Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Подскажите, пожалуйста, имеет ли право отдел по управлению коммунальной собственностью проводить каждый год проверку всей финансово-хозяйственной деятельности коммунального предприятия находящегося на полном хозрасчете.
Закон дозволяє органам місцевого самоврядування виступати з ініціативою щодо проведення перевірок. А якщо їх ї проводять, то тільки в межах делегованих повноважень.
Отже, вам потрібно знати яка це перевірка та за яких підстав вона проводиться.
А вони приходять з направленням чи з іншим документом? Яким чином вони пояснюють необхідність проведення такої перевірки?
Был предоставлен приказ о проведении проверки подписанный и.о.начальника отдела по управлению коммунальной собственностью.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00028400000000001