Обов'язки
- Оформлення і ведення первинної документації в BAS ERP та створюючи архів первинних документів
- звірки з Клієнтами та закриття їх взаєморозрахунків
- надавати інформацію внутрішнім користувачам по оплатам від Клієнтів
- формувати та реєструвати податкові накладні, розрахунки коригування у програмі FREDO; контроль та своєчасна реєстрація в ЄДР, в тому числі відслідковуючи реєстраційний ліміт
- готувати документи та їх подання для розблокування податкових накладних
- дотримуватись графіку документообігу та контролю термінів закриття періоду (щомісячно)
- виконувати інші доручення, що стосуються безпосередньо компанії та консультування/рекомендації щодо діяльності компанії та оподаткування
Більше про вакансію за посиланням.Цілі на 3 місяці:
ознайомлення з процесами та процедурами у команді та компанії
ведення обліку доходів та ПДВ компанії
підготовка та збір первинних документів Клієнтів, систематизація та адміністрування документів
Для досягнення результатів, тобі знадобляться:
вища профільна освіта (Бухгалтерський облік та аудит, Фінанси)
досвід роботи від 2 років на посаді бухгалтера
знання бухгалтерського та податкового обліку
досвід роботи з податковими накладними і первинними документами в BAS, FREEDO (Mедок), FlyDoc, Вчасно, інтернет-банкінг
Необхідні навички та знання:
вміння розставляти пріоритети, працювати у режимі багатозадачності
відповідальність та самостійність
проактивність - не боятися важких завдань, знаходити рішення та вносити пропозиції щодо покращення та автоматизації процесів
аналіз та бачення фінального результату своєї роботи
Податись на вакансію за посиланням.