Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

СПД и производство мебели

Відправлено користувачем matilda 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день, помогите с советом.

В Печерской налоговой пытаюсь зарегистрировать СПД с видом деятельности (Производство мебели кухонной и корпусной). Там отказываются выдавать Св-во, аргументируя это тем что :"самостоятельно у себя дома табуреточку или тумбочку я делать не смогу" . А если это мое хобби? Говорят , что мне для производства мебели нужен договор аренды на спец. помещение и нанятые люди.

Вопрос: Правомере ли отказ? я же могу начать сама этот процесс, а если пойдет, то нанять помещение и людей.

Либо ,если они правы, то в каком документе прописаны нормы , по которым "Производство мебели" подразумевает наличие спец.помещения и людей изначально.

Спасибо.
Это типичные заморочки у налоговиков..
Даже если покопаться в законодательстве, и найти запрет на осуществление даной деятельности в жилых помещениях, то где сказано, что вы должны именно сейчас предоставить договор аренды, или даже не так, что вы вообще обязаны им предоставлять какие-либо другие документы, кроме предусмотренных Наказом Про затвердження Свідоцтва про сплату єдиного податку та Порядку його видачі ?
Превышение полномочий, злоупотребление служебным положением
Отправьте заказным письмом документы необходимые для получение свидетельства - они не смогут дать письменный отказ - через 10 дней получите свидетельство
Так что самое интерестное - они уже напечатали св-во, но указали там не все КВЭД, которые были указаны в заявлении.

Указали все, кроме произ-ва мебели.......и отказались их там указывать, пока я не выполню их условия, а мне без этих КВЭД никак :-(


Копия заявления на единый налог у Вас есть?
конечно есть, и в первых строчках там забиты КВЭД : 36.12.0, 36.13
.0, и 36.14.0, и как раз их и отказались вписать в Св-во.
Подойдите к инспектору с убедительной просьбой включить в свидетельство даный вид деятельности - иначе это будет решаться : апелляционной жалобой к вышестоящих налоговых органах или в судебном порядке.. А в действиях самого инспектора присуствуют признаки преступлений по 365-367 уголовн.кодекса
Я так и собираюсь делать- бороться. Просто я думала, прежде чем идти в бой, узнать- есть ли какие-то особые нормы, критерии и т.д. , которые обязательны для выполнения при слове "Производство", за что могут зацепиться налоговики при отказе.

А мой инспектор ничего не решает, это все начальница отдела .
Но это бред, какая взятка при открытии СПД-физ. лица!!!!!!!!!!!!!!!
Ось коротка витяжка зі статті "Реєстрація підприємця - фізичної особи":

Взяття СПДФО на облік платників податків


У разі, коли Ваша діяльність буде комерційною чи підприємницькою, то Вам необхідно, після отримання свідоцтва про державну реєстрацію, звернутися до органу державної податкової служби за своїм місцем проживання для взяття на податковий облік. Зверніть увагу: зробити це потрібно у п’ятиденний термін після одержання свідоцтва про державну реєстрацію (у разі коли в Вашому місті реєстрація здійснюється за принципом «єдиного вікна»,то після реєстрації в держреєстратора інформація про Вас як про новоствореного підприємця подається до ДПІ і до Пенсійного фонду, і свідоцтво про взяття на облік Вас як платника податків (форма 4-ОПП) ви отримуєте разом із Свідоцтвом про державну реєстрацію).
У разі коли «єдине вікно» у Вас не працює, доведеться побігати самому. Ось перелік документів, що необхідно подати:
1. заява за формою № 5-ОПП;
2. пред’явити оригінал свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності - фізичної особи а у справу їм надати його завірену копію;
3. паспорт та копію першої, другої сторінки та сторінки з пропискою;
4. довідка про присвоєння ідентифікаційного коду та її копія
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Це вичерпний перелік документів, що мають право вимагати від Вас працівники податкової для здійснення реєстрації.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ви як СПДФО повинні вести Книгу обліку доходів і витрат. Тому є сенс придбати її заздалегідь, щоб прошиту і пронумеровану зареєструвати під час подання документів.
Документальним результатом реєстрації в податковій буде видача довідки за ф. № 4-ОПП. Саме вона є підтвердженням взяття на податковий облік.
При подальшій діяльності під час відкриття рахунка чи виготовлення печаток і штампів Вам доведеться додавати до пакету документів копію 4- ОПП. Тому раджу відразу попросіть видати Вам також копії цієї довідки.

[apelyacia.org.ua]

Основний аргумент мені здається ось який:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Це вичерпний перелік документів, що мають право вимагати від Вас працівники податкової для здійснення реєстрації.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00034199999999995