Почнемо з того, що відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону про рекламу реклама про зниження цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення зниження цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру зниження до попередньої ціни реалізації товару.
За недотримання встановлених законом вимог щодо змісту реклами рекламодавці сплачують штраф у розмірі п'ятикратної вартості розповсюдженої реклами (ч. 2, 4 ст.27 Закону про рекламу). Проте такий штраф не накладється на рекламне агентство, тільки на замовників реклами, про що складється відповідний протокол (стягується тільки в судовому порядку).
Тепер щодо вашої ситуації. По факту рекламне агенство отримало припис про усунення порушень щодо змісту встановленої реклами. Йому було дано 10 днів на приведення її у відповідність до чинного законодавства.
Але, наскільки я правильно розумію, вимога не була виконана у строк. У вас також мають бути докази того, що ви вимагали зняти цю рекламу, проте ваша вимога не була виконана.
Отже, всі претензії мають бути поки що тільки до рекламного агентства.
Документи, які вимагали (договір, акти виконаних робіт тощо), мають свідчити про відповідність змісту реклами на бігборді предмету договору, а містити також містити відомості щодо вартості реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами.
Якщо документи не будуть подані або інформація щодо вартості реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами виявиться недостовірної, вони справді можуть застосувати штраф у розмірі 100 нмдг. За інше такий штраф застосуватися не може. Але, наразі цей штраф загрожує рекламному агнетству, а не вам як замовнику реклами.