Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Запросы УБОЗ УМВС в бюджетную организацию

Відправлено користувачем ondifua 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сегодня пришло письмо такого содержания:

УБОЗ УМВС України в області проводиться комплекс організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції у відповідності до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

На підставі вищевикладеного, у зв'язку із здійсненням покладених на УБОЗ повноважень, керуючись

ст. 12 Закону України «Про організаційно правові основи боротьби з організованою злочинністю»,

ст.16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»

прошу Вас, терміново надати в нашу адресу наступну інформацію:
- вказати П.І.П. та ідентифікаційні коди працівників, які працюють чи працювали у ввіреному Вам закладі за період з 01.01.2010 року по
даний час, із вказанням посади та наданням копій документів, що підтверджують можливість працювати працівників на займаних посадах (дипломи, сертифікати, атестати);
- надати належно завірені копії підтверджуючих документів, про
нарахування заробітної платні, вказати ставки на яких працюють працівники з 01.01.2011 по даний період часу.

Мы ответили так:

Вивчивши уважно Ваш запит № 15/190 від 18.01.12р. про надання персональних даних працівників і копій документів, повідомляємо наступне:

Згідно зі ст. 4 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю свою діяльність здійснюють відповідно до вимог вказаного Закону, Конституції України, Кримінального, Кримінально-процесуального кодексів України, Законів України «Про оперативно-розшукову діяльність», «Про міліцію» та інших законодавчих актів України.

У Вашому запиті відсутні будь-які посилання на порушення законодавства України.

Вами витребовуються чутливі персональні дані, передача яких може призвести до обурення та соціального вибуху працівників, які не давали згоди на передачу інформації про них третім особам в порядку, передбаченому Законом України «Про захист персональних даних».

Основоположною є ст. 19 Конституції України, яка встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Із наведеної норми Конституції України вбачається, що умовою вчинення будь-яких дій органами державної влади є:
1) наявність відповідної, встановленої Законом підстави;
2) наявність відповідних, встановлених Законом повноважень;
3) визначення Законом способу вчинення відповідних дій.
Наявність лише усіх трьох, встановлених Законом, умов дає можливість органу державної влади вчиняти певні дії.

Таким чином, для витребування персональних даних осіб і документів, Ви маєте навести відповідні, встановлені Законом підстави такого витребування, діяти в межах повноважень, встановлених Законом та діяти у спосіб, встановлений Законом.

В запиті як підстава витребування персональних даних та документів вказується «комплекс організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції», а не на проведення заходів по боротьбі з організованою злочинністю.

Натомість, Закон України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» не містить такої підстави для проведення заходів по боротьбі з організованою злочинністю як «комплекс організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції».

Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності із Законом України «Про захист персональних даних», - не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Таким чином, підсумовуючи все вищезазначене, повідомляємо про готовність до співпраці, якщо запит буде приведений у відповідність до вимог чинного законодавства.

З повагою.




а які думки на рахунок цього у вас? поділіться будь ласка досвідом!
дякую


Все про захист персональних даних! Готові документи: [zpd.at.ua]
мы бюджетная организация, руководитель не имеет статуса госслужащего, но деньги из бюджета получаем
Тоже бюджетная организация, пришло письмо аналогичного содержания, только с просьбой предоставить практически все документы, связанные с хоз.деятельностью.
Ув.юристы! Напишите, пожалуйста, насколько проавомерен такой запрос?
И как правильно на него 0тветить?


вот такой запрос еще поступил:

УБОЗ УМВС України в Івано-Франківській області проводиться комплекс організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції у відповідності до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
На підставі вищевикладеного, у зв'язку із здійсненням покладених на УБОЗ повноважень,, керуючись ч. 2 ст. 12 Закону України «Про організаційно -правові основи боротьби з організованою злочинністю», п.5 ст. 5, ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» прошу Вас, терміново надати в нашу адресу наступи}" інформацію:
- вказати чи здійснюється або здійснювалась оренда приміщень або квадратних метрів в приміщенні суб'єктами господарської діяльності у ввіреному Вам медичному закладі за період з 01.01.2011 року по даний час, якщо здійснюється прошу надати належно завірену копію договору оренди приміщення та документацію, що підтверджує факт проплат за використання примі щеннь.
Quote
ondifua
вот такой запрос еще поступил:

УБОЗ УМВС України в Івано-Франківській області проводиться комплекс організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції у відповідності до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
На підставі вищевикладеного, у зв'язку із здійсненням покладених на УБОЗ повноважень,, керуючись ч. 2 ст. 12 Закону України «Про організаційно -правові основи боротьби з організованою злочинністю», п.5 ст. 5, ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» прошу Вас, терміново надати в нашу адресу наступи}" інформацію:
- вказати чи здійснюється або здійснювалась оренда приміщень або квадратних метрів в приміщенні суб'єктами господарської діяльності у ввіреному Вам медичному закладі за період з 01.01.2011 року по даний час, якщо здійснюється прошу надати належно завірену копію договору оренди приміщення та документацію, що підтверджує факт проплат за використання примі щеннь.

уже ответили:

Нами отримано за Вашим підписом лист ххх від хххр. про надання копій договорів оренди приміщень. В даному листі Ви, посилаючись на ст. 12 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» та ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» просите терміново надати завірені належним чином копії документів.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашого листа, повідомляємо наступне:
У ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» визначено, що посадовим особам місцевого самоврядування забороняється відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України та їх співробітники мають права, передбачені законами України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цим Законом та іншими законодавчими актами України.
Згідно з ст. 9 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» у кожному випадку наявності підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності заводиться оперативно-розшукова справа.
При цьому стаття 8 даного Закону (Права підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність) передбачає, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності необхідна наявність підстав передбачених статтею 6 цього Закону, а саме:
1) наявність достатньої інформації, одержаної в установленому законом порядку, що потребує перевірки за допомогою оперативно-розшукових заходів і засобів, про:
- злочини, що готуються або вчинені невстановленими особами;
- осіб, які готують або вчинили злочин;
- осіб, які переховуються від органів розслідування, суду або ухиляються від відбування кримінального покарання;
- осіб безвісно відсутніх;
- розвідувально-підривну діяльність спецслужб іноземних держав, організацій та окремих осіб проти України;
- реальну загрозу життю, здоров'ю, житлу, майну працівників суду і правоохоронних органів у зв'язку з їх службовою діяльністю, а також особам, які беруть участь у кримінальному судочинстві, членам їх сімей та близьким родичам, з метою створення необхідних умов для належного відправлення правосуддя; співробітників розвідувальних органів України у зв'язку із службовою діяльністю цих осіб, їх близьких родичів, а також осіб, які конфіденційно співробітничають або співробітничали з розвідувальними органами України, та членів їх сімей з метою належного здійснення розвідувальної діяльності;
2) запити повноважних державних органів, установ та організацій про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках;
3) потреба в отриманні розвідувальної інформації в інтересах безпеки суспільства і держави;
4) наявність узагальнених матеріалів центрального органу виконавчої влади із спеціальним статусом з питань фінансового моніторингу, отриманих в установленому законом порядку.
Зазначені підстави можуть міститися в заявах, повідомленнях громадян, посадових осіб, громадських організацій, засобів масової інформації, у письмових дорученнях і постановах слідчого, вказівках прокурора, ухвалах суду в кримінальних справах, що знаходяться в його провадженні, матеріалах органів дізнання, інших правоохоронних органів, у запитах і повідомленнях правоохоронних органів інших держав та міжнародних правоохоронних організацій, а також запитах повноважних державних органів, установ та організацій, визначених Кабінетом Міністрів України, про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках.
Забороняється приймати рішення про проведення оперативно-розшукових заходів при відсутності підстав, передбачених у цій статті.
В пункті 4 статті 8 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» зазначається, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності при наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право витребувати, збирати і вивчати документи та дані, що характеризують діяльність підприємств, установ, організацій. Але для такого витребування необхідна наявність підстав, передбачених статтею 6 Закону, і повинна бути заведена відповідно до статті 9 Закону оперативно-розшукова справа.
У Вашому запиті відсутні посилання на відкриту оперативно-розшукову справу і не вказана жодна з підстав, передбачених ст. 6 Закону.
Пунктом 17 статті 11 Закону України «Про міліцію» міліції надається право одержувати безперешкодно і безплатно від підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та об'єднань громадян на письмовий запит відомості (в тому числі й ті, що становлять комерційну та банківську таємницю), необхідні у справах про злочини, що знаходяться у провадженні міліції.
В п. 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію" регламентоване витребування оригіналів документів, що свідчать про правопорушення (ніяких інших) за рішенням суду, і виготовлення копій таких документів за рахунок відповідного органу міліції. При цьому документи витребовуються і вивчаються при проведенні перевірок за місцезнаходженням підприємства, з пред'явленням відповідних документів, на підставі яких може бути здійснений допуск до проведення перевірки.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
З огляду на викладене, у задоволенні вимог, що містяться у Вашому запиті, відмовляємо, оскільки вони не відповідають чинному законодавству України.
Також наголошуємо, що наші дії не є перешкоджанням правоохоронним органам в здійсненні своїх функціональних обов’язків, а мають на меті привести наші взаємовідносини в рамки діючого законодавства.
Тому просимо надати роз’яснення про правові підстави витребування копій документів.

З повагою.
еще один прикольный запрос поступил:

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
УМВС УКРАЇНИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ
злочинністю
вуя. Академіка Сахарова,15, м. Івано-Франківськ, 76018
тел.(03422) 95Л62. факс (0342) 75-06-46
На виконання доручення Прем'єр-міністра України Азарова М. Я., від 04.03.2011 року № 10331/4/1-11 до протокольного рішення від 22.02.2011 року за результатами засідання комітету з економічних реформ під головуванням Президента України Януковича В. Ф. та постанови міжвідомчої наради з питань додержання законодавства у сфері державних закупівель від 26.11.2010 № 07/1-1311-10 Управлінням ДСБЕЗ УМВС України в Івано-Франківській області проводиться перевірка використання державних коштів.
В зв'язку з вищенаведеним та на підставі п. п. 17, 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію", п. 7 ст. 5 та ст. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.1993 № 510 "Цро затвердження Положення "Про Державну службу боротьби з економічною злочинністю" прошу Вас надати завірені світлокопії документів, що підтверджують отримання та використання бюджетних коштів видшених на закупівлю товарів, робіт та послуг в 2011 ропі із проведенням процедури закупівлі і без такої, із вказанням об'єкта використання передбаченої, виділеної суми та отримувача коштів.
З повагою
Начальник Управління Бобик


ухахатываюсь
Quote
ondifua
еще один прикольный запрос поступил:

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
УМВС УКРАЇНИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ
злочинністю
вуя. Академіка Сахарова,15, м. Івано-Франківськ, 76018
тел.(03422) 95Л62. факс (0342) 75-06-46
На виконання доручення Прем'єр-міністра України Азарова М. Я., від 04.03.2011 року № 10331/4/1-11 до протокольного рішення від 22.02.2011 року за результатами засідання комітету з економічних реформ під головуванням Президента України Януковича В. Ф. та постанови міжвідомчої наради з питань додержання законодавства у сфері державних закупівель від 26.11.2010 № 07/1-1311-10 Управлінням ДСБЕЗ УМВС України в Івано-Франківській області проводиться перевірка використання державних коштів.
В зв'язку з вищенаведеним та на підставі п. п. 17, 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію", п. 7 ст. 5 та ст. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.1993 № 510 "Цро затвердження Положення "Про Державну службу боротьби з економічною злочинністю" прошу Вас надати завірені світлокопії документів, що підтверджують отримання та використання бюджетних коштів видшених на закупівлю товарів, робіт та послуг в 2011 ропі із проведенням процедури закупівлі і без такої, із вказанням об'єкта використання передбаченої, виділеної суми та отримувача коштів.
З повагою
Начальник Управління Бобик


ухахатываюсь

уже ответили:
Начальнику
Управління державної служби боротьби
з економічною злочинністю


Нами отримано за Вашим підписом лист №___ від _____ про перевірку використання державних коштів. В даному листі Ви, посилаючись на п.п. 17, 24 ст.11 Закону України «Про міліцію» та п.7 ст.5 та ст.7 ПКМ України від 05.07.1993 № 510, просить надати завірені копії документів, що підтверджують отримання та використання бюджетних коштів, виділених на закупівлю товарів, робіт, та послуг в 2011 році.
Уважно ознайомившись зі змістом зазначеного листа, повідомляємо наступне:
Згідно з ст. 9 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» у кожному випадку наявності підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності заводиться оперативно-розшукова справа.
При цьому стаття 8 даного Закону (Права підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність) передбачає, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності необхідна наявність підстав передбачених статтею 6 цього Закону, а саме:
1) наявність достатньої інформації, одержаної в установленому законом порядку, що потребує перевірки за допомогою оперативно-розшукових заходів і засобів, про:
- злочини, що готуються або вчинені невстановленими особами;
- осіб, які готують або вчинили злочин;
- осіб, які переховуються від органів розслідування, суду або ухиляються від відбування кримінального покарання;
- осіб безвісно відсутніх;
- розвідувально-підривну діяльність спецслужб іноземних держав, організацій та окремих осіб проти України;
- реальну загрозу життю, здоров'ю, житлу, майну працівників суду і правоохоронних органів у зв'язку з їх службовою діяльністю, а також особам, які беруть участь у кримінальному судочинстві, членам їх сімей та близьким родичам, з метою створення необхідних умов для належного відправлення правосуддя; співробітників розвідувальних органів України у зв'язку із службовою діяльністю цих осіб, їх близьких родичів, а також осіб, які конфіденційно співробітничають або співробітничали з розвідувальними органами України, та членів їх сімей з метою належного здійснення розвідувальної діяльності;
2) запити повноважних державних органів, установ та організацій про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках;
3) потреба в отриманні розвідувальної інформації в інтересах безпеки суспільства і держави;
4) наявність узагальнених матеріалів центрального органу виконавчої влади із спеціальним статусом з питань фінансового моніторингу, отриманих в установленому законом порядку.
Зазначені підстави можуть міститися в заявах, повідомленнях громадян, посадових осіб, громадських організацій, засобів масової інформації, у письмових дорученнях і постановах слідчого, вказівках прокурора, ухвалах суду в кримінальних справах, що знаходяться в його провадженні, матеріалах органів дізнання, інших правоохоронних органів, у запитах і повідомленнях правоохоронних органів інших держав та міжнародних правоохоронних організацій, а також запитах повноважних державних органів, установ та організацій, визначених Кабінетом Міністрів України, про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках.
Забороняється приймати рішення про проведення оперативно-розшукових заходів при відсутності підстав, передбачених у цій статті.
В пункті 4 статті 8 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» зазначається, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності при наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право витребувати, збирати і вивчати документи та дані, що характеризують діяльність підприємств, установ, організацій. Але для такого витребування необхідна наявність підстав, передбачених статтею 6 Закону, і повинна бути заведена відповідно до статті 9 Закону оперативно-розшукова справа.
У Вашому запиті відсутні посилання на відкриту оперативно-розшукову справу і не вказана жодна з підстав, передбачених ст. 6 Закону.
Пунктом 17 статті 11 Закону України «Про міліцію» міліції надається право одержувати безперешкодно і безплатно від підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та об'єднань громадян на письмовий запит відомості (в тому числі й ті, що становлять комерційну та банківську таємницю), необхідні у справах про злочини, що знаходяться у провадженні міліції.
В п. 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію" регламентоване витребування оригіналів документів, що свідчать про правопорушення (ніяких інших) за рішенням суду, і виготовлення копій таких документів за рахунок відповідного органу міліції. При цьому документи витребовуються і вивчаються при проведенні перевірок за місцезнаходженням підприємства, з пред'явленням відповідних документів, на підставі яких може бути здійснений допуск до проведення перевірки.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
З огляду на викладене, у задоволенні вимог, що містяться у Вашому запиті, відмовляємо, оскільки вони не відповідають чинному законодавству України.
Також наголошуємо, що наші дії не є перешкоджанням правоохоронним органам в здійсненні своїх функціональних обов’язків, а мають на меті привести наші взаємовідносини в рамки діючого законодавства.
Тому просимо надати роз’яснення про правові підстави витребування копій документів.

З повагою.
опять поступил запрос:

УБОЗ УМВС України в ххх області отримано Вашого листа ххх від ххх відносно не надання інформації, що стосується надання в оренду приміщень суб'єктам господарської діяльності.

Згідно підпункту «б» п.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно - правові основи боротьби з організованою злочинністю» при здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження:

б) на письмову вимогу керівників відповідних спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю одержувати від банків, а також кредитних, митних, фінансових та інших установ, підприємств, організацій (незалежно від форм власності) інформацію і документи про операції, рахунки, вклади, внутрішні та зовнішні економічні угоди фізичних і юридичних осіб. Отримання від банків інформації, яка містить банківську таємницю, здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Документи та інформація повинні бути подані негайно, а якщо це неможливо — не пізніш як протягом 10 діб; (Підпункт "б" пункту 2 статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2922-ІП від 10.01.2002)

Згідно ст. 32 Закону України "Про інформацію» під інформаційним запитом (надалі — запитом) щодо доступу до офіційних документів у цьому Законі розуміється звернення з вимогою про надання можливості ознайомлення з офіційними документами. Запит може бути індивідуальним або колективним. Він подається у письмовій формі.

Під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

Громадяни України, державні органи, організації і об'єднання громадян (надалі — запитувачі) подають запит відповідному органу законодавчої, виконавчої та судової влади, його посадовим особам". У запиті повинно бути зазначено прізвище, ім'я та по батькові запитувача, документ, письмова або усна інформація, що його цікавить, та адреса, за якою він бажає одержати відповідь.

Органи законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадові особи зобов'язані надавати інформацію, що стосується їх діяльності, письмово, усно, по телефону чи використовуючи публічні виступи своїх посадових осіб.

У відповідності до п.5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» спеціально уповноважені суб'єкти безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідування корупційних правопорушень (далі - спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції).

Спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції є органи прокуратури, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Військової служби правопорядку Збройних Силах України, якщо інше не передбачено законом.

Згідно ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» 1. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється:

відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;

надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.

У зв»язку із вищенаведеним та здійсненням покладених на УБОЗ повноважень та службовою необхідністю, керуючись п. «б» п.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно -правові основи боротьби з організованою злочинністю», Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», Законом України «Про інформацію» прошу Вас терміново надати в нашу адресу інформацію:

відносно оренди приміщень або квадратних метрів в приміщенні, які належать ввіреній Вам установі суб'єктами господарської діяльності за період з 01.01.2011 року по теперішній час, якщо здійснюється, прошу надати завірені копії договору оренди приміщень та документацію, що підтверджує факт оплат за використання приміщень. У разі ненадання вказаної інформації працівники УБОЗ УМВС України в області будуть вживати заходи у відповідності до Закону України «Про засади боротьби і протидії корупції».

помогите достойно ответить на это письмо!
спасибо
самоее интересное, что 32 статьи, которую убоп указывает в запросе, в законе "Про информацию" не существует. есть 31 статья
вместе с тем мы не являемся органом законодавчої, виконавчої, судової влади
и еще бесит основание для запроса: "службова необхідність", в каком законе такоее есть?
отличным ответом со мной поделился хороший человек!
а я делюсь с Вами!

На Ваш лист щодо нашого листа ххх від хххпро надання роз’яснення про правові підстави витребування копій документів, що стосуються надання в оренду приміщень суб’єктам господарської діяльності маємо повідомити наступне.
Згідно Вашого первинного листа як підстава надання запитуваних документів вказується «проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції».
Згідно визначення загальної норми ч. 2 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Органи державної влади здійснюють заходи щодо запобігання і протидії корупції або беруть участь у їх здійсненні у межах повноважень, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно-правовими актами.»
Згідно визначення спеціальної норми ч. 5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Спеціально уповноважені суб'єкти безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідуваннякорупційних правопорушень (далі - спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції).
Спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції є органи прокуратури, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, якщо інше не передбачено законом.»
Згідно визначення спеціальної норми ч. 6 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Суб'єктами, які беруть участь у запобіганні, виявленні, а в установлених законом випадках - у здійсненні заходів щодо припинення корупційних правопорушень, відновленні порушених прав чи інтересів фізичних та юридичних осіб, інтересів держави, а також в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції, у міжнародному співробітництві в цій сфері, є:
1) уповноважені підрозділи органів державної влади;
2) місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування;
3) підприємства, установи, організації незалежно від підпорядкованості та форми власності, їх посадові та службові особи, а також громадяни, об'єднання громадян за їх згодою.»
Згідно припису ст. 11 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«Межі компетенції спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ України і Служби безпеки України визначаються на основі законів України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цього Закону, Кримінально-процесуального кодексу та інших законів України.»
Згідно припису ч.1 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«Спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України та їх співробітники мають права, передбачені законами України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цим Законом та іншими законодавчими актами України.»
Ваша вказівка нап.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«2. при здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження:»
вказує на вихід за встановлені ч.1 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю» межі повноважень, оскільки «проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції» не є «заходом боротьби з організованою злочинністю» , а є, по суті, організованою злочинною діяльністю спеціального підрозділу по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ, оскільки повністю протирічитьч. 5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»
Повідомляємо, що протидія корупції є нашою правомірною діяльністю згідно ч. 6 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», не є організованою злочинною діяльністю згідно ст. 1Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю», і ми жодним чином не дозволимо ані організаційно, ані практично запобігати протидії корупції та виявляти факти протидії корупції.
Також, Ваша вказівка на ст. 32 Закону України «Про інформацію» лежить поза правового поля України, оскільки зазначений Закон України не містить ані вказаної статті, ані цитованих положень.
Відтак, подальші доводи, базовані на зазначеній неіснуючій нормі Закону, не розглядалися – як такі, що становлять завідомо неправдиві відомості.
Так само, відсилка з зазначених неіснуючих норм ст. 32 Закону України «Про інформацію» до ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»:
«1. Особам, зазначеним у пунктах 1 - 3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється:
1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;
2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.»
як обґрунтування «передбаченості» та\або «відповідності» закону – не розглядаються з вищенаведених підстав.
Ваша ж вказівка на службову необхідність також лежить поза правового поля України, оскільки категорія «службова необхідність» не є - і не може бути - правовою основою діяльності жодного органу влади.
Таким чином, розгляд Ваших листів очевидно лежить поза межами нашої компетенції.
Відтак, керуючись ст. 94, 97 Кримінально-процесуального кодексу України, просимо:
Негайно встановити автора написаних від Вашого імені листів, перевірити обставини щодо заходів протизаконного запобігання протидії корупції та внесення завідомо неправдивих відомостей про законодавство України, наведені в цих листах та про прийняте процесуальне рішення повідомити у встановлений термін.
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, копії Ваших листів та цього листа також направлені до Генеральної прокуратури України, Відділу нагляду за виконанням законів спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю ХХХ обласної прокуратури, Департаменту внутрішньої безпеки МВС України, Національного антикорупційного комітету України, Ради національної безпеки та оборони України.

классно, правда?!!!
Да нет, я бы не сказал, что классно. Как по мне, это всего лишь словословие. Меня бы зацепило и я прислал бы требование прокурора (в порядке статьи 20 Закона Украины "О прокуратуре"). На такое требование так просто нельзя ответить.
В целом, механизм правильный. Нужно искать явные процессуальные нарушения со стороны правоохранительных органов и грамотно вязать их с неявными. Но вот только главное - не переусердствовать. smiling smiley)))
Доброго дня ! Надійшов запит від управління захисту економіки в області націщнальної поліції наступного змісту
на виконання Закону України 1699-УІІ від 14.10.2014 «Про основи антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014 - 2017 роки», керуючись абзацом 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про запобігання корупції», на підставі статті 5 Закону України «Про інформацію» прошу Вас надати перелік комунальних підприємств (установ, закладів), які належать до сфери управління районної ради із зазначенням коду ЄДРПОУ, ШБ керівника, місця реєстрації.
Також прошу поінформувати чи надходили на адресу районної ради, в усній чи письмовій формі, повідомлення від керівників вказаної категорії про наявність у них потенційного, реального конфлікту інтересів під час виконання своїх службових повноважень, впродовж 2015 -2016 років, із наданням копій письмових повідомлень.
Окремо прошу надати копії підтверджуючих документів про вжиті районною радою заходи щодо врегулювання конфлікту інтересів.
Прошу допомогти!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00049200000000005