Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Придбала радіогодинник, за тиждень "чути запах" ізоляції. Що з ним робити?

Відправлено користувачем Lyudashka 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Шановні форумчани,
порадьте мені будь-ласка, що робити в такій ситуації:
8 жовтня 2008 року на ринку в магазині "Радіотовари" я придбала електронний радіогодинник. Продавець поставив мені відмітку в гарантійному талоні - штамп СПД ФО, гарантія 1 рік, та вписав дату здійсненя покупки.
Годинник попрацював тиждень, почав сильно нагріватись, чути запах горіння всередині, ізоляціїї чи ще щось.
16.10.2008 року я звернулась до продавця з проханням обміняти мені цей прилад на інший, можливо дорожчий, чи замінити на такий же, але працюючий без "запаху горіння". Продавець, він же власник магазину, відмовився це зробити. Свою відмову він мотивує тим, що заповнив гарантійний талон, і тепер я можу звертатись лише в гарантійну майстерню, а не до нього.
Про те, що на протязі 14 днів з дня здійснення покупки я можу обміняти товар на інший - він взагалі слухати не захотів. Такого вже не існує, йдіть звідси, я вам нічого не поміняю.
Я хотіла записати номер його свідоцтва про підприємницьку діяльність, та адресу, щоб вислати йому письмове прохання на повернення коштів, але Куточка споживача у його торговому павільоні не має.

Що мені робити в цій ситуації?
Невже норма закону про 14-денне повернення товару вже не діє?
Чи мені тепер лише "співпрацювати" з гарантійним сервісом?

Дякую всім.
ага і не забудьте повідомити про відсутність куточка споживача .. за це він получить окремо....
а скарзі напишіть фактичне місце магазину

адреси для скарг
[www.dssu.gov.ua]


дякую.
Маю лише назву СПД ФО....ні адреси, ні номеру Свідоцтва.( в нього не висить Куточок споживача з цією інформацією).

Так норма Закону дозволяє мені повернути товар, якщо він не належної якості на протязі 14 днів? чи ні?
у вас э фактична адреса магазину і цього достатньо
чтобы сэкономить время на хождение в общество прав потребителей, пойдите к продавц но обязательно накатайте в письменном виде претензию ему.В 2 екземплярах.И пускай он вам на ней поставит что он у вас ее принял, подпись фамилию...может даже написать почему отказал. А вот потом уже идите с ней к "споживачам".Но я думаю что когда вы придете хорошо подготовившись то он вам быстренько вернет или деньги или поменяет на новый. У меня была такая ситуация с БАДами, деньги отдали аж бегом..хотя перед этим долго мне рассказывали что ничего мне не должны.Главное понастойчивее!!
дякую за поради.

Так і збиралась зробити - але продавець відмовляється приймати будь-який папір.
Відправляє в суд і всім своїм виглядом показує що "ви мені нічого не зробите".
Ось так .

Відділа поки годинник в гарантійну майстерню - чекаю на наступному тижні їхнього заключення.

Дякую
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00032799999999999