Шановні форумчани,
порадьте мені будь-ласка, що робити в такій ситуації:
8 жовтня 2008 року на ринку в магазині "Радіотовари" я придбала електронний радіогодинник. Продавець поставив мені відмітку в гарантійному талоні - штамп СПД ФО, гарантія 1 рік, та вписав дату здійсненя покупки.
Годинник попрацював тиждень, почав сильно нагріватись, чути запах горіння всередині, ізоляціїї чи ще щось.
16.10.2008 року я звернулась до продавця з проханням обміняти мені цей прилад на інший, можливо дорожчий, чи замінити на такий же, але працюючий без "запаху горіння". Продавець, він же власник магазину, відмовився це зробити. Свою відмову він мотивує тим, що заповнив гарантійний талон, і тепер я можу звертатись лише в гарантійну майстерню, а не до нього.
Про те, що на протязі 14 днів з дня здійснення покупки я можу обміняти товар на інший - він взагалі слухати не захотів. Такого вже не існує, йдіть звідси, я вам нічого не поміняю.
Я хотіла записати номер його свідоцтва про підприємницьку діяльність, та адресу, щоб вислати йому письмове прохання на повернення коштів, але Куточка споживача у його торговому павільоні не має.
Що мені робити в цій ситуації?
Невже норма закону про 14-денне повернення товару вже не діє?
Чи мені тепер лише "співпрацювати" з гарантійним сервісом?
Дякую всім.