Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

БЕЗПЛАТНА ОРЕНДА ОФІСУ - що це коштуватиме?smiling smiley

Відправлено користувачем азалия 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 2    Сторінки: Попередні12
Leda Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Азалія, про те, що не потрібно укладати договір
> оренди я писала ще 13-14 липня smiling smiley))


Тань я думаю, що нам всім приємно, що ми - юристи - розбираємось в таких питаннях "не гірше" за аудиторів...))))) smiling smiley
jurKa Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Leda Автор рядків:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Азалія, про те, що не потрібно укладати договір
> > оренди я писала ще 13-14 липня smiling smiley))
>
>
> Тань я думаю, що нам всім приємно, що ми - юристи
> - розбираємось в таких питаннях "не гірше" за
> аудиторів...))))) smiling smiley


Це точно smiling smiley))


А если нас договор что это представительство директора. Мы тоже не можем брать никаких ВР?
Например в УФ есть ОС, столы стулья, компьютеры. Как с амортизацией?С канцтоварами?
"А если нас договор что это представительство директора"

А теперь поясните...
ДОГОВІР ОРЕНДИ

м. Харків __ _________ 200_ р.

Громадянин України, фізична особа __________________________, власник квартири № __, яка знаходиться за адресою: _____________________, далі “ОРЕНДОДАВЕЦЬ”, з одного боку, і ___________________________________, в особі Директора _____________________, що діє на підставі Статуту, далі “ОРЕНДАР”, з іншого боку, уклали Даний Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ:
1.1 ОРЕНДОДАВЕЦЬ передає, а ОРЕНДАР бере у тимчасове володіння та користування частку приміщення площею 10 м2.
1.2. Адреса: 61____, __________________________.

2. МЕТА ОРЕНДИ
2.1. Площа надається ОРЕНДАРЕВI для місцезнаходження органу управління (юридичної адреси).

3. ТЕРМІН ОРЕНДИ
3.1. Термін оренди складає 35 місяців з моменту підпису договору.
3.2. Термін оренди може бути скорочений або продовжений за згодою сторін.
3.3. ОРЕНДАР має право відмовитися від Даного Договору попередивши ОРЕНДОДАВЦЯ в термін за 2 тижні.

4. ОРЕНДНА ПЛАТА
4.1. Орендна плата за користування майном складає – 500 (п'ятсот) гривень 00 копійок за 12 місяців користування майном.
4.2. Строки сплати орендної плати – 1 раз за 12 місяців протягом 15 робочих днів з дня закінчення дванадцятимісячного строку.

5. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
5.1. ОРЕНДАР зобов'язується:
- використовувати приміщення що орендуються, виключно за їхнім цільовим призначенням у відповідності до п.2 Даного Договору;
- утримувати приміщення що орендуються в чистоті та справності;
- дбайливо ставитися до майна що знаходиться в квартирі;
- дотримуватися протипожежних та санітарних правил;
5.2. ОРЕНДОДАВЕЦЬ зобов’язується:
- передати оговорену площу ОРЕНДАРЕВІ у 3-х денний термін з моменту вступу в силу договору.

8. IНШI УМОВИ
8.1. Даний Договір укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін.
8.2. У випадках, не передбачених Даним Договором, сторони керуються чинним цивільним законодавством.
И???
Договор вижу. А о чем спросить хотите?

Правильно поставленный вопрос - это уже половина ответа (с)

Р.S. Кстати, помещение жилое?
Да жилое. Да там реально находится офис.
Насколько я поняла, ремонт, допустим, этого всего я на ВР взять не могу.
Вопрос в том что делать например, с канцтоварами, или с УФ в котором есть мебель. А то получается мебель есть, а стоять ей не где.
Какие ВР можно привязать к такому органу управления?
ВР нужно привязывать не к органу управления, а к хоз.деятельности.
Например, поставлены окна в помещении. Можно ли брать в НК и амортизацию в ВР?
А вам договором дозволено робити суттєві поліпшення обєкта оренди? А то про які витрати та амортизацію в податковому обліку можна говорити?
Принаймі у викладеному на форумі договорі про це жодного слова smiling smiley
Скажіть будь ласка, якщо директор прописаний за адресою реєстрації, але не є власником, договір оренди потрібен чи ні? І якщо потрібен чи можна зробити так, щоб ця оренда була безоплатною? Просто площа передана в користування
Проблема в тому, що зареєструвались без проблем, ніхто й словом не обмовився, а при перевірці в податковій міліції виплило, що треба договір про надання адреси для виконавчого органу
Щось не зрозуміло, до чого тут податкова міліція? Ви зареєструвались на яку адресу - одного із засновників чи на адресу орендованого приміщення?
Договір про надання адреси для виконавчого органу потрібен тоді, коли реєстарція юрособи відбувається за адресою, за якою така юрособа орендує приміщення.
Зараз, для видачі Довідки платника ПДВ, після того як подається заява в податкову, йде перевірка платника в податковій міліції, я подав заяву ще 30 липня, а минулого тижня позвонили з податкової міліції і попросили договір оренди. Після міліції ще десять днів
У нас встречка (Днепровский р-н), фирма зарегистрирована в 2004 г. , юридический адрес - адрес учредителя (он же директор), так вот: требуют доказать на какой основании этот адрес имеет отношение к директору (договор аренды), но когда проводилась регистрация ТОВ-ки (2004 г.), то в налоговой ничего подобного не требовали. Подскажите как быть?? Спасибо!
Требуют договор аренды или подтверждения местонахождения?

Скажите им, что вы ничего не арендуете у директора, а зарегистрированы по адресу директора на основании ГК, Закона № 755

Місцезнаходження юридичної особи
адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.
(ВР України, Закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 N 755-IV)
(Закон, ВР України, від 15.05.2003, № 755-IV "Місцезнаходження юридичної особи

Місцезнаходження юридичної особи
адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.
(ВР України, Цивільний кодекс України від 16.01.2003 N 435-IV)
(Кодекс цивільний, ВР України, від 16.01.2003, № 435-IV "Місцезнаходження юридичної особи")
Так вот в это то и загвоздка, говорят, мол да вы зарегистрированы по адресу прописки директора - на каком основании прошла регистрация фирмы по адресу директора (учредитель) если нет договора аренды, они уперлись в договор аренды, то, что зарегистрированы по адресу - это уже факт, но подтверждение, что этот адрес каким-то образом относиться к фирме??? Бред, задолбали??? Так еще круче то, что для нас это не так болезненно, а вот для покупателя (которого проверяю (подал на возмещение) это будет считаться основание для исключением из НК НДС по нашей налоговой накладной. Во как закрутили??
Ну, что я могу сказать... Это уже проблема вашего контрагента. Налоговая завтра скажет, что отсутствие у покупателя золотой короны является основанием для исключения из НК и вы будете судорожно искать для них эту золотую корону...
Конечно, я утрирую, но каким макаром ваш юрадрес касается их права на НК не понятно.

"говорят, мол да вы зарегистрированы по адресу прописки директора - на каком основании прошла регистрация фирмы по адресу директора (учредитель) если нет договора аренды".
На основании ст. 24 закона № 755. Указанная норма не предусматривает подачу регистратору договора аренды.
Еще раз повторюсь, пусть читают приведенные выше нормы Закона № 755 и Гражданского кодекса.

Я понимаю, вы печетесь о хороших отношениях с покупателем, но не будете же вы ради всех своих покупателей заключать какие-то договора, платить лишние налоги и т.д.
Пусть директор заключит бесплатный договор с собой же (если договор купли-продажи на нем) или хозяином адреса на аренду 15 кв. метров и этого будет достаточно, месяц назад через такое проходили. После того как показали договор договорились с налоговой милицией о выезде для проверки местонахождения, на следующий день они позвонили сказали, что у них нету бензина и что бы мы приезжали сами к ним, у них составили акт о том, что по адресу есть организация и все проблем больше не было. А если брать по закону, то они не имеют никакого права требовать эти договора
Я вообще не понимаю в чем сыр-бор. Ну требуют договор, ну дайте им договор ссуды. И расходы на содержание квартиры можно списывать (коммунальные в т.ч.), Какие проблемы. Почему все пишут, что в этом какой то напряг с налоговой?? Или я что-то не понимаю??
Списати витрати можна, якщо приміщення нежитлове.
Уважаемая азалия. Гражданский кодекс такого не прописывает. Если это опять "бухгалтерские заморочки" то я очень Вас попрошу дать ссылку на оные.
И еще Хочу обратить особое внимание (поскольку на данном форуме присутствуют юристы, и бухгалтера), что позиция по многим вопросам бухгалтеров и юристов разная.
Читая этот вопрос с самого начала обратила внимание на ответ с которым не согласна в принципе и имею достаточную правовую базу доказательств неправильности суждений бухгалтеров.
Відповідно до пункту 1.23 ст. 1 Закону України від 28.12.94 № 334/94-ВР „Про оподаткування прибутку підприємств” (в редакції Закону України від 22.05.97 № 283/97-ВР; далі – Закон № 334) безоплатно надані товари (роботи, послуги) – це товари, що надаються платником податку згідно з договорами дарування, іншими договорами, які не передбачають грошової або іншої компенсації вартості таких матеріальних цінностей і нематеріальних активів чи їх повернення, або без укладення таких угод; роботи та послуги, які надаються платником податку без вимоги про компенсацію їх вартості; товари, передані юридичній чи фізичній особі на відповідальне зберігання і використання нею в її виробничому або господарському обороті.
Згідно з пп. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4 Закону №334 валовий дохід включає доходи з інших джерел, у тому числі, але не виключно, у вигляді сум безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному періоді, вартості товарів (робіт, послуг), безоплатно наданих платнику податку у звітному періоді, крім їх надання неприбутковим організаціям згідно з п. 7.11 ст. 7 цього Закону та в межах таких операцій між платником податку і його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи, крім випадків, визначених у частині четвертій ст. 3 Закону № 911-IV.
Отже, відповідно до пп. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4 Закону № 334 підприємство повинно збільшити валовий дохід на суму безоплатно отриманих послуг з користування приміщенням.”
ЭТО ЕСТЬ ОФОЦИАЛЬНОЕ МНЕНИЕ ГНАУ
Мнение ГНАУ одно - побольше плати налога в бюджеты разных уровней, но позиция юристов другая. Аренда не есть, никогда не была и не будет ни товаром, ни услугой, ни работой. Это подтверждает Минюст, это подтверждает множественная судебная практика. А еще судебная практика показывает, что дела с ГНАУ выигрываются в 80 случаев из ста.
Юрист рынка Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Уважаемая азалия. Гражданский кодекс такого не
> прописывает. Если это опять "бухгалтерские
> заморочки" то я очень Вас попрошу дать ссылку на
> оные.

Я консультувалась по цьому питанню з аудитором, і його висновки вказувала в цьому чаті 10 серпня.
Шановна Юрист ринка, якщо Ви вважаєте, що валові витрати в Орендаря не залежать від того, житлове приміщення чи нежитлове,
то підкажіть, будь-ласка, як правильно оформити Договір так, щоб податкова не придерлась smiling smiley
Вот я ж и прошу указать, на что именно ссылается аудитор. В устные консультации я уже давно не верю. Амогу привести массу примеров, при которых моя позиция, как юриста категорически отличалась от позиции аудиторов (потому наверное я и зарегистрировалась именно на этом сайте - для выяснения истинного положения вещей). Так что если Вам действительно важно решить это т вопрос до конца, укажите нормативку на которую ссылается аудитор. Я же ссылаюсь на ст. 833 ГКУ и этого считаю достаточным (пока)
Уважаемая азалия. Специально для Вас перелопатила судебную практику и специально для Вашей налоговой нашла совершенно свеженькое с пылу с жару определение ВАСУ от 30.07.2009г. Полную версию выложить не смогу, но суть сводится к тому, что при аренде жилого помещения под офис валовые расходы по аренде есть. Если налоговая и будет что-то говорить, сразу закрывайте рот этим определением. У них ведется статистика судебных дел и они прекрасно знают какие дела они проиграли и почему. А отнсительно аренды еще хочу отметить, что Ваше право платную аренду устанавливать или бесплатную(договор ссуды). Разница в том, что при платной платиться арендная плата + расходы на содержание арендуемого помещения (если так указано в договоре, а то может сумма на содержание входить в ар плату) А при ссуде оплачиваются просто расходы на содержание помещения. Удачки Вам
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 2    Сторінки: Попередні12
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000468