Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

проблеми з банком.

Відправлено користувачем afocya 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
проблеми з банком.
Підкажіть будь-ласка, як далі діяти.
Ситуація наступна: на поч.грудня з розрахункового рахунку фірми через клієнт-банк було проведено платіж, при цьому ел.ключі та паролі зберігаються у мене, доступу до них більше немає ніхто (я - бухгалтер фірми), платіж пішов на підприємство, про існування якого ми до того дня і незнали. Нестачу коштів я помітила наступного дня, після чого - заява у банк, міліцію. Міліція вилучила мій системний блок (для чого -невідомо), мотивували тим що він є речовим доказом. пройшло 1,5міс. системник ще невіддали (проводять експертизу).
Звязувалися з фірмою на яку прийшли наші кошти: кажуть що не їхніх рук справа, у них борги, кошти вони зняли готівкою у той же ж день.
Міліція конкретної інформації взагалі не надає, для них це надскладна справа, кажуть: проводиться розслідування і у Житомирі (ми з Ів.Франківської обл.), результату наразі нема.
Банк: спочатку звинувачував мене, мотивуючи тим, що у них супер надійна система захисту від хакерів і т.д. і т.п.
По системі клієнт банку надається звіт про останній вхід у систему: ІР-адрес, і час входу. В момент, коли був проведений платіж входили з ІР-адреси, яка зареєстрована в Ірпіні (???) (СМС-банкінг у мене не підключений).
Відправляла лист на центр.від.банку (електронний і письмовий), на електронний прийшла відповідь про дату і вх.№реєстрації. Від дня відправки листа пройшов місяць, відправила повторно, щоб надали інформацію про хід службового розслідування, знову зареєстрували, від дня реєстрації пройшло 7 днів. В повторному листі зсилалась на ЗУ "Про розгляд звернень громадянь", ЗУ "Про доступ до публічної інформації".