразка.

До цієї заяви додаються:
• документ, що підтверджує внесення плати за публікацію у спеціальному друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату оригіналів установчих документів (51 грн.); СУММА МОЖЕТ ПОМЕНЯТЬСЯ
• довідка, видана органом внутрішніх справ за місцезнаходженням юридичної особи, про реєстрацію заяви про втрату оригіналів установчих документів.
• документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору (копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку) (17 грн.). СУММА МОЖЕТ ПОМЕНЯТЬСЯ.

Якщо заява про втрату оригіналів установчих документів подається особою, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт.
Якщо документи подаються представником юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт та надається документ, що засвідчує повноваження представника.
Підпис особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), на реєстраційній картці та заяві про втрату (заміну) документів має бути засвідчений відповідною посадовою особою та скріплений печаткою цієї юридичної особи або нотаріально засвідчений.
Реквізити для оплати за заміну свідоцтва про державну реєстрацію та видачу дубліката оригіналу установчих документів та змін до них, засвідчених державним реєстратором: УЗНАВАТЬ У ГОС. РЕГИСТРАТОРА ПО МЕСТУ РЕГИСТРАЦИИ.
Сейчас можно просто Виписку взять


Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00023400000000001