Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Порушення терміна відповіді на скаргу

Відправлено користувачем Игореха 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
10 жовтня 2008 р. директором ТОВ "Імпульс" м. Горлівка була направлена скарга в ДПА України на податкове повідомлення-рішення про застосування штрафних сакцій стосовно підприємства після проведення позапланової перевірки. Відповідь на неї була отримана 30.03.2009 р. у місцевій ДПІ після запрошення директора з*явитися туда по телефону. Інспектор пояснив, що лист знаходився тривалий час на пошті, його ніхто не отримував та директора не могли знайти. Але директор стверджує, що кожну неділю звертався на поштове відділення та запитував його працівників про листа з ДПА України.

Як тепер краще зробити, звертатися до суду про скасування даного податкового повідомлення-рішення у зв*язку з порушенням термінів отримання відповіді на нього?
Хай податкова не стверджує, а документально підтвердить факт відправлення податкового повідомлення-рішення.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000444